Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 181 ... 273 274
pino64

Mooi gezegd Ghost zo denk ik er ook over

xistnc
Kelderfan
Tulett, Kuss, Nordhagen, Graat, Rex en Mattio mogen in Andorra aan de slag.

Geen Mattio. Wel Zingle en Van Belle zodat ze zowaar aan 7 namen komen voor de startlijst.

Poeksel

Voor Van Belle is het pas zijn 17e racedag dit seizoen. Voor Rex zijn 51e. Verschil moet er zijn...

Tdola

Opvallend dat kuss hier start, zou verwachten op hoogte in tignes met rest vd tour ploeg!? Of is hij thuis op hoogte en woont ie in de buurt van Andorra?

Had eerder ook piganzoli hier verwacht.

Gezien t profiel vd etappe zijn zingle en van belle snel klaar.

YogiBear

Ashlin Barry US U23 road champion. Iemand een linkje naar beelden van deze overwinning?

InigoMontoya

Kuss woont inderdaad in Andorra en blijkbaar niet mee naar Tignes. Mooie kans deze koers voor hem. Nordhagen mits weer fit ook een kanshebber.

Zingle en Van Belle in dezelfde rol als gisteren, neem aan dat ze deze koers op ongeveer dezelfde manier aanpakken als ploeg, en dan afstappen (als dat van kelderfan mag).

InigoMontoya
ghostwriter
Het scouten en aantrekken van Piganzoli blijkt echt een schot in de roos te zijn. In de Giro deed hi...

Ik sta er ongeveer hetzelfde in; dat juist het volgen van de ontwikkeling van talenten waarvan oorspronkelijk niet de wereld werd verwacht interessant is en vaak ook mooiere verhalen geeft 

Tegelijkertijd is er natuurlijk ook gewoon een reëel perspectief mogelijk, waaruit je kunt stellen dat een ploeg toch echt liever Pellizzari heeft dan Piganzoli. En als fan kun je er heel goed op die manier in staan.

De doorgeslagen conclusies die daar aan vast worden gemaakt, zijn wat mij betreft echter wel onbegrijpelijk.

Poeksel

De Vries kan nog een goed resultaat rijden in het AK van de TdS, maar één prijs heeft ze sowieso zonder ongelukken: in het bergklassement kan ze niet meer gepasseerd worden. Ze maakt ook nog kans op het puntenklassement. 

Moet nu wel de koplopers laten gaan, hopelijk heeft ze zich niet (weer) opgeblazen.

Laatst gewijzigd
Kelderfan
InigoMontoya
Kuss woont inderdaad in Andorra en blijkbaar niet mee naar Tignes. Mooie kans deze koers voor hem. N...

Natuurlijk mag dat in dit geval; want het is klimmen vanaf de start. Dat Zingle toch nog een rit meepakt is al zich een verrassing.

Maar dat jouw topfavoriet steeds afstapt is wel heel apart. Dat zou je toch niet mogen verwachten van zo'n topper.😀

Kelderfan
InigoMontoya
Ik sta er ongeveer hetzelfde in; dat juist het volgen van de ontwikkeling van talenten waarvan oorsp...

Ik kan je helaas niet volgen. Piganzoli en Pellizzoti doen 't goed en zijn klaarblijkelijk op hun plaats. Trouwens die Piganzoli is echt doorgebroken. Na een goeie Giro heeft hij de weg naar boven voortgezet. Als er geen plek in de TdF is, dan maar door naar Vuelta met de opgebloeide Tijmen Graat zeg ik.

Laatst gewijzigd
Kelderfan
Poeksel
De Vries kan nog een goed resultaat rijden in het AK van de TdS, maar één prijs heeft ze sowieso zon...

De Vries wordt uiteindelijk 5e. en derhalve niet op 't podium. Maar zij en Van Dam hebben 't prima gedaan.

Wat betreft de toekomst is die Kerboal en hebbe ding.

Laatst gewijzigd
Kelderfan

Trouwens die Megan Arens is toch wel erg goed gescout door Picnic.

Poeksel

Arens zou een mooie versterking voor Visma zijn! 

5e en 7e plek in het AK, bergklassement, 2e plek puntenklassement, etappewinst, het was een goede week voor de dames in Zwitserland.

Kelderfan
Poeksel
Arens zou een mooie versterking voor Visma zijn!  5e en 7e plek in het AK, bergklassement, 2e plek p...

Ja die Arens had ik dit seizoen al willen zien, maar ligt nu vast.

Murcia
Kelderfan
Trouwens die Megan Arens is toch wel erg goed gescout door Picnic.

Die Reusser is nog beter. Lijkt me een ideale aanwinst. Zeker voor een PCS kenner als jij.

Murcia
Kelderfan
Ja die Arens had ik dit seizoen al willen zien, maar ligt nu vast.

Grappig, want je noemde haar nooit.

Kelderfan
Murcia
Grappig, want je noemde haar nooit.

Oh, weet jij meer? Want jij bent toch de grappigste thuis.

Kelderfan
Murcia
Die Reusser is nog beter. Lijkt me een ideale aanwinst. Zeker voor een PCS kenner als jij.

Ja die is nog beter, maar helaas niet voor 't grijpen.😂

InigoMontoya
Kelderfan
Natuurlijk mag dat in dit geval; want het is klimmen vanaf de start. Dat Zingle toch nog een rit mee...

Wanneer jij je mening over de DNF's van knechten als Affini eens zou onderbouwen, wanneer anderen daar op in gaan, dan wil ik gerust weer eens reageren. Tot die tijd zijn dit soort opmerkingen losse zinnen wat mij betreft.

BraboCycling

De GOAT doet het nog maar een keer, Vos wint in Catalonië! En Veenhoven netjes tweede, omgekeerd van rit 1 dus. 

Poeksel

Toch wel opvallend. Tot nu toe was het seizoen voor de Vismavrouwen ondermaats, maar drie keer raak deze week, en ook nog drie tweede plekken.

Kelderfan
Poeksel
Toch wel opvallend. Tot nu toe was het seizoen voor de Vismavrouwen ondermaats, maar drie keer raak...

Dat mag je zeker zo zeggen. Want ja 't hield niet echt over tot nu toe.

xistnc
BraboCycling
De GOAT doet het nog maar een keer, Vos wint in Catalonië! En Veenhoven netjes tweede, omgekeerd van...

Ah, toch Veenhoven. PCS noemde eerst Oudeman, waardoor die via boni's in het AK een paar plekken zou stijgen. Maar dit is logischer uiteraard.

Kelderfan
InigoMontoya
Wanneer jij je mening over de DNF's van knechten als Affini eens zou onderbouwen, wanneer anderen da...

Waarom kom je daar steeds op terug; want het is en blijft ondermaats als een topknecht de rit niet uitrijdt; want het werk moet door knechten worden gedaan. Zoals T-Rex dat doet, maar wel gewoon de finish haalt.

Dat hij zijn werk doet, is evident en in de vlaamse klassiekers goed; maar bergop kan hij niet mee; derhalve heb je dan meer aan jongens als bijv. mijn favo Kelderman; die wel wat tijd moet inleveren in de tijdrit, maar schade beperkt en tot nu toe ook de beste van het stel in TdS.

InigoMontoya
Kelderfan
Waarom kom je daar steeds op terug; want het is en blijft ondermaats als een topknecht de rit niet u...

Kun je dan uitleggen waarom het belangrijk is dat Affini in de koersen waar hij een DNF had, de koers uiteindelijk ook uit rijdt? Je zegt dat het zo is, maar niet waarom. Fijn wanneer je dat eens kunt onderbouwen.

Daarna haal je een ander losstaand argument aan, over zijn waarde in bergritten. Daarvoor wil Vingegaard hem inderdaad niet mee hebben, daar zijn andere redenen voor, zoals hier al regelmatig aangehaald.

1 2 ... 181 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.