Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 177 178 179 180 »
Murcia
Kelderfan
Dat zou dan zeker straf zijn, want voorlopig steekt UAE er met kop en schouders boven uit  en wordt...

Je bent het woordje ooit voor voldoende steun mee vergeten. Dat is namelijk altijd je argument bij elke koers die de ploeg rijdt. 

Murcia
xistnc
Tim Rex is weer heerlijk aan het timrexen.

2 memes erbij vandaag LOL Heeft een prachtige ontwikkeling doorgemaakt. Is voor mij de nieuwe Nathan al reed die ook in de kasseikoersen hard. Misschien een doel voor Tim later.

Kelderfan

Shit Kelderman wordt in dit veld 23e. in de ITT en brengt 't team thuis.

YogiBear
LaatsteWiel
Die werden daar dan ook 1 en 2. Kijk even naar de top 10 en je begrijpt prima wat ik bedoel. Piganzo...

Niet meteen zo gepikeeerd doen. Die had ik wel degelijk gelezen. Maar een opmerking over de beperkte tegenstand en een WT onwaardig peloton komt hier wel vaker langs. Dat heeft elke ploeg wel eens. Als het zo doorgaat mogen we elke Pogacar overwinning schalen onder het kopje dat er te weinig tegenstand was en het dus een onwaardige overwinning was. 

Kelderfan
Murcia
Je bent het woordje ooit voor voldoende steun mee vergeten. Dat is namelijk altijd je argument bij e...

Ooit of nooit wat bedoel je?

Kelderfan

Maar in de TdS is 't niet om blij van te worden.

Murcia
Kelderfan
Shit Kelderman wordt in dit veld 23e. in de ITT en brengt 't team thuis.

Dan kan hij dus niet mee naar de Tour volgens jou. Immers volstrekt onvoldoende als ondersteuning van Jonas. Klopt mijn veronderstelling?

Murcia
Kelderfan
Ooit of nooit wat bedoel je?

Die vraag kan ik beter aan jou stellen.

Kelderfan
Murcia
Dan kan hij dus niet mee naar de Tour volgens jou. Immers volstrekt onvoldoende als ondersteuning va...

Telt alleen de tijdrit mee? Want als dat zo is, dan blijft er niet veel over om mee te nemen.

Laatst gewijzigd
Lec_ver16

Kooij benadrukte vandaag opnieuw het verlies dat hij voor Visma betekende.

Het klopt: het was niet logisch om hem te betalen wat Decathlon hem betaalt. Maar gezien de sombere toekomst van Visma in het algemeen klassement van de Tour de France, had hij makkelijk een plek in de Tourploeg kunnen verdienen.

BraboCycling
Lec_ver16
Kooij benadrukte vandaag opnieuw het verlies dat hij voor Visma betekende. Het klopt: het was niet l...

Echt zo'n sombere toekomst voor het algemeen klassement zeg, top 10 of top 20 zit er echt niet in de komende jaren. Tel daarbij op dat de andere grote rondes ook al zo slecht gaan en je kunt de ploeg eigenlijk beter opheffen. 

goldone123

ja top 50 word zelfs nog moelijk

InigoMontoya
Lec_ver16
Kooij benadrukte vandaag opnieuw het verlies dat hij voor Visma betekende. Het klopt: het was niet l...

Visma verloor met Kooij een steengoede jonge Nederlandse renner. Dat is een feit. Zoals je echter zegt konden ze bij Visma hem moeilijk de best betaalde sprinter van het peloton maken (met bijbehorende trein), zonder dat dat ten kosten zou gaan van andere belangrijke onderdelen van de ploeg. Dat was het niet waard.

Wanneer je die afweging binnen jouw zorgen om de Tour de France vanaf 2032 wil plaatsen, dan zou ik denk dat ze helemaal de juiste beslissing hebben genomen toch? Gezien jouw inschatting dat een topploeg eigenlijk alleen bestaansrecht heeft wanneer ze meedoen om eindwinst in de Tour de France, zal er tegen de tijd dat Vingegaard stopt met relevant zijn binnen dat verhaal (of liever iets eerder) iemand naar de ploeg gehaald moeten worden om dat stokje over te nemen.

Zo'n renner haal je over door een topploeg te zijn in de grote rondes, niet over door miljoenen te investeren in een sprinter.

InigoMontoya
Kelderfan
Oh het ligt nu weer aan wat anders; jij ook weer tevreden. 

Wat bedoel je met deze opmerking? Wat ligt nu weer aan wat anders?

Eerder noemde jij de verdeling slecht. Vandaag plukt Piganzoli echter de vruchten van die verdeling, dus vroeg ik mij af of je nog steeds dezelfde mening had. Daar hadden we het over toch?

Laatst gewijzigd
Murcia
Lec_ver16

Je voldoet wel aan alle eisen voor wat betreft concern trolling vind ik. Als ze Kooij hadden behouden met een miljoenencontract en dan ook nog jouw geliefde Seixas gaan inlijven zitten zowel Kooij als de ploeg met een giga probleem. Want in welke koersen zou die dan nog opgesteld worden? Met Jonas en Paul plus Davide, Nordhagen, Matteo, Wout en Brennan rest hem dan verdomd weinig als kopman. 

1 2 ... 177 178 179 180 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.