Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 191 ... 271 272
Kelderfan
LaatsteWiel
Ik doe even een Kelderfannetje: zou Huub Artz niet een nuttige pion zijn? Bv voor Brennan, in zo'n Z...

Daar hoef je kelderfannetje voor te doen; want zelfs InigoMontoya is mee. 

Dave87

Volgens Benson gaat Hindley verlengen bij RBH. Benieuwd of er nog een andere goede klimmer gaat komen naar TVL.

Poeksel

Hobbs (die van Visma, niet die van EF) verslaat Tarling (die van NSN, niet die van INEOS) bij de tijdrit van de Britse junioren, maar de twee jaar oudere Wiggins (niet die van Sky maar zijn zoon) wint.

Wel een titel voor Visma in Slowakije dankzij Viktória Chladoňová.

Laatst gewijzigd
BraboCycling

Affini is gevallen in de tijdrit in Italië en is, bij bewustzijn, naar het ziekenhuis afgevoerd.... mogelijk dus weer een uitvaller 

InigoMontoya

Oei, dat zou een tegenvaller zijn. Vooral voor de eerste week een stevige verzwakking ook, zeker omdat met Van Aert en Laporte de twee andere beoogde kanonnen voor het vlakke uit de oorspronkelijke selectie al afgevallen zijn.

Laatst gewijzigd
Tdola

Bron?

Maar hopelijk valt t mee, je hebt niet echt vervanger voor hem.......

Tdola

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/visma-lease-a-bike-ziet-tour-de-france-renner-affini-zwaar-vallen-per-ambulance-afgevoerd

De Ezel van Eindhoven

Jeetje, balen voor Affini! Hopelijk valt het enigszins mee. 

Wat voor hardrijders hebben ze dan nog over? Pietro Mattio, of TRex / Lemmen ook alweer uit de Giro. Zal Kelderman wel worden.

Van Belle, Doull, Fiorelli... Brennan is niet in Tour vorm en denk dat ze hem voor de Vuelta houden.

InigoMontoya
De Ezel van Eindhoven
Jeetje, balen voor Affini! Hopelijk valt het enigszins mee.  Wat voor hardrijders hebben ze dan nog...

De tempo beulen die iets toevoegen in de hectiek van de Tour de France zijn inderdaad wel op wanneer ook Affini af zou vallen. Zou dan wel heel veel op de schouders van Hagenes terecht komen. Campenaerts en Jorgenson zijn ook renners die hun meerwaarde kunnen hebben op dat vlak, maar die wil je natuurlijk liever sparen voor andere dingen. Dat is het fijne van Affini en Hagenes in de selectie, dan heb je twee wereldtoppers in dat werk die alle andere knechten ruimte geven om energie te sparen.

Kielich op papier qua kwaliteiten nog de beste optie, maar aangezien hij geen enkele koers reed na de Giro lijkt het erop dat hij daar niet zo fris uit is gekomen. Of dat was bewust om hem te sparen voor een eventuele invalbeurt in de Tour de France, maar dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Dit is zo toch wel weer de zoveelste dramatische voorbereiding voor de Tour op een rij aan het worden. Laporte, Van Aert en Affini allemaal alweer uitgeschakeld door pech. Het is dat ik wel wat gewend ben, omdat ik ook een Feyenoordfan ben, maar anders zou het huilen me toch wel nader staan dan het lachen.

Kelderfan

Dat is echt weer shit, dat nu ook Affini wordt getroffen door een valpartij. Dan krijgen wij weer 't spelletje van wie oh wie. Hopelijk is hij snel weer de oude.

luca77

Zeker, absoluut balen. 

Al zal een advocaat van de duivel beweren dat de selectie niet uitmaakt. De kans op de eerste plek is en blijft klein. 

YogiBear

Kelderman dan erbij? Die neem je alleen niet echt mee voor het positioneren in een hectische vlakke etappe. Lemmen zou ook kunnen, maar dan wordt het Giro gehalte in de ploeg wel heel hoog, met toch het risico dat er een paar tegen het eind van de Tour hard beginnen te minderen.

Lec_ver16

Mattio is de beste vervanger in een één-op-één duel. Ze zouden hem moeten gebruiken.

Overigens, het laatste nieuws over Benson: Hindley blijft bij Red Bull. Visma heeft gefaald met hun enige aankoop van het jaar.

Oh, en Q36.5 heeft een bod uitgebracht op Seixas. Een tweedeklasser mag een bod uitbrengen, maar Visma niet. Weer een mislukking.

LaatsteWiel
Kelderfan
Dat is echt weer shit, dat nu ook Affini wordt getroffen door een valpartij. Dan krijgen wij weer 't...

"Getroffen" is in elk geval voor Van Aert (die ruiterlijk toe gaf dat val het gevolg was van z'n eigen onoplettendheid was) te passief. Voor Affini moeten we de beelden (als die er zijn) afwachten, maar ik hoop dat hij niet te veel risico heeft genomen in een wedstrijd die hij tegen Ganna toch nooit kon winnen. 
Klinkt hoe dan ook niet goed, en is zware domper. En bewijs dat die NK's op een rampplek op de kalender staan.

LaatsteWiel
Kelderfan
Dat is echt weer shit, dat nu ook Affini wordt getroffen door een valpartij. Dan krijgen wij weer 't...

"Getroffen" is in elk geval voor Van Aert (die ruiterlijk toe gaf dat val het gevolg was van z'n eigen onoplettendheid was) te passief. Voor Affini moeten we de beelden (als die er zijn) afwachten, maar ik hoop dat hij niet te veel risico heeft genomen in een wedstrijd die hij tegen Ganna toch nooit kon winnen. 
Klinkt hoe dan ook niet goed, en is zware domper. En bewijs dat die NK's op een rampplek op de kalender staan.

Kelderfan
LaatsteWiel
"Getroffen" is in elk geval voor Van Aert (die ruiterlijk toe gaf dat val het gevolg was van z'n eig...

Het is slecht "getroffen" maar wel shit natuurlijk. Ik zie ook dat Brennan kennelijk niet is afgereisd naar zijn thuisland voor de ITT of hebben zij de gele bijtjes hem thuisgelaten of beter thuisgehouden.

Laatst gewijzigd
Kelderfan

En zie ik dat goed, dat Brennan en Jorgenson een contract hebben tot en met 2029?

InigoMontoya
Lec_ver16
Mattio is de beste vervanger in een één-op-één duel. Ze zouden hem moeten gebruiken. Overigens, het...

Wat maakt Mattio voor jou de beste vervanger? Ik kan niet ontkennen dat hij enkele goede dingen heeft laten zien in oa Kuurne en Roubaix, maar hij is echt nog geen renner van het niveau om als onderdeel van een topteam mee te gaan naar de Tour de France.

We zullen het verder maar niet over jouw bezorgde bijdrage over 'gefaalde' transfers hebben. Even los van het feit dat er heel veel argumenten zijn om niet tot het uiterste mee te gaan in het opbieden om de diensten van Hindley, was jij tenslotte eerder nog iemand die onderhandelen met Hindley überhaupt een slechte keuze vond. Moeilijk serieus te nemen daarom, dit soort opvattingen.

Laatst gewijzigd
InigoMontoya
Kelderfan
En zie ik dat goed, dat Brennan en Jorgenson een contract hebben tot en met 2029?

Die verlengingen zijn vorig jaar al bekend gemaakt. Dat is geen nieuws; stond ook sinds die bekendmakingen op jouw geliefde PCS.

https://www.wielerflits.nl/nieuws/matthew-brennan-verlengt-nog-een-keer-contract-bij-visma-lease-a-bike/

https://www.wielerflits.nl/nieuws/matteo-jorgenson-veel-langer-bij-visma-lease-a-bike/

Laatst gewijzigd
Kelderfan

Even bij de les. Mocht Affini afvallen dan is mijn favo Wilco Kelderman toch de beste oplossing om Affini's rol over te nemen in het geplaagde team voor de TdF.

Lec_ver16

Ik snap niet waarom ze zo vasthouden aan Kelderman. Zijn prestatie in Zwitserland was vreselijk.

Dat is precies de reden waarom ze Hindley hebben overgeplaatst: om niet langer afhankelijk te zijn van oudere klimmers die geen verschil meer maken.

Kelderfan

Ik lees dat Roglic niet bij Red Bull Bora blijft. Is hij misschien de oplossing om Yates op te volgen?

De Ezel van Eindhoven
Kelderfan
Ik lees dat Roglic niet bij Red Bull Bora blijft. Is hij misschien de oplossing om Yates op te volge...

Nee joh, Roglic wil met pensioen. Hij is ook geen teamplayer zoals ze dat bij Visma graag hebben. Toen hij de leider was had je veel aan hem, maar hij hoort tegenwoordig niet meer tot de 30 beste renners in het peloton.

Hij kan zich niet motiveren om knecht te zijn, net als Yates dat vorig jaar na de Giro niet meer kon. In dat opzicht zou hij dus inderdaad wel een goede opvolger zijn.

Tdola

Hopelijk valt t toch mee met affini...afwachten maar. 

Kwaliteit technisch ga je er sowieso op achteruit.

Qua vervanger klinkt kelderman logisch omdat die reserve stond, maar is ander type. 

Qua positioneren, langer knechten, meest passend in t profiel is wie nog overblijft kielich passend, maar kwam niet goed uit giro dus onwrs.

Huising is dan degene die vervolgens meest in plaatje past denk ik, maar nog onervaren. Fiorelli zou kunnen, meer ervaren, wel minder tempo man. Doull als pure knecht eerste uren en heeft de ervaring, maar viel uit 1e etappe Zwitserland. Mattio nog erg onervaren. Lemmen echt ander type. Rex net 1e grote ronde gereden. Barre lijkt me niet fit/klaar.

Tulett, nordhagen echt hele andere types.

Kortom hopelijk valt t mee........anders kelderman, huising of fiorelli, of toch lemmen?

1 2 ... 191 ... 271 272

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.