Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 204 ... 308 309
Surprise Team TVL

Wel bekend dat partnership met Giro (helmen) met 3 jaar is verlengd. Maar ook dat lijkt niet het nieuws te zijn, wat verwacht wordt vanavond.

InigoMontoya

Nieuwe tijdritfiets zou mijn gok zijn.

GlebS

Wat een spanning en sensatie zeg zo!

Hele wilde gok: Aike Visbeek

LaatsteWiel

Dit kán alleen maar een teleurstelling zijn als het niet én Seixas, en Amazon, en het broertje van Van Kerckhove to the rescue wordt

PavideDiganzoli

Het blijkt om een nieuwe mascotte te gaan.

Bron: Instagram van de ploeg 

InigoMontoya
PavideDiganzoli
Het blijkt om een nieuwe mascotte te gaan. Bron: Instagram van de ploeg 

Heeft die potentie om de Tour de France van 2032 te winnen? Anders is dit een grote teleurstelling.

GlebS

Dit is nog lachwekkender dan zelfs de meest negatieve voorspelling, lol. 

mitchel_91

Jeetje, wat slecht zeg... 

PavideDiganzoli
InigoMontoya
Heeft die potentie om de Tour de France van 2032 te winnen? Anders is dit een grote teleurstelling.

Haha, ben er bang voor!

AWestie
InigoMontoya
Dat toont wel iets over zijn belastbaarheid inderdaad. Alsnog blijft het in mijn ogen een berekende...

Inderdaad. Voorzichtig zijn bij jonkies is essentieel. UAE heeft naar verluidt de regel dat als je nog voor de jongerentrui kan fietsen je max 1 grote ronde mag rijden.

AWestie

Lachwekkend: ja

Maar het is eigenlijk ook zeer bijzonder dat er nog geen ploeg hier eerder op gekomen is (volgens mij). Dan merk je maar weer dat de wielercultuur aan elkaar vasthangt van mores. Ik kan mij vergissen, maar TVL is een van de weinige ploegen die ook actief bijvoorbeeld merchandise in de verkoop zet. Van de handvol ploegen waar ik de nieuwsbrief van volg of volgde zag je dat nooit, behalve bij hen.

GlebS
AWestie
Lachwekkend: ja Maar het is eigenlijk ook zeer bijzonder dat er nog geen ploeg hier eerder op gekome...

Qua marketing en commerciele uitingen doet Visma echt by far het meeste van alle WT-ploegen ja. Of dat per definitie een goede zaak is kan je je afvragen, je moet oppassen dat je niet doorslaat en te commercieel wordt. 

Ik vraag me verder wel af wat precies het nut is van een mascotte in het wielrennen. Mascottes zijn gemeengoed bij stadionsporten omdat ze dan vooraf en in de rust de supporters kunnen bezighouden en kinderen kunnen entertainen. Bij het wielrennen heb je die mogelijkheid niet echt. Dus wat gaat zo'n mascotte dan precies doen, vooraf bij de bus allemaal fans ietwat overdreven high-fiven?

Laatst gewijzigd
Lec_ver16

Ik wist dat ik teleurgesteld zou zijn, maar ik had niet verwacht dat ik me tegelijkertijd teleurgesteld en bespot zou voelen. Ik neem aan dat ze wel weten dat de fans van het team er niet in geïnteresseerd zijn dat ze geel en zwart blijven, maar vooral dat er geld binnenkomt, toch?

LaatsteWiel

Hou dit vast mensen, deze eendracht!

Surprise Team TVL

Er volgt nog een stemcampagne, waarbij de supporters mogen kieze uit 3 voorgestelde namen voor de mascotte. Hebben wij daar nog wel zin in?

Nadat we geen nieuwe sponsor, geen Paul Seixas, geen Seff van Kerckhove uit de hoge hoed van Richard Plugge voorgeschoteld kregen. We moesten het doen met een huppelende bij. Kunnen ze niet wat bijen loslaten, om Pogacar of andere concurrenten te prikken?

Laatst gewijzigd
Lec_ver16

Ik heb mijn voorstel al op Instagram geplaatst: Paul Beexas. Eens kijken of dat ze in beweging krijgt met de overboekingen.

Surprise Team TVL
Lec_ver16
Ik heb mijn voorstel al op Instagram geplaatst: Paul Beexas. Eens kijken of dat ze in beweging krijg...

Als Paul Beexas niet mogelijk is, dan maar Zippy of Zeffie van Kerckhove van Decathlon.

madeinstars

Ik vind hem wel schattig. And moet natuurlijk Robert Beesink worden. Of Steven Kruisbestuivingwijk

Surprise Team TVL

Visma Lab overweegt ook naamsverandering voor diverse renners. Davide Beeganzoli, Zippy Kuss, Matthew Beennan, Jonas Bijengaard.

xistnc

Je raadt nooit wie in dat pak zit. Als ik het goed heb begrepen gaat de mascotte ook elke paar maanden een nieuwe naam krijgen, afhankelijk van hoe lang die zich dan weer weet te gedragen.

LaatsteWiel

Wel leuk voor Grischa dat hij de komende weken toch nog iets te doen heeft.

Poeksel

Tijmen honinGraat?

Turtleheads_up

Ik dacht aan 'Fishbee' en wil graag namen voordragen voor wie in dat pak moet kruipen.

Surprise Team TVL

De mascotte is in de komende Tour ook verantwoordelijk voor de te kiezen strategie in wedstrijden. Als de 8 koppige selectie samenkomt, zal hij de ploeg toespreken. Voortaan worden deze momenten "Bij"eenkomsten genoemd. Dit is ook de reden dat Grischa Niermann naar Lidl Trek overstapt. Grischa had geen "Trek" in dit soort "bij"eenkomsten, met mascotte. 

Voor de ploegentijdrit hebben ze ook gekozen voor het aerodynamische bijenpak en aangepaste helm. Bij het uittesten van dit pak ging het helaas mis met Wout van Aert. Later is het pak toch iets aangepast.

Het gerucht gaat, dat ze begin dit jaar "bij"na rond waren met een grote sponsor, nl. De Bijenkorf. Maar nu de Bijenkorf in financieel zwaar weer is gekomen, is de Bijenkorf als kandidaat afgevallen. 

Laatst gewijzigd
ghostwriter

De Bijenkorf is toch nooit een "grote sponsor" geweest? Die hebben nog niet eens 1/3 van de omzet van Picnic. Dat was geen sponsor geweest waarmee Visma de financiele aansluiting met de top terug kan vinden. Wat het feit dat ze het financieel zwaar hebben gekregen ook wel aantoond. Ik hoop op ASML, Adyen, zo'n type Nederlands bedrijf maar die kans is misschien wel verstreken doordat Ajax nu een nieuwe sponsor zoekt. 

1 2 ... 204 ... 308 309

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.