Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 214 215 216 217
InigoMontoya
AWestie
Tadej kijkt ook om, ook die is op z'n max bezig. Jonas is wel heel sterk maar niet genoeg. Welke kli...

Precies! Klimknechten op topniveau hadden vandaag niets veranderd. Kuss rijdt bijvoorbeeld een hele goede etappe qua niveau, maar dat is voor de verhouding Pogacar - Vingegaard totaal niet relevant.

GlebS
AWestie
Tadej kijkt ook om, ook die is op z'n max bezig. Jonas is wel heel sterk maar niet genoeg. Welke kli...

Joh, trap toch niet in die toneelstukjes. Pogacar rijdt niet eens bijna op de limiet.

Laatst gewijzigd
AWestie
GlebS
Joh, trap toch niet in die toneelstukjes. Pogacar rijdt niet eens bijna op de limiet.

Haha ondertussen herzie ik die opmerking ook wel ja, maar toen Jonas op 6 seconden kwam was hij wel op z'n minst even nerveus.

AWestie

tegenwoordig ben ik er ook gewoon gelaten onder, eigenlijk verschrikkelijk om dat te bedenken bij een sport waar ik zo van hou

Nul spanning in de meeste grootste wedstrijden van het jaar, TVL kan er ook debet aan zijn, maakt het kijkplezier bijna nul 

LaatsteWiel
AWestie
tegenwoordig ben ik er ook gewoon gelaten onder, eigenlijk verschrikkelijk om dat te bedenken bij ee...

Precies dit. De Tours van 2022 en 2023 hadden toch echt meer spankracht.

PavideDiganzoli

Aan de andere kant is het wel weer duidelijk dat Vingegaard ver boven renners als Seixas, Lipowitz en Evenepoel staat. Voor wat het waard is.

Zou goed kunnen dat het groepje Evenepoel nog terug zou kunnen komen en dat ze dan (mits samenwerking) nog dichterbij zouden kunnen komen.

theking

Ik was hier al bang voor. Pogacar gaat met meer dan 3 min voor eindigen. Die loopt op die loper juist veel meer uit dan op een klim

GlebS
AWestie
tegenwoordig ben ik er ook gewoon gelaten onder, eigenlijk verschrikkelijk om dat te bedenken bij ee...

Waarschijnlijk nog steeds een unpopular opinion maar: Ik snap gewoon écht niet waarom je als ploeg anno 2026 nog steeds voor het klassement gaat in een rondje waar Pogacar aan meedoet. Dit geldt voor alle ploegen, dus ook voor Red Bull, Decathlon, etc. Zouden ze echt gedacht hebben dat Pogacar te verslaan was? Ik kan het me simpelweg niet voorstellen dat ze bij andere ploegen zo desillusioneel zijn.

Je kán Pogacar niet verslaan. Sinds 2024 is hij feitelijk onverslaanbaar in rondjes, en het is niet één keer bijna spannend geweest. Noem het fatalisme, maar ik zou inmiddels toch echt de focus gaan verleggen.

Laatst gewijzigd
theking
GlebS
Waarschijnlijk nog steeds een unpopular opinion maar: Ik snap gewoon écht niet waarom je als ploeg a...

Ik snap niet dat je van een topsporter kunt verwachten om op voorhand de handoek te werpen. Zie traen ook Pogacar kan vallen (feit is namelijk al vaker gevallen) kan een inzinking krijgen (feit ook al vaker gebeurd).

theking
GlebS
Waarschijnlijk nog steeds een unpopular opinion maar: Ik snap gewoon écht niet waarom je als ploeg a...

Ik snap niet dat je van een topsporter kunt verwachten om op voorhand de handoek te werpen. Zie traen ook Pogacar kan vallen (feit is namelijk al vaker gevallen) kan een inzinking krijgen (feit ook al vaker gebeurd).

InigoMontoya

Ik snap niet dat je jaren in het wielrennen rond kunt lopen en de waarde van een tweede plek in de Tour de France (achter de beste ooit nog wel) kunt misschatten.

Lec_ver16

Visma heeft na de Tour de France een complete reorganisatie nodig.

- 1) Evalueer de prestaties. Het is onacceptabel dat UAE Team Emirates vandaag met 5 of 4 renners rijdt in plaats van 2. De teamleden (behalve Kuss) presteerden vandaag slecht.

- 2) Stel nieuwe doelen voor de Tour de France tot Pogacar stopt. Voeg Brennan toe, verleng het contract van Kooij, enz.

- 3) Trek een renner aan die een goede partner voor Vingegaard kan zijn en die in de toekomst zijn vervanger kan worden.

- 4) Stop met het herhalen van de helft van het Giro-team voor de Tour de France.

Laatst gewijzigd
AWestie
GlebS

Ik denk dat er weinig onpopulair aan is hoor. Een eerdere opmerking van jou daarover kon ik ook in komen. Je hebt alleen nog te maken met twee koopzieke Duitse ploegen die denken alles te bereiken met geld en TVL die de laatste momenten van verslaanbaarheid (als dat een woord is) hoogstpersoonlijk hebben veroorzaakt. Dan mag je wat mij betreft nog iets langer in die waan hangen.

Volgend jaar lekker plezier maken met Van Aert en Brennan er bij plus de white Jersey groep voor een verrassing in het AK.

theking
Lec_ver16
Visma heeft na de Tour de France een complete reorganisatie nodig. - 1) Evalueer de prestaties. Het...

Wat een onzin weer. Als Visms nu al onacceptabel presteert wat doet de rest dan. 

En uh Brennan is al binnen en Kooij rijdt voor een andere ploeg dus die kun je niet verlengen..

YogiBear
Lec_ver16
Visma heeft na de Tour de France een complete reorganisatie nodig. - 1) Evalueer de prestaties. Het...

Lees op zijn minst je eigen ai berichten even door; haal Brennan binnen en verleng Kooj? Het wordt wel gênant.

YogiBear
Lec_ver16

Lees op zijn minst je eigen ai berichten even door; haal Brennan binnen en verleng Kooj? Het wordt wel gênant.

LaatsteWiel

Laten we eerlijk zijn: het gaat precies zoals te verwachten viel, toch?

Natuurlijk moet je uitstralen dat je ervoor wilt blijven gaan, ook in de samenstelling van je ploeg. Maar zo'n vierde klimknecht voegt toch echt niks toe tegen dit geweld. Natuurlijk was je al gekortwiekt door het uitvallen van Laporte en Van Aert, maar nu is het wel jammer dat je zelfs niet meer voor etappes kunt gaan (lijkt me). 

LaatsteWiel

En nogmaals het verzoek die ai-berichten te negeren.

GlebS
InigoMontoya
Ik snap niet dat je jaren in het wielrennen rond kunt lopen en de waarde van een tweede plek in de T...

Een tweede plek in de Tour heeft geen enkele waarde meer voor een ploeg als Visma. Dat weet je zelf ook wel 

AWestie
InigoMontoya
Ik snap niet dat je jaren in het wielrennen rond kunt lopen en de waarde van een tweede plek in de T...

Maar ook even menselijk: hoe vaak kan je als Vingegaard opladen voor een tour waar je alweer niet wint. Hoeveel heeft hij eraan om de nieuwe Poupou te worden?

PavideDiganzoli

Zou dat niet ook de reden zijn waarom hij dit jaar zo graag de Giro d'Italia wou rijden? 

LaatsteWiel

Lijkt me wel. Maar zoveel smaken heeft hij niet, want het eendagswerk is gewoon zijn ding niet. Zou volgend jaar kekker gaan voor de overgebleven 1-weekse rondes. Hier is geen kruid tegen gewassen, helaas.

PavideDiganzoli

De data van Vingegaard is ongeveer hetzelfde als tijdens de 20e rit van de Giro d'Italia (als ik op X kijk naar de data van @Na1chaca van Pogacar). Dus in die zin heeft hij niet veel weten te verbeteren ten opzichte van de Giro.

Kelderfan

Jammer maar de waarheid komt wel heel hard aan. Hoe verder nu? 

madeinstars

Nou, het was toch weer 5 dagen leuk om te hopen lol.

Jonas ook gewoon 1,5 minuut sneller dan zijn Tourmalet klim van 2023. En heel knap om die groep achter zich te houden, dus gewoon met afstand de 2e beste rondrenner ter wereld. Maar er is gewoon een ongelooflijke alien bij helaas.

1 2 ... 214 215 216 217

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.