Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 160 161 162 163
Turtleheads_up
Poeksel
Maar even serieus weer mensen. Hoeveel dagen verwachten jullie dat Jorgenson in het geel rijdt na de...

Nul, eerlijk gezegd. Als alles top gaat, en anderen n beetje pech hebben, dan mss Vingegaard 1 dag.

AWestie
Turtleheads_up
Nul, eerlijk gezegd. Als alles top gaat, en anderen n beetje pech hebben, dan mss Vingegaard 1 dag.

Stel ze winnen de TTT, waarom dan maar een dag geel? Daarna komen echt zoveel etappes waar Jonas onder normale omstandigheden gewoon moet kunnen volgen.

InigoMontoya
LaatsteWiel
Was ik niet de eerste die hier zei: "I'm not crying, you are crying?" Maarja, als de feiten niet uit...

Die laatste alinea is waar je je in kunt wentelen, maar feitelijk is nu net dat constante wentelen in die positie van de roepende in een woestijn waarin enkel gejuich zou mogen klinken, hetgeen wat inhoudelijke 'levendige' discussies uitsluit.

Awestie vat het enkele posts geleden duidelijk samen; men ziet UAE geen tactiek toepassen waarin Del Toro tactisch wordt uitgespeeld, waardoor zijn rijden (door niemand niet indrukwekkend genoemd) van vandaag geen verandering geeft voor de verwachtingen die er zijn over de komende Tour de France. Vingegaard zal het verschil met Pogacar moeten overbruggen, wat niet meer of minder waarschijnlijk wordt door het niveau van Del Toro.

Wanneer alle opmerkingen van potentiële discussie genoten in dit topic echter omgevormd worden tot een karikatuur, dan is er niemand om oprecht een discussie mee aan te gaan. Ik geloof daardoor al enkele maanden niet meer dat dat de insteek is.

LaatsteWiel
LaatsteWiel
Graag bewijs. Weer zo'n verplaatste doelpaal: als je geen argumenten meer hebt ga je dingen verzinne...

Ik help je: begin op p. 121, de Aosta-rit, waar ik hardop afvraag of we al een Tim Rex-fanclub is.

InigoMontoya

"Tim Rex"?

LaatsteWiel
InigoMontoya
Die laatste alinea is waar je je in kunt wentelen, maar feitelijk is nu net dat constante wentelen i...

Dank voor deze uitgebreide karikatuur. Jammer dat je m'n punt mist. 

InigoMontoya
LaatsteWiel
Dank voor deze uitgebreide karikatuur. Jammer dat je m'n punt mist. 

Stond zeker weer tussen aanhalingstekens?

LaatsteWiel
InigoMontoya
"Tim Rex"?

Renner van TVL, indrukwekkende Giro gereden. Vanaf eerste bergrit in Aosta. Eventuele geringschattende opmerkingen van mij over Vingegaard (won daar zijn eerste rit) zouden vanaf daar aan te treffen kunnen zijn - als ze bestonden.

Murcia
InigoMontoya
Stond zeker weer tussen aanhalingstekens?

Iemand zit nu heel druk al zijn reacties in het verleden te editen. Hier wat aanhalingstekens en daar een prima toevoegen om de suggestie te wekken dat er toch echt een objectieve insteek is aangaande de ploeg en haar renners. 

Murcia
xistnc
"(Ook weer fantastisch dat al mijn reacties hier binnen een seconde weer verdwijnen, benieuwd of dez...

Deze blijft Goud, vooral omdat de oudgedienden hier weten van Glebs zijn roerige geschiedenis op deze site. Dat sommigen moedwillig daar de ogen voor sluiten roept vraagtekens op.

InigoMontoya

Renners in Kopenhagen zijn er gelukkig ongeschonden vanaf gekomen (op een kleine sneer van kelderfan na). Ik hoop vooral dat Huising nu Zwitserland kan gebruiken om met een goede vorm naar het NK te gaan. Hij rijdt tot nu toe een sterk seizoen in dienst van anderen, dus zou leuk zijn wanneer hij daar eens voor zichzelf een onderscheidende koers kan rijden.

Murcia

Hagenes is nummer 8 voor de Tour. Proficiat aan Per. Laporte toch vervangen door qua profiel de renner die het dichtst bij hem staat. Bron: HLN

InigoMontoya

Wat mij betreft de renner die viel te verwachten voor die plek en ook de sterkste beschikbare renner om aan deze selectie toe te voegen.

AWestie

Dan wordt de volgorde dus dat Per en Edo gaan positioneren en wanneer nodig vooraan het peloton sleuren. Wout, Bruno en Victor hebben het middengebergte en Matteo en Sepp als laatste adjudanten.

Ik hoop vooral dat ze Matteo niet nog koste wat kost voorin willen houden, want daarvoor is hij niet goed genoeg om ook echt lang bovenin te blijven. Wordt een saaie Tour voor hem, aangezien hij van UAE ook niet mag aanvallen.

AWestie

Dubbele post

Laatst gewijzigd
madeinstars

Gewoon hopen dat je ergens een keer verschrikkelijke waaiers kan trekken. Daar heb je dan wel echt een serieus team voor.

Verder is mijn optimisme voor de tour wel wat afgenomen. Del Toro had ik niet zo goed als dot verwacht en dat geeft te denken over Pogacar.

Jopie

Weinig echt klassieke bergetappes in de Tour dit jaar, en het (zwaardere) klimwerk volgt eigenlijk pas na twee weken. Daarvoor is het voornamelijk vlak, heuvels en middengebergte. In dat een kader een logische selectie en 8e naam. In de meeste Tours zou je te weinig klimmers hebben, maar met het parcours van dit jaar moet dit kunnen. 

Ze lijken nu vol in te zetten op winst in de ploegentijdrit, daarna Jonas twee weken lang zo veel mogelijk krachten laten sparen en consolideren (met tussendoor nog een poging voor een ritzege van Wout), en vervolgens hopen dat Jonas de laatste week met Pogi mee kan doen om de eindzege. Zoiets zal het moeten worden in een ideale wereld. 

Kelderfan
madeinstars
Gewoon hopen dat je ergens een keer verschrikkelijke waaiers kan trekken. Daar heb je dan wel echt e...

Ja dat ben ik met je eens. Per is een goeie vervanger voor Laporte, maar Affini is toegevoegd voor 't vlakke en die vervangt Yates niet. Ergo een verzwakte ploeg, die 't moet gaan opnemen tegen UAE, Decathlon, Lidl-Trek en niet te vergeten Red Bull - Bora.

InigoMontoya

Affini wordt gewoon de laatste man voor Vingegaard in de bergritten hoor, perfecte vervanger van Yates.

LaatsteWiel
Jopie
Weinig echt klassieke bergetappes in de Tour dit jaar, en het (zwaardere) klimwerk volgt eigenlijk p...

Hiermee eens. 

Afgedwongen door Hagenes en strategisch wel begrijpelijke keus. Op het vlakke terrein is een team in de breedte in potentie meer bepalend dan in treintje bergop. Daar wordt het toch een kwestie van aanhaken en hopen dat Vingegaard als enige Pogacar kan volgen. Je hebt toch niemand van kaliber Del Toro in de gelederen dus een Tulett zou ook niet het verschil maken. Wel benieuwd wat als Van Aert toch niet fit geraakt. 

Je moet vooral hopen dat Kuss goed is, zodat hij Del Toro enigszins kan controleren en dat niet al meteen aan Vingegaard zelf is. Want bij UAE hebben ze gister echt wel gezien dat Jorgenson dat niet gaat kunnen. 

Kelderfan
InigoMontoya
Affini wordt gewoon de laatste man voor Vingegaard in de bergritten hoor, perfecte vervanger van Yat...

Waarom geen Tim Rex meegenomen; dat zal niet veel verschillen en een perfecte vervanger van Yates komt uit jouw schoenendoos toch.

Nee 't wordt helaas aanklampen voor Jonas; gewoon in 't wiel blijven zitten. Hopelijk van mag Wouttie weer voor de groene trui gaan.

LaatsteWiel
Murcia
Iemand zit nu heel druk al zijn reacties in het verleden te editen. Hier wat aanhalingstekens en daa...

Slapen jullie ook samen tegenwoordig?

Ik wacht nog op de verwijzing naar de post waarin ik zou hebben beweerd dat Vingegaards klimprestaties in de Giro niet indrukwekkend waren. Of, wat ook mag: toegeven dat je dit verzonnen hebt om je eruit te "wentelen" zoals je bff zou zeggen.

Kelderfan
LaatsteWiel
Hiermee eens.  Afgedwongen door Hagenes en strategisch wel begrijpelijke keus. Op het vlakke terrein...

Sepp Kuss is een prima renner voor in de Bergen; maar het is niet meer de Kuss van een paar jaar terug; hij heeft zijn goede dagen.

Daarom ging 't in de Giro zo goed, omdat Kuss en Piganzoli elkaar konden aflossen bergop. In rit 3 en 6 wordt verschil al gemaakt. Als Del Toro gaat dan zie ik alleen Seixas, want Vingegaard moet bij zijn grote vriend Pogacar blijven.

InigoMontoya
Kelderfan
Waarom geen Tim Rex meegenomen; dat zal niet veel verschillen en een perfecte vervanger van Yates ko...

Ik was inderdaad van mening dat ze in de Giro absoluut geen probleem gingen hebben zonder Yates, waar jij het onmogelijk achtte dat ze daar genoeg klim ondersteuning voor Vingegaard gingen hebben na het vertrek van Yates (die überhaupt nooit naar de Giro was gegaan overigens).

Ik zou dan eerlijk gezegd denken dat je na het zien van de Giro, met Visma daar met afstand als sterkste ploeg in de bergritten, enigszins reflecteert op je eigen inschattingen en minder dramatische conclusies verbindt aan toekomstige optelsommetjes van renners die jij als klimmer beschouwt.

Puntje bij paaltje ga je straks in de Tour de France namelijk gewoon bergritten zien met Armirail op kop van een peloton van een man of vijfentwintig met daarin 'gewoon' nog vijf renners van Visma. (Waarbij op de slotklim alsnog Pogacar de overhand neemt van Vingegaard, maar daar probleem los je niet op met Tulett en Nordhagen die er even daarvoor nog bij zaten)

InigoMontoya
Kelderfan
Sepp Kuss is een prima renner voor in de Bergen; maar het is niet meer de Kuss van een paar jaar ter...

Een ploegleider die voorstelt om te blijven zitten wanneer Del Toro en Seixas er vandoor gaan mogen ze direct ontslaan.

1 2 ... 160 161 162 163

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.