Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 222 ... 309 310
Freggel

Die Piganzoli ken wel wat

LaatsteWiel

Campenaerts gelost uit een groep van 100+ renners terwijl Affini er nog bij zit, dat is toch niet best. Ziek? Tweede helft Giro was al minder, misschien toch niet de motor voor twee grote rondes.

Kelderfan
Freggel
Die Piganzoli ken wel wat

Ja, die wordt niet op de juiste waarde geschat. 

PavideDiganzoli

Ben bang dat Vingegaard weer veel tijd gaat verliezen vandaag. Pogacar zal er vroeg aan gaan beginnen als Wellens nu al zo hard op kop rijdt.

Kelderfan

Ja het moet 100% met de ondersteuning; anders wordt 't moeilijk. Jorgenson is echt minder dit keer. Hij is ook gevallen helaas.

Laatst gewijzigd
Lec_ver16

Dit is zonder twijfel de slechtste Tour de France voor Visma sinds 2019.

Hopelijk kunnen ze het tij keren voor de rest van de Tour, maar de vorm van de renners is rampzalig.

En dan wil Plugge het hebben over het contracteren van Seixas? Welke reden zou hij daarvoor hebben met het team in deze staat...?

Kelderfan

Wauw Piganzoli. Go, go

AWestie

Ik heb Jonas na zijn vreselijke val in Spanje nooit meer echt met snee zien afdalen, of ligt dat aan mij?

Laatst gewijzigd
LaatsteWiel

Ik zie hetzelfde. En misschien blijkt het niet nodig, maar toch jammer en ook wel beetje laf dat hij niet aanviel om afstand te nemen van Evenepoel en anderen. De Tour wordt ondergaan zo. Jorgenson (voor val al) en Campenaerts ook weer zeer teleurstellend. Ik zie die hier voorspelde sterke derde week van de ploeg niet snel gebeuren.

Laatst gewijzigd
InigoMontoya
Lec_ver16
Dit is zonder twijfel de slechtste Tour de France voor Visma sinds 2019. Hopelijk kunnen ze het tij...

Ik durf je bijna niet te vertellen dat een renner die vorig jaar nog bij de junioren van Visma reed vandaag Noval verslaat op de Grand Colombier. Hebben ze weer een toekomstig Tour winnaar aan zich voorbij laten gaan.

Klein lichtpuntje dat Wandel (toch niet echt een klimmer) sneller klim dan broertje Van Kerckhove (maar die is dan ook 1.90 dus uiteindelijk ook niet echt een klimmer).

PavideDiganzoli

Aan het laatste sprintje te zien heeft Vingegaard simpelweg de benen niet. Normaal gesproken zou hij altijd wegrijden van renners als Ayuso en Skjelmose. 

Je kan moeilijk stellen dat het team absolute topvorm heeft. Piganzoli doet het goed. Kuss was goed richting de Tourmalet, maar valt vandaag tegen. Jorgenson en Armirail hebben nog maar weinig toegevoegd deze Tour. Campenaerts wordt vandaag heel vroeg gelost.

Over Hagenes en Affini valt weinig te zeggen. Die doen hun job.

Kelderfan
LaatsteWiel
Ik zie hetzelfde. En misschien blijkt het niet nodig, maar toch jammer en ook wel beetje laf dat hij...

Je hebt in deze wel een punt, want Jonas lijkt ook niet zo sterk als anders. De enige die positief opvalt is Davide Piganzoli en dat moet toch ook wel te denken geven. Kuss met tandenprobleem had vandaag ook niet en Jorgenson die valt, maar ook uit de boot.

LaatsteWiel
InigoMontoya
Ik durf je bijna niet te vertellen dat een renner die vorig jaar nog bij de junioren van Visma reed...

Hij zegt iets over de Tour en jij begint over een 2.1-koers..? Over Oprechte Discussie gesproken, jij bent wel in oude vorm.

madeinstars

Klinkt misschien gek, maar ik heb echt genoten van Vingegaard vandaag. Duidelijk niet top en toch vol op kop rammen die laatste klim, zonder hulp (terecht hoor, begrijp me niet verkeerd) wetende dat je gelost gaat worden in de sprint. Grote vechter. Kan ik ook van genieten. Ondanks dat het een slecht resultaat is.

GlebS

Onderaan de streep maakt het niks uit want UAE is toch onverslaanbaar, maar het is wel vrij meelijkwekkend hoe de gehele ploeg hier aan het rondrijden is. Ze komen werkelijk allemaal niet in de buurt van hun normale niveau. Afgezet tegen de opgestelde renners en doelstellingen vooraf is dit voorlopig één van de allerslechtste Tours uit de ploeggeschiedenis.

Laatst gewijzigd
YogiBear
LaatsteWiel
Ik zie hetzelfde. En misschien blijkt het niet nodig, maar toch jammer en ook wel beetje laf dat hij...

"Ik zie die hier voorspelde sterke derde week van de ploeg niet snel gebeuren." Laat eens zien wie hier een sterke derde week voorspelt. Wat iets compleet anders is dan er op hopen. Zo wordt een discussie wel heel lastig als je creatief blijft omgaan met wat anderen zeggen.

Kelderfan

Breukink kraakt Visma | Lease a Bike na eerste Tourweek; Breukink heeft in deze ook gelijk; want Niermann wordt node gemist in de volgersauto. Want Vingegaard zat alleen met allemaal dankbare volgers. Dit had nooit mogen gebeuren.

LaatsteWiel

Zo kun je alles positief duiden. Ja het was dapper, maar ook dom. Hij staat 2.42 achter. De Lidl- en RB-boys hebben er belang bij Del Toro op achterstand te rijden voor het podium. Nu doet hij dat voor hen en loopt vervolgens zelf op de counter. Daarom: aanvallen, of niet. Dit was slechtste keus.

madeinstars
LaatsteWiel
Zo kun je alles positief duiden. Ja het was dapper, maar ook dom. Hij staat 2.42 achter. De Lidl- en...

Of alles negatief duiden natuurlijk. Ook een optie. Wel minder leuk.

LaatsteWiel
YogiBear
"Ik zie die hier voorspelde sterke derde week van de ploeg niet snel gebeuren." Laat eens zien wie h...

Misschien kun je volgende keer zelf even terugbladeren ipv mij de maat nemen?

Bedankt Madelnstars, Ik had de cijfers niet paraat, maar Vlab is toch juist op zijn sterkst in de laatste week."

LaatsteWiel
madeinstars
Of alles negatief duiden natuurlijk. Ook een optie. Wel minder leuk.

Goed inhoudelijk argument.

madeinstars
LaatsteWiel
Goed inhoudelijk argument.

Het was ook geen inhoudelijk argument en mijn initiële post waarin ik zei genoten te hebben van Jonas ook niet, dus wat wil je nou eigenlijk?

Kelderfan
InigoMontoya
Ik durf je bijna niet te vertellen dat een renner die vorig jaar nog bij de junioren van Visma reed...

Ja en waarom niet meer, want hij komt nu uit voor team Norway.

LaatsteWiel
madeinstars
Het was ook geen inhoudelijk argument en mijn initiële post waarin ik zei genoten te hebben van Jona...

Ik geef een inhoudelijk argument waarom het dapper maar niet slim was. Jij komt niet verder: "Je bent negatief." Dat is geen discussie. Maar als hij jou oplucht: prima.

YogiBear
LaatsteWiel
Misschien kun je volgende keer zelf even terugbladeren ipv mij de maat nemen? Bedankt Madelnstars, I...

Dan moet je wel zo fair zijn en de hele discussie goed weergeven. De door jou gequote opmerking gaat over 2024 en 2025 en is geen voorspelling voor dit jaar. 

1 2 ... 222 ... 309 310

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.