Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 160 161 162 163 »
Kelderfan
InigoMontoya
Ik was inderdaad van mening dat ze in de Giro absoluut geen probleem gingen hebben zonder Yates, waa...

De 1e alinea ja; die Piganzoli had ik ook niet zo sterk verwacht.

Alinea 2 en 3 begrijp ik niet helemaal. Deze selectie is voor vlakke en heuveletappes prima; maar wat dan als Del Toro in rit 3 e/o 6 gaat; dan moeten de gele bijtjes in de aanval om 't recht te zetten.

Kelderfan

Ook Wout is nog een vraagteken en wie moet hem vervangen, als 't niet goed komt. 

InigoMontoya

Del Toro gaat knechten voor Pogacar. Mocht hij ergens toch zelf gaan aanvallen na kopwerk van een ploeg, dan zijn er sowieso alleen nog kopmannen over en moeten die dus reageren. De kopman van Visma is Vingegaard.

Ik begrijp niet zo goed wat zo'n situatie met de tactische keuzes rond de samenstelling van de selectie van Visma te maken heeft. Zelfs met een selectie met alleen maar klimmers zou dat niets veranderen aan zo'n situatie.

InigoMontoya
Kelderfan
Ook Wout is nog een vraagteken en wie moet hem vervangen, als 't niet goed komt. 

Tulett en Kelderman lijken mij momenteel de logische reserves. Ik zou dan Kelderman verwachten mocht Van Aert niet op tijd klaar zijn voor de Tour de France. Tulett mocht er èèn van de Kuss, Jorgenson en Campenaerts vervangen moeten worden.

Laatst gewijzigd
Kelderfan
InigoMontoya
Del Toro gaat knechten voor Pogacar. Mocht hij ergens toch zelf gaan aanvallen na kopwerk van een pl...

Ja Del Toro gaat zeker knechten voor de grote baas, maar niet op de manier van Affini; die wordt tacties ingezet. Pogacar heeft een sterkere ondersteuning en dat zonder Almeida. 

InigoMontoya

Wat is nu het punt? Dat ze bij Visma geen knecht hebben zoals Del Toro?

Kun je uitleggen op welke manier dat gegeven te maken heeft met de keuzes voor Hagenes en Affini?

Murcia
InigoMontoya
Del Toro gaat knechten voor Pogacar. Mocht hij ergens toch zelf gaan aanvallen na kopwerk van een pl...

Zeuren om het zeuren noemen we dat. Kelderfan vond de Giro ploeg toch ook te zwak in de bergen om toen dat niet zo bleek te zijn maar snel weer dat thema te skippen.

InigoMontoya

Wat mij betreft mag iemand gerust bezorgd zijn over het aantal klimmers in een selectie, wanneer dat nu eenmaal is waar iemand heel veel belang aan hecht. Dat hoeft geen zeuren om het zeuren te zijn (hoewel enige reflectie op de waarde van die klimmers ook wel eens fijn zou zijn).

Ik begrijp echter niet waarom Del Toro noemen, daarin als een soort onvermijdelijk argument wordt gepresenteerd. Daar zou enige onderbouwing wel handig zijn.

Murcia
InigoMontoya
Wat mij betreft mag iemand gerust bezorgd zijn over het aantal klimmers in een selectie, wanneer dat...

Omdat ze die onderbouwing niet kunnen maken. Als je stelling is dat Del Toro een te goede klimmer is en een bedreiging voor de kansen van Jonas dan is de gevolgtrekking ook dat het niet uitmaakt hoeveel klimmers je als Visma Lab toevoegt aan het team voor de Tour.

madeinstars

En mocht je in een tactisch lastige situatie komen, dan moet je Del Toro maar gewoon laten rijden en bluffen. No way dat Pogacar Del Toro de tour laat winnen.

InigoMontoya

Bluffen op de slotklim moet je als kopman die de koers wil winnen niet doen, maar wanneer Del Toro tactisch wordt gebruikt in een vroege aanval dan moet je gewoon op je ploeg vertrouwen. 

Zelfs èèn van de meest briljante tactische momenten uit de wielergeschiedenis, toen Roglic en Vingegaard (overigens na een inleiding van de net ingelopen non-klimmer Laporte) slag om slinger in de aanval gingen in de vallei (enige plek waar je iemand die wel de benen heeft tactisch echt in de problemen kan brengen in een bergrit), hadden ze bij UAE perfect onder controle gehad wanneer ze Pogacar gewoon meteen op Majka en Mcnulty hadden laten wachten. Roglic had nergens naartoe gereden.

goldone123

idd, en niemand van visma kan del tora bijhouden misschien kuss nog, ik denk dat de concorentie van vingegaard del tora niet laat rijden (evenepoel seixas en meer) 

Laatst gewijzigd
Kelderfan
InigoMontoya
Bluffen op de slotklim moet je als kopman die de koers wil winnen niet doen, maar wanneer Del Toro t...

Is dat onderbouwing? Het was toen de manier om Pogacar te slopen. En ja Roglic heeft dat perfect uitgespeeld.

Als Del Toro vooruit is dat zag nu al gebeuren met Jorgenson. UAE maakt keurig gebruik van de zwakte van de tegenstanders. De gele bijtjes en ook Red Bull hebben keurig 't werk opgeknapt en dan heb je 't nazien als het erop aankomt.

Want ik geef je op jouw briefje, dat mocht Vingegaard en de gele bijtjes klein moeten bijgeven, 't ligt aan Jonas en niet aan zijn ondersteuning.

Ook verder jammer, dat Wout van Aert niet is afgereid naar 't trainingskamp.

Kelderfan
InigoMontoya
Bluffen op de slotklim moet je als kopman die de koers wil winnen niet doen, maar wanneer Del Toro t...

Is dat onderbouwing? Het was toen de manier om Pogacar te slopen. En ja Roglic heeft dat perfect uitgespeeld.

Als Del Toro vooruit is dat zag nu al gebeuren met Jorgenson. UAE maakt keurig gebruik van de zwakte van de tegenstanders. De gele bijtjes en ook Red Bull hebben keurig 't werk opgeknapt en dan heb je 't nazien als het erop aankomt.

Want ik geef je op jouw briefje, dat mocht Vingegaard en de gele bijtjes klein moeten bijgeven, 't ligt aan Jonas en niet aan zijn ondersteuning.

Ook verder jammer, dat Wout van Aert niet is afgereid naar 't trainingskamp.

Lec_ver16

Volgens Benson lijkt het erop dat Hindley bij Red Bull blijft. Dat is niet verrassend. Visma heeft wederom een ​​coureur misgelopen. Een geleidelijke achteruitgang dreigt voor het team.

AWestie
goldone123
idd, en niemand van visma kan del tora bijhouden misschien kuss nog, ik denk dat de concorentie van...

Heerlijk hoe je zelfs een je bericht kan wijzigen en Del Tora er in houdt. Ik zie meteen de beste jongen met pijpenkrulletjes over z'n schouders voor me.

1 2 ... 160 161 162 163 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.