Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 187 ... 272 273
mitchel_91

Dubbel

Laatst gewijzigd
mitchel_91

Kan het zijn, aangezien er morgen een "liveshow" van de Tourploeg presentatie wordt gemaakt en groter aangepakt gaat worden dan voorgaande jaren, dat morgen ook de nieuwe sponsor bekend gemaakt gaan worden, als suprise😉?

Surprise Team TVL
mitchel_91
Kan het zijn, aangezien er morgen een "liveshow" van de Tourploeg presentatie wordt gemaakt en grote...

Zou natuurlijk mooi zijn.

Surprise Team TVL

Natuurlijk hoop ik net als vele fans van Visma Lab op een goede kapitaalkrachtige sponsor. Zou Paul Seixas de gedroomde versterking zijn voor Visma. Mag ook per 2028, als Seixas einde contract is. Daarnaast zie ik Hindley graag komen. En zou een goede lead out voor Brennan ook welkom zijn.

Maar leukste vind ik het als Visma Lab weer pareltjes scout, die worden opgeleid tot toekomstige toppers. 

Laatst gewijzigd
goldone123
mitchel_91
Kan het zijn, aangezien er morgen een "liveshow" van de Tourploeg presentatie wordt gemaakt en grote...

ik hoop er op, zou wel een perfect moment zijn

Yeez

jammer dat we geen polletje kunnen opzetten... Kelderman, Tulett, Piganzoli, Lemmen of zelfs Nordhagen... wie wordt het

Turtleheads_up
Yeez
jammer dat we geen polletje kunnen opzetten... Kelderman, Tulett, Piganzoli, Lemmen of zelfs Nordhag...

Inderdaad. Een echte WF-poll. Zou leuk zijn!

Ik ga voor Kelderman. Dan kunne Armirail en Campi iets van Wout's sloopwerk overnemen.

AWestie
InigoMontoya

Barre? Ik wil op Huising stemmen? ;)

Turtleheads_up
AWestie
Nou jongens, stemmen dan maar

Dank. Gedaan.

AWestie
InigoMontoya
Barre? Ik wil op Huising stemmen? ;)

Hehe, ik heb snel even door de afgelopen pagina's heen gescand en Barré kwam nog een enkele keer voor. Huising helaas niet.

LaatsteWiel

Haha. Zo wordt het nog echt bezigheidstherapie! Alleen: wat is de vraag precies, wie je denkt dat de 8e renner wordt of wie je hoopt?

Kelderfan
LaatsteWiel
Haha. Zo wordt het nog echt bezigheidstherapie! Alleen: wat is de vraag precies, wie je denkt dat de...

Ja, dat wordt heel leuk en ja ik stem op Fiorelli, want ik heb 't toch steeds verkeerd. 😂

Turtleheads_up

Hebben we al een uitslag van de forecast?

AWestie

Kelderman heeft gewonnen met 62 procent, daarna Piganzoli met 17 en Tulett met 13.

Laatst gewijzigd
Turtleheads_up
AWestie
Kelderman heeft gewonnen met 62 procent, daarna Piganzoli met 17 en Tulett met 13.

Haha, en wat is mijn prijs :)

Turtleheads_up
AWestie

Haha, en wat is mijn prijs :)

LaatsteWiel

Het worden Hagenes en Piganzoli

BraboCycling

Het wordt dus Piganzoli blijkbaar, opvallend maar ook interessant! 

InigoMontoya

Piganzoli toch wel een gokje denk ik. Benieuwd of hij een vergelijkbaar niveau kan halen en vasthouden als in de Giro.

Voordeel is dat hij hier buiten de bergritten nauwelijks iets zal hoeven doen en dan qua kwaliteiten een renner die in die bergritten natuurlijk wel echt iets toe kan voegen.

LaatsteWiel

Voor de ttt toch wel een verzwakking. Blijkbaar gaan ze ervan uit dat er mogelijk gecontroleerd moet worden in de bergen. Daaruit spreekt veel vertrouwen in Vingegaard, dat ik persoonlijk wat optimistisch vind (edit: bedoel uiteraard t.o.v. Pogacar). Maar misschien moet je er wel in geloven. Ze hebben in elk geval bijgesteld, als je eerst Laporte vervangt door Hagenes en Van Aert daarna door Piganzoli.

(Morgenstern, speciaal voor jou nog even vergeleken: eerste dag Occitanie was voor Piganzoli iets zwaarder dan Zwitserland voor Lemmen; 2e en 5e rit net iets zwaarder voor Lemmen maar kleine verschillen van 100kcal: 1 banaan. Het verschil in belasting in al het voorgaande is dus één extra racedag en de tt. Laten we hopen dat Piganzoli niet zo uitgewrongen is als hier over Lemmen werd gedacht...)

Laatst gewijzigd
Murcia

Ciro toch weer optimaal geïnformeerd, de keuze voor Davide is dus voor de beste klimmer die er beschikbaar was. Ben net als anderen benieuwd hoe hij Tour na de Giro verteerd. Qua instelling een gouden jongen maar belangrijk om zo af en toe bij hem op de rem te trappen. Want de lijn is dun als jonge renner met 2 GT's zo kort op elkaar.

Murcia

Hij is geen Wout in topvorm voor de TT maar ook niet bepaald slecht, in P-N kon hij tot het eind mee met de Baas. En barst van het zelfvertrouwen momenteel dus die gaat er staan vanaf dag 1.

Kelderfan

Ja, dus toch Piganzoli; dus LW wint met overmacht de Poll wel te verstaan. 

Go, go Piganzoli.

Lec_ver16

Het was een fout om een ​​jonge renner zo uit te putten, alleen maar om de tweede plaats in het algemeen klassement van de Ronde van Frankrijk veilig te stellen. Dit is een gevolg van hun onvermogen om in de afgelopen transferperiodes klimmers aan te trekken.

1 2 ... 187 ... 272 273

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.