Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 205 ... 308 309
goldone123
Surprise Team TVL
De mascotte is in de komende Tour ook verantwoordelijk voor de te kiezen strategie in wedstrijden. A...

welk gerucht? 

Surprise Team TVL
Surprise Team TVL
De mascotte is in de komende Tour ook verantwoordelijk voor de te kiezen strategie in wedstrijden. A...

Dit verhaal is een dolletje in het kader van de bijenmascotte. Net zoals de bijennamen, die voor wielrenners van Visma Lab werden verzonnen.

De "Bijenkorf" is bij mijn weten nooit in beeld geweest als hoofsponsor. Ook zal de mascotte niet de ploegentactiek bepalen en is dat ook niet de reden dat Grischa Niermann is weggegaan. Wout is ook niet gevallen door het bijenpak.

Surprise Team TVL

Er zijn deze Tour wat zaken die wat nadeliger voor Tadej Pogacar kunnen uitpakken. De geplande hoogtestage met zijn ploeg, liet Tadej aan zich voorbij gaan. Om bij zijn ernstig gevallen vriendin te kunnen zijn. Klasse van Tadej. Toch denk ik dat Pogacar zo sterk is, dat hij de hoogtestage niet echt zal missen.

De hittegolf in Frankrijk kan wel in het nadeel van Tadej uitpakken. Hij kan al stukken beter tegen de warmte. Maar nu praat je misschien over extreme omstandigheden. De Franse overheid kan zelfs de Tour de France annuleren, als er een te groot risico aan het doorgaan kleeft. Denk bijvoorbeeld aan bosbranden.

Laten we hopen dat het meevalt en dat we allen kunnen genieten van een eerlijk gevecht tussen de favorieten.

Kelderfan

Mathieu Heijboer legt ploegentijdrit nieuwe stijl uit: 'De zwakkere schakels zijn nu geen rem meer' | Wieler Revue; Mathieu legt uit waarom er gekozen is voor Piganzoli, want juist de TTT in P-N heeft daar voor gezorgd. 

Surprise Team TVL
Kelderfan
Mathieu Heijboer legt ploegentijdrit nieuwe stijl uit: 'De zwakkere schakels zijn nu geen rem meer'...

Interessant artikel. Het zou kunnen dat net als in Parijs-Nice Ineos op het vlakke tijd pakt op alle ploegen, maar dat ze moeten inleveren op het vrij heuvelachtige laaste gedeelte, met een pittige aankomst. Piganzoli zou van grote waarde kunnen zijn voor Vingegaard in dit lastige laatste gedeelte. Ook Jorgenson, Kuss, Admirail en Campenaerts zullen hun steentje bijdragen. Affini en Hagenes kunnen zorgen dat in het eerste gedeelte Visma Lab bijblijft.

Laatst gewijzigd
Raaaaaadt
Kelderfan
Mathieu Heijboer legt ploegentijdrit nieuwe stijl uit: 'De zwakkere schakels zijn nu geen rem meer'...

Kan je dat uitleggen?

Ik heb het artikel bewust een 2e keer gelezen, maar de naam Piganzoli komt in het gehele artikel niet 1x voor. Dus hoe kom je tot de conclusie dat er vanwege de TTT (of TTT in deze vorm) is gekozen voor Piganzoli?

Kelderfan
Raaaaaadt
Kan je dat uitleggen? Ik heb het artikel bewust een 2e keer gelezen, maar de naam Piganzoli komt in...

Mathieu verwijst duidelijk naar P_N; dat enige renners niet top waren. Armirail en Piganzoli bleven het langst bij Jonas. Zo moeilijk is dat toch niet; anders moet je 't nogmaals lezen.

InigoMontoya
Kelderfan
Mathieu verwijst duidelijk naar P_N; dat enige renners niet top waren. Armirail en Piganzoli bleven...

Piganzoli heeft die dag amper kopbeurten gedaan. Zelfs de slot was na een inleiding van Campenaerts en een lead out van Armirail. Piganzoli hang daar alleen in het wiel.

Piganzoli is mee voor de bergritten.

Raaaaaadt
Kelderfan
Mathieu verwijst duidelijk naar P_N; dat enige renners niet top waren. Armirail en Piganzoli bleven...

Ok, prima. 

Onnavolgbaar voor mij, maar ik denk niet dat we elkaar hier ooit gaan vinden. 

Kelderfan
InigoMontoya
Piganzoli heeft die dag amper kopbeurten gedaan. Zelfs de slot was na een inleiding van Campenaerts...

Volgens mij blijf je hangen. Dat is niet verkeerd hoor. Maar volgens zijn coach viel hij niet tegen; er waren wel een paar meer dan 4 min.

InigoMontoya
Kelderfan
Volgens mij blijf je hangen. Dat is niet verkeerd hoor. Maar volgens zijn coach viel hij niet tegen;...

Heijboer geeft niet aan wie er tegen vielen en wie er een grotere rol op zich hebben genomen.

Jij denkt het antwoord in de uitslag te kunnen vinden. Ik geef jou context van de tijdrit zelf wat betreft de bijdrage van Piganzoli.

Poeksel

Mooi, elf seconden gepakt. Dat maakt Pogacar nooit meer goed in de rest van de Tour.

LaatsteWiel

Echt wel lekkere eerste pannenkoek. Geweldige discipline, ook al beslist het de Tour niet.

Kelderfan
LaatsteWiel
Echt wel lekkere eerste pannenkoek. Geweldige discipline, ook al beslist het de Tour niet.

Ja, dat is een binnenkomer; wauw Vingegaard met dank aan Piganzoli en Jorgenson in 't bijzonder.

Chapeau Jonas Vingegaard en team.

GlebS

Eerlijk is eerlijk, heel sterk gedaan door Visma. Uitstekend ingedeeld ook.

Zoals verwacht is die TTT verder qua tijdverschil ook totaal irrelevant gebleken.

Surprise Team TVL

Super gereden van de Bijen. Echt klasse. Piganzoli en Jorgenson konden in laatste kilometers goed werk doen. Een lekkere pannekoek, maar minimaal verschil op grootste concurrenten. Alleen Paul Seixas verliest toch al veel tijd.

Poeksel
GlebS
Eerlijk is eerlijk, heel sterk gedaan door Visma. Uitstekend ingedeeld ook.   Zoals verwacht is die...

En extra knap dat ze dit met zulk slecht tijdritmateriaal weten te presteren ;)

BraboCycling
GlebS
Eerlijk is eerlijk, heel sterk gedaan door Visma. Uitstekend ingedeeld ook.   Zoals verwacht is die...

Nouja Seixas verliest toch best veel. En top 10 kandidaten als Johannesen, Pidcock en Uijtdebroeks ook. Maar voor de top niet inderdaad.

Maar wat een prestatie van onze mannen!!! Piganzoli en Jorgenson ook echt vol gas, met name die laatste is ook pas op 2'30 van Joon binnengekomen. 
Had niet verwacht dat Piga zo sterk zou zijn. 

Murcia

Genoten! Prachtige manier om de 30e zege binnen te halen. Haalt hoe gek het ook klinkt met nog 3 weken te gaan wat druk weg. Piganzoli indrukwekkend ook al reed ie klein beetje in de weg op het slot. Jonas oogt anders dan vorige jaren, of dat zich doorzet tegenover Tadej in de rest van deze Tour? Geen flauw idee maar het oogt dit hele seizoen al superovertuigend. En dan doel ik niet alleen op de fiets maar ook daarbuiten. Net iets relaxter.

Laatst gewijzigd
AWestie

Dat Visma dit omdraait met intrinsiek ongeveer het vierde TTT team zegt wel wat: zij hebben de kunst van deze discipline haarscherp door en hebben de route naar hun hand gezet. Jammer dat je eigenlijk maar flarden ziet dan, want ze leken een wezenlijk andere aanpak dan de rest te hebben.

LaatsteWiel

Ja de regie was echt belabberd. Dat Camp Nou kennen we nu wel. Eigenlijk zou je gewoon je favoriete team moeten kunnen volgen of terugkijken.

LaatsteWiel

Ja de regie was echt belabberd. Dat Camp Nou kennen we nu wel. Eigenlijk zou je gewoon je favoriete team moeten kunnen volgen of terugkijken.

InigoMontoya
AWestie
Dat Visma dit omdraait met intrinsiek ongeveer het vierde TTT team zegt wel wat: zij hebben de kunst...

Maak uit het verhaal van Heijboer op dat Affini, Hagenes, Campenaerts en Armirail hoofdzakelijk met zijn vieren het vlakke deel voor hun rekening hebben genomen. Dat zal er op PCS wel niet zo best uitzien in de uitslag, maar blijkt tactisch denk een briljante zet.

madeinstars

Tour geslaagd ;)

T80JZ

Top. Fijne overwinning. Mooie opsteker en stimulans. Tactisch supersterk, door de ploeg uitstekend uitgevoerd wat veel zegt over de vorm. Visma Lab kan het nog steeds in de - ploegen - tijdrit. Nog meer benieuwd naar morgen Vingegaard - Pocagar. 

1 2 ... 205 ... 308 309

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.