Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 177 178 179 180
LaatsteWiel

Ja leuk dat Graat ook eens zo bepalend kan zijn. Tegenstand natuurlijk niet WT-waardig maar je moet het wel maar klaren. Geloof wel dat dit soort zeges goed zijn voor ontwikkeling, grinta heeft Piganzoli genoeg.

Kelderfan

Mooie zege voor Piganzoli met dank aan Rex en zeker ook Tijmen Graat; chapeau#

InigoMontoya
Kelderfan
Mooie zege voor Piganzoli met dank aan Rex en zeker ook Tijmen Graat; chapeau#

Ben je nog steeds van mening dat ze de klimmers deze week slecht hebben verdeeld?

YogiBear
LaatsteWiel
Ja leuk dat Graat ook eens zo bepalend kan zijn. Tegenstand natuurlijk niet WT-waardig maar je moet...

Het is dan ook geen WT wedstrijd. Maar vergelijk je deze .1 wedstrijd met .pro die de ronde van Slovenië is, dan heeft Bora het nog een stuk makkelijker.

Kelderfan
LaatsteWiel
Ja leuk dat Graat ook eens zo bepalend kan zijn. Tegenstand natuurlijk niet WT-waardig maar je moet...

Maar ja Piganzoli zet net als landgenoot/vriend Pellizzari zijn tegenstanders wel op grote afstand met 1.43 min. Dat telt ook mee.

Ook heeft Graat keurig de achtervolgers dwars gezeten en daarbij was vooral Meehan een gevaarlijke klant.

Murcia

Piganzoli moet koersen leren rijden als kopman, dat doe je in rondjes als deze. Dat kelderfan dat weigert te erkennen verbaasd me niks. Uitstekende solo en Rex plus een prima Graat maken de lancering mogelijk. De 9e renner al van de ploeg die wint. En natuurlijk 28 zeges nog voor de Tour begint. Niet zo slecht.

Laatst gewijzigd
Kelderfan

Tijmen Graat heeft er weer een toptienplaats bij.

BraboCycling

Veel volgers en analisten zeiden dat dé kans om Pogi tijd aan te smeren de TTT zou zijn, maar in Zwitserland laat UAE zien dat renners als Wellens en Politt dik in orde zijn. Die gaan die TTT gewoon winnen 

Kelderfan
Murcia
Piganzoli moet koersen leren rijden als kopman, dat doe je in rondjes als deze. Dat kelderfan dat we...

Wat weiger ik te erkennen dan. Dat hij nu de kans krijgt en grijpt is toch prima. Dat ik hem liever in de TdS had gezien is en blijft een feit.

Ook in de TdS had hij kunnen leren.

BraboCycling
Kelderfan
Wat weiger ik te erkennen dan. Dat hij nu de kans krijgt en grijpt is toch prima. Dat ik hem liever...

Hier heeft Piganzoli minder race dagen, beter weer en meer kans om te winnen. Het seizoen duurt nog lang, met san Sebastián, Tour de pologne en Italiaanse klassiekers

Murcia
Kelderfan
Wat weiger ik te erkennen dan. Dat hij nu de kans krijgt en grijpt is toch prima. Dat ik hem liever...

Veel minder dan hier. Daar zit je in de Pogacar show, hier kan je leiderschap ontwikkelen in de schaduw. Dat jij hem liever zag in de TDS is geen feit maar een mening. Bovendien geef je door Piganzoli hier op te stellen ook Graat en Rex extra motivatie en kansen om te verbeteren.

InigoMontoya
Kelderfan

Volgens mij was je van mening dat ze slecht waren verdeeld, de klimmers van de ploeg.

Bedoelde je daarmee echter alleen maar dat je Piganzoli zelfs liever in Zwitserland had gezien, maar dat hij ook in deze koers prima op zijn plek was? 

Kelderfan
BraboCycling
Veel volgers en analisten zeiden dat dé kans om Pogi tijd aan te smeren de TTT zou zijn, maar in Zwi...

Ja daar gaat 't voordeel van niet-klimmers in de kast. Wat gaat 't team nu doen.

Murcia
BraboCycling
Hier heeft Piganzoli minder race dagen, beter weer en meer kans om te winnen. Het seizoen duurt nog...

Hij heeft idd nog doelen tot en met Lombardije, dan is deze koers perfecte opstap. Natuurlijk is dit een kleine koers maar qua parcours en weer voldoende uitdagend.

InigoMontoya
BraboCycling
Hier heeft Piganzoli minder race dagen, beter weer en meer kans om te winnen. Het seizoen duurt nog...

Dat laatste was wat mij betreft inderdaad ook een belangrijke reden om deze koers een betere optie te vinden, dan starten in Zwitserland. Dit was één dag voluit, terwijl Zwitserland meerdere zware dagen op een hoger niveau zou hebben betekent. Kan zomaar een brug te ver blijken na een zware Giro met alles wat daaraan vooraf ging. Zie bijvoorbeeld Eulalio.

InigoMontoya
BraboCycling
Veel volgers en analisten zeiden dat dé kans om Pogi tijd aan te smeren de TTT zou zijn, maar in Zwi...

UAE heeft absoluut ook voor de ploegentijdrit een topploeg. Uitstekend materiaal ook.

GlebS
BraboCycling

Die TTT gaat in het grote geheel totaal irrelevant zijn qua tijdsverschillen. Snap niet dat dat zo groot word gemaakt.

En UAE heeft met afstand het beste materiaal én de beste renners. Die zijn het aan hun stand verplicht die TTT te winnen.

Kelderfan
InigoMontoya
Volgens mij was je van mening dat ze slecht waren verdeeld, de klimmers van de ploeg. Bedoelde je da...

Dan moet hij dat ook zeggen. Dus ja en die mening blijft overeind.

Kelderfan

Tulett, Kuss, Nordhagen, Graat, Rex en Mattio mogen in Andorra aan de slag.

LaatsteWiel
YogiBear
Het is dan ook geen WT wedstrijd. Maar vergelijk je deze .1 wedstrijd met .pro die de ronde van Slov...

Die werden daar dan ook 1 en 2. Kijk even naar de top 10 en je begrijpt prima wat ik bedoel. Piganzoli werd 8e in de Giro, was verreweg de sterkste renner aan de start. Maar goed wellicht las je alsnog over m'n complimenten heen...

InigoMontoya
Kelderfan
Dan moet hij dat ook zeggen. Dus ja en die mening blijft overeind.

Dan moet jij dat ook gewoon op die manier zeggen bedoel je? Zou handiger zijn inderdaad, want zo'n voorkeur lijkt mij er èèn die je prima kunt hebben. Het wordt alleen verwarrend wanneer je het verwoordt op zo'n manier.

AWestie

Door de nieuwe telling op de lijn worden de verschillen aan de top ook kleiner dan bij een klassieke TTT. Beide ploegen hebben een sjiek TTT team.

LaatsteWiel

Het belang van de ttt lijkt me inderdaad niet zozeer GC maar wel moraal en wellicht enige etappezege

Kelderfan
InigoMontoya
Dan moet jij dat ook gewoon op die manier zeggen bedoel je? Zou handiger zijn inderdaad, want zo'n v...

Oh het ligt nu weer aan wat anders; jij ook weer tevreden. 

Kelderfan
LaatsteWiel
Het belang van de ttt lijkt me inderdaad niet zozeer GC maar wel moraal en wellicht enige etappezege

Dat zou dan zeker straf zijn, want voorlopig steekt UAE er met kop en schouders boven uit  en wordt 't verschil alleen maar groter voor Jonas om bij te benen. Hij is nu in goeie doen, maar krijgt hij voldoende steun mee om 't Pogacar moeilijk te maken.

1 2 ... 177 178 179 180

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.