Tour of Holland 2025

1 2 3 4
Woutomaat
WielerFlits Ploegleider
In het kort: je hebt een proloog, een sprintetappe, een langere tijdrit, een rit met de Cauberg en K...

kun je onbeperkt wisselen dat hoor ik nu pas dat verandert veel

Woutomaat
OneTrickPony
Dat laatste is niet onbelangrijk, dank voor het melden. Ik had daar overheen gelezen. Zo'n De Lie, M...

ik heb daar vreemd genieg ook erg veel moeite mee

Woutomaat
WielerFlits Ploegleider
In het kort: je hebt een proloog, een sprintetappe, een langere tijdrit, een rit met de Cauberg en K...

bij mijn ploeg kun je niet onbeperkt wisselen is dit bij iedereen zo?

Mazzel1986
Woutomaat
bij mijn ploeg kun je niet onbeperkt wisselen is dit bij iedereen zo?

Het lijkt er inderdaad op dat het wisselen nog beperkt is tot 1 per keer. Ze hebben nog een weekje om het werkend te krijgen :)

WielerFlits Ploegleider
moderator

Thnx voor de oplettenheid. Dit gaat na etappe 1 inderdaad niet goed, maar wordt ruim voor de start van de NIBC Tour of Holland opgelost. Zeer waarschijnlijk vanavond!

WielerFlits Ploegleider
moderator

De startlijst is inmiddels helemaal bijgewerkt en de laatste wijzigingen zijn doorgevoerd. De NIBC Tour of Holland start over zes dagen! Speel gratis mee met ons Wielerflits Ploegleider-spel en win prachtige prijzen!

WielerFlits Ploegleider
moderator

Staat jouw team al in ons Wielerflits Ploegleider NIBC Tour of Holland spel? Deelname is gratis en je kan prachtige prijzen winnen. Dinsdag om 19:00 uur is de start!

OneTrickPony
OneTrickPony
Het zou toch wel heel prettig zijn als je ergens makkelijk kunt zien wie er meedoen voor de jongeren...

Bij gebrek aan respons heb ik het zelf maar gedaan.

RBH: Herzog, Tim van Dijke
ADC: allemaal, behalve Price-Pejtersen
Lidl: Rogers, Söderqvist, Torn Teutenberg
SQS: Lamperti, Reinderink
Picnic: Flynn, Lund Andresen
Visma: Høydahl, Uglehus, Kooij
Astana: Wang, Syritsa
Lotto: Segaert, De Lie, Orins, Veistroffer
Q36.5: niemand
Fla-Bal: Lanhove, Vercouillie, Deweirdt, Van Hemelen
Polti: Raccagni, Serrano, Gómez
TotalEnergies: Boulahoite, Marcerou
Unibet: Mouris, Kopecký, Kubiš
IWG: Abma, Artz, Van Sintmaartensdijk
BEAT: Coppens, Biesterbos, Kerckhaert
Diftar: allemaal, behalve Ottema
Metec: allemaal
Parkhotel: Avondts, Rasenberg, Verburg
VolkerWessels: Heremans, Marsman, Kroonen

Alvast sorry als er iets niet klopt. Ik ben uitgegaan van geboren in of na 2000.

Nog steeds fijn als het ook in het spel te zien is. En ook fijn als ik af en toe wél antwoord krijg als ik een vraag stel.

Laatst gewijzigd
Woutomaat
OneTrickPony
Bij gebrek aan respons heb ik het zelf maar gedaan. RBH: Herzog, Tim van DijkeADC: allemaal, behalve...

Top dankjewel! De winnaar van Gc zal denk ik ook wel deze trui winnen bv. Kubis of De Lie

OneTrickPony

Maar een tijdrijder gaat 'm misschien wel 4 etappes dragen ;)

Woutomaat
OneTrickPony
Maar een tijdrijder gaat 'm misschien wel 4 etappes dragen ;)

Ja dat klopt,maar dat levert uit m'n hoofd ook maar 12 punten op. 

Woutomaat

@wf ploegleider, misschien weten jullie het ook maar voor als jullie denken dat het is opgelost, de wissels werken nog steeds niet.

Mazzel1986

Volgens de website van Bora gaat Meeus niet mee en is van Poppel kopman. Maakt m ineens een stuk interessanter.

Woutomaat

De wissels werken! Bedankt!

Woutomaat
Mazzel1986
Volgens de website van Bora gaat Meeus niet mee en is van Poppel kopman. Maakt m ineens een stuk int...

Als die selectie niet klopt vraag ik me af welke nog meer niet kloppen?

Woutomaat

Zie ju ook op strava dat Meeus vandaag nog in China heeft gereden dus die gaat niet meedoen

OneTrickPony

Vooral de grote ploegen zijn tegenwoordig heel laks met startlijsten up to date houden. Jammer. En websites als PCS en Cyclingflash lopen ook niet over van aanpassingsvermogen: op PCS staat nu dat Meeus morgen aan zowel de Tour of Guangxi als de Tour of Holland begint. 🤣

WielerFlits Ploegleider
moderator

Wij zullen op korte termijn de startlijst weer updaten en zijn inderdaad afhankelijk van wat de ploegen communiceren. Zodra we de wijzigingen hebben gedaan, zullen we dat jullie hier laten weten. 

OneTrickPony

Hier kunnen jullie inderdaad niets aan doen.

Wel kunnen jullie een tabblad "jongeren" maken, dat zou nuttiger én objectief juister zijn dan al die andere (sprinter, kopman, klimmer, puncheur, knecht, aanvaller).

Het is leuk dat we kunnen zien wie de goedkope sprinters zijn waar de meesten nog nooit van hebben gehoord, maar dat is nou net onderdeel van het spel - lijkt mij - om dat zelf uit te zoeken. 

Verder doet er zogenaamd maar één klimmer mee en drie puncheurs. Die zullen dan wel de prijzen gaan verdelen in etappe 4 en 5? Moschetti, Merlier en nog een stel sprinters zijn blijkbaar ook kopman, dat is bijzonder interessant. Gaan die nu ook hun best doen in de 15 km tijdrit? Lijkt me erg sterk. En wie is een knecht, en wie is een aanvaller... Nee, die tabbladen lijken nog het meest bedoeld om ons allemaal op het verkeerde been te zetten.

WielerFlits Ploegleider
moderator
OneTrickPony
Hier kunnen jullie inderdaad niets aan doen. Wel kunnen jullie een tabblad "jongeren" maken, dat zou...

De startlijst is inmiddels helemaal bijgewerkt! Jordi Meeus is van de lijst af gehaald. Grote namen als Davide Ballerini en Ethan Hayter zijn toegevoegd.

Woutomaat

Heb mijn ploeg wel klaar. Heb alleen nog 2 keuzes te maken nr. 1 Ballerini of Laporte nr. 2 Hayter of Hoole. 

Dan mijn opsteltactiek voor de proloog. Dit is voor mij de eerste keer dat ik echt een proloog mee ga maken en echt goed moet weten wie er goed gaan presteren. Dus ik vraag jullie hulp? Hoe goed doen sprinters het nou in proloogen en welke wel en welke niet? Zie op verschillende websites Laporte ook als favo terwijl hij volgens mij geen goeie tijdrit heeft? En wie zijn nou echt de favorieten voor morgen.

OneTrickPony

Laporte en Hayter, wat mij betreft. Hoole twijfelde ik al sterk over voor de proloog. Laporte stel ik waarschijnlijk overal op behalve de lange tijdrit.

OneTrickPony

Trouwens complimenten WF Ploegleider voor jullie reactiesnelheid m.b.t. de startlijst. Mag ook gezegd worden. :)

Woutomaat
OneTrickPony
Trouwens complimenten WF Ploegleider voor jullie reactiesnelheid m.b.t. de startlijst. Mag ook gezeg...

Idd ze waren er snel bij! Complimenten 

Woutomaat
OneTrickPony
Laporte en Hayter, wat mij betreft. Hoole twijfelde ik al sterk over voor de proloog. Laporte stel i...

Bedankt voor de tips!

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.