Matthew zit gewoon in een slechtere periode, dat is duidelijk. Op talent kan hij de concurrentie hier oprollen maar dat doet hij niet. Een vormdipje gebeurt bij de beste jonkies, dus ik maak me nog weinig zorgen voor het najaar in Spanje.
Moet toch wel een beetje gniffelen van de o zo voorspelbare reacties hier. Kennen jullie Al-Sahaf?
Het huidige rijden van Brennan zou je een beetje kunnen vergelijken met een Vingegaard die opeens niet eens maar bij de beste 20 klimmers in de Tour hoort. Belangrijk om het juiste perspectief te hebben om in te zien hoe extreem het verval is.
Als je dan aan komt zetten met veel te zachte woorden als 'vormdipje', 'teleurstellend', 'tegenvallend' mis je dat perspectief en zit je niet helemaal in de juiste orde van grote..
Een tegenvallende, teleurstellende, in een vormdip verkeerde Brennan wint hier met een wiel voorsprong in plaats van met 2 fietslengtes. Of vooruit, hij wordt misschien net 2e na een milimetersprint.
Toch gek hoe uitgerekend in dit Visma-fanforum men niet doorheeft dat Brennan een uniek talent is dat zijn gelijke niet kent..
GlebS
2 maanden geleden
De Giroploeg gaat ook nog wel een dingetje worden. Kielich geblesseerd en Affini, Kelderman, Lemmen, Kuss en Piganzoli allemaal in matige tot slechte vorm. Alleen Vingegaard zelf en Campenaert lijken op punt te staan.
GlebS
2 maanden geleden
Ai, ai, ai. Wat een afgang voor van Aert en de gehele ploeg vandaag. Dit kan wel eens de definitieve (mentale) genadeklap zijn in zijn carriere.
GlebS
1 maand geleden
Ongekende rampdag voor Visma. Hele seizoen van Jorgenson direct naar de klote want die gaat ook nooit maar in topvorm zijn voor de Tour, als hij die uberhaupt al haalt want dit was wel meer dan alleen een sleutelbeentje.
Rest van de Ardennen kan ook een streep door voor de ploeg, ze kunnen waarschijnlijk ook simpelweg geen volledige ploegen meer opstellen.
Bepaal ik zelf wel. Vanmiddag was hij volgens sommigen (die je na zo'n uitslag niet meer hoort) "veel completer" dan Kooij - en dat vanwege een mooie beurt voor Van Aert.
En nu lees ik over een "dipje". Ik zie enorme potentie in Brennan. Maar een dipje? Ik vind hem het hele jaar nog niet zo flitsend als vorig jaar. Tweede jaar altijd lastig om te bevestigen met alle bijkomende druk, en uiteraard nog jong. Maar mss al te veel van verwacht (hier en ook bij commentatoren). Een reset lijkt me goed advies. Want we hebben vorig jaar gezien dat hij echt beter kan. #gezeur #hupbrennan
Pogacar zal in de Tour de France echt weer ongekend sterk zijn. Zijn ondersteunende ploeg, zal ongetwijfeld weer top zijn. Toch vallen er bij UAE sterke renners af, zoals Almeida en Soler. Daarnaast is het erg twijfelachtig of Adam Yates en Jay Vine wel kunnen starten. Toch een gemis voor Pogi.
Dat je zelf regelmatig van nickname wisselt, betekent natuurlijk niet dat je mij met GlebS moet gaan verwarren. Ik vind TVL bv eigenlijk een van de best gemanagede (is dit een woord) ploegen van het peloton ik denk ook met een van de hoogste returns on investments (kun je dit zo gebruiken?). Maar ja, soms ben ik ook kritisch op een renner (Zingle) of een strategie (vandaag in TARA). En toch supporter zijn - mensen, het kan echt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.