De startlijst is inmiddels helemaal bijgewerkt en de laatste wijzigingen zijn doorgevoerd. De NIBC Tour of Holland start over zes dagen! Speel gratis mee met ons Wielerflits Ploegleider-spel en win prachtige prijzen!
Staat jouw team al in ons Wielerflits Ploegleider NIBC Tour of Holland spel? Deelname is gratis en je kan prachtige prijzen winnen. Dinsdag om 19:00 uur is de start!
Bij gebrek aan respons heb ik het zelf maar gedaan.
RBH: Herzog, Tim van Dijke
ADC: allemaal, behalve Price-Pejtersen
Lidl: Rogers, Söderqvist, Torn Teutenberg
SQS: Lamperti, Reinderink
Picnic: Flynn, Lund Andresen
Visma: Høydahl, Uglehus, Kooij
Astana: Wang, Syritsa
Lotto: Segaert, De Lie, Orins, Veistroffer
Q36.5: niemand
Fla-Bal: Lanhove, Vercouillie, Deweirdt, Van Hemelen
Polti: Raccagni, Serrano, Gómez
TotalEnergies: Boulahoite, Marcerou
Unibet: Mouris, Kopecký, Kubiš
IWG: Abma, Artz, Van Sintmaartensdijk
BEAT: Coppens, Biesterbos, Kerckhaert
Diftar: allemaal, behalve Ottema
Metec: allemaal
Parkhotel: Avondts, Rasenberg, Verburg
VolkerWessels: Heremans, Marsman, Kroonen
Alvast sorry als er iets niet klopt. Ik ben uitgegaan van geboren in of na 2000.
Nog steeds fijn als het ook in het spel te zien is. En ook fijn als ik af en toe wél antwoord krijg als ik een vraag stel.
Hier kunnen jullie inderdaad niets aan doen.
Wel kunnen jullie een tabblad "jongeren" maken, dat zou nuttiger én objectief juister zijn dan al die andere (sprinter, kopman, klimmer, puncheur, knecht, aanvaller).
Het is leuk dat we kunnen zien wie de goedkope sprinters zijn waar de meesten nog nooit van hebben gehoord, maar dat is nou net onderdeel van het spel - lijkt mij - om dat zelf uit te zoeken.
Verder doet er zogenaamd maar één klimmer mee en drie puncheurs. Die zullen dan wel de prijzen gaan verdelen in etappe 4 en 5? Moschetti, Merlier en nog een stel sprinters zijn blijkbaar ook kopman, dat is bijzonder interessant. Gaan die nu ook hun best doen in de 15 km tijdrit? Lijkt me erg sterk. En wie is een knecht, en wie is een aanvaller... Nee, die tabbladen lijken nog het meest bedoeld om ons allemaal op het verkeerde been te zetten.
Heb mijn ploeg wel klaar. Heb alleen nog 2 keuzes te maken nr. 1 Ballerini of Laporte nr. 2 Hayter of Hoole.
Dan mijn opsteltactiek voor de proloog. Dit is voor mij de eerste keer dat ik echt een proloog mee ga maken en echt goed moet weten wie er goed gaan presteren. Dus ik vraag jullie hulp? Hoe goed doen sprinters het nou in proloogen en welke wel en welke niet? Zie op verschillende websites Laporte ook als favo terwijl hij volgens mij geen goeie tijdrit heeft? En wie zijn nou echt de favorieten voor morgen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.