Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 223 ... 308 309
InigoMontoya
Kelderfan
Ja en waarom niet meer, want hij komt nu uit voor team Norway.

Ik heb geen idee. Lijkt mij een interessante vraag inderdaad.

InigoMontoya
LaatsteWiel
Hij zegt iets over de Tour en jij begint over een 2.1-koers..? Over Oprechte Discussie gesproken, ji...

Wanneer jij niets wil zeggen over wellicht de belangrijkste uitslag bij de junioren van dit seizoen, dan verplicht niemand jou om daar iets over te zeggen.

Lec_ver16

Er bestaat een aanzienlijk risico dat Vingegaard zijn tweede plaats in deze Ronde van Frankrijk verliest. Visma's verhaal dat hij "sterker is in zijn tweede Grand Tour" lijkt volkomen onjuist.

Ik hoop dat dit een waarschuwing is. Hopelijk keert Van Aert terug voor de Ronde van Frankrijk van 2027, worden andere doelen nagestreefd en heeft Visma een nieuwe jonge leider die Vingegaard kan begeleiden. Want het is duidelijk dat hij aan het einde van zijn carrière is.

En wat betreft Haguetun. Dat verbaast me niet. De Groot is allergisch voor alles wat ook maar enigszins op een veelbelovende klimmer lijkt.

Laatst gewijzigd
LaatsteWiel
YogiBear
Dan moet je wel zo fair zijn en de hele discussie goed weergeven. De door jou gequote opmerking gaat...

Oja en ik schrijf ook altijd in de tegenwoordige tijd - "is op zijn sterkst" - over het verleden. Als het over vorig jaar ging, waarom zou je het dan überhaupt inbrengen in een discussie over het verloop van deze Tour...

LaatsteWiel
InigoMontoya
Wanneer jij niets wil zeggen over wellicht de belangrijkste uitslag bij de junioren van dit seizoen,...

Nah ik hou het na vandaag liever bij bijdrages over de belangrijkste wedstrijd - net als degene op wie jij zo snedig meende te reageren. Ik dacht dat jij zo wars van polemiek was. 

Laatst gewijzigd
GlebS

Dit topic is eigenlijk een stuk interessanter en fascinerender schouwspel dan de Tour zelf. 

Maar er zijn stiekem ook best wat gelijkenissen, want ook hier is er één iemand die tekeergaat waardoor er voor de rest geen eer meer aan te behalen is..

Laatst gewijzigd
Yeez

Nogmaals, je hoeft niet op elke post van elkaar te reageren 

YogiBear
Kelderfan
Breukink kraakt Visma | Lease a Bike na eerste Tourweek; Breukink heeft in deze ook gelijk; want Nie...

Breukink zegt volgens mij een aantal dingen: 1)Ze hadden de overwinning niet zo mogen vieren, wat ik zelf een onzin opmerking vind. 2) het loopt minder bij Visma en zeker in vergelijking met UAE, wat volgens mij niet echt een discussie is en duidelijk is. 3) Ze hadden zondermeer het financiële aanbod van Lidl-Trek moeten matchen. Vind ik een onzin opmerking omdat het ten eerste niet om het financiële ging en ten tweede we geen idee hebben wat dat aanbod is en het in de mogelijkheden van Visma lag om te matchen. 4) Plugge die praat over aantrekken van Seixas. Ik denk terechte opmerking. Was in mijn ogen ook vreemd dat Plugge dit noemde en zeker op dit moment en in detail.

Kelderfan
Lec_ver16
Er bestaat een aanzienlijk risico dat Vingegaard zijn tweede plaats in deze Ronde van Frankrijk verl...

Oei, dan moet de hele organisatie onder een vergrootglas. Breukink liet zich ook al negatief uit over o.a. de exit van Niermann.

GlebS
Yeez
Nogmaals, je hoeft niet op elke post van elkaar te reageren 

Ik word er wel een beetje moe van dat er steeds wordt gedaan alsof er twee gelijke partijen zijn die hier steeds tekeer gaan tegen elkaar en allebei evenveel ´schuld´ hebben. Terwijl het voor mij toch vrij duidelijk één persoon is die de hoofdverantwoordelijke is. Maar goed.. 

YogiBear

Nog even iets hoop uitspreken (geen verwachting, voorspelling of zekerheid). Ayuso was in het interview heel duidelijk wie de sterkste is na Pogacar. Dat was volgens hem zonder twijfel Vingegaard. Zegt niets over de stand van morgen of op het eind van de Tour, maar het betekent wel dat Vingegaard de tweede plaats echt wel moet kunnen halen. 

madeinstars
GlebS
Ik word er wel een beetje moe van dat er steeds wordt gedaan alsof er twee gelijke partijen zijn die...

Ik denk dat we van mening verschillen wie die persoon is.

Lec_ver16

We moeten een vervanger voor Vingegaard vinden. Genoeg met Testaftion of de renners van Bardiani. Plugge moet na deze verschrikkelijke Tour aan de slag.

Kelderfan
YogiBear
Breukink zegt volgens mij een aantal dingen: 1)Ze hadden de overwinning niet zo mogen vieren, wat ik...

Bij punt drie heeft hij dus gelijk toch.

YogiBear
Kelderfan
Bij punt drie heeft hij dus gelijk toch.

Leg eens uit hoe je dat bedoelt. We weten dat het niet puur financieel is. Daarmee weet je dus niet of financieel matchen überhaupt had uitgemaakt. Ook weet je niet of Visma die financiële mogelijkheden heeft. Dat we graag hadden gezien dat Niermann zou blijven is daarbij geen enkel discussiepunt.

madeinstars

En we moeten nu ook niet gaan doen alsof het met Niermann erbij zeker veel beter zou zijn deze tour.

Om nog maar eens te helpen herinneren, ook de vorige jaren stond Visma na de eerste week maar op 0 of 1 etappezege en stond Vingegaard 2e zonder realistische kans om de tour te winnen.

InigoMontoya
LaatsteWiel
Nah ik hou het na vandaag liever bij bijdrages over de belangrijkste wedstrijd - net als degene op w...

Ik merk dat je behoefte hebt aan aandacht van mij. Ik weet niet waarom. Ik heb zelf namelijk de indruk dat dit soort opmerkingen weinig toevoegen.

InigoMontoya
Lec_ver16
Er bestaat een aanzienlijk risico dat Vingegaard zijn tweede plaats in deze Ronde van Frankrijk verl...

Ik vind het een heel goed idee om voor de komende Tour de Frances breder in te zetten en veel meer te gaan voor het najagen van ritwinst. Ik denk dat je op die manier een ronde ook heel mooi kan kleuren en een stempel kan drukken.

Ik ken het verhaal van de renner niet. Waar heb jij gelezen dat hij door De Groot aan de kant is geschoven?

theking
Lec_ver16
We moeten een vervanger voor Vingegaard vinden. Genoeg met Testaftion of de renners van Bardiani. Pl...

Daar is ie weer. Ok Plugge moet dus Pogacar contracteren want dit is verschrikkelijk. Helemaal gelijk heb je. Een wielerploeg zonder tourwinst is een ramp.

Lec_ver16
InigoMontoya
Ik vind het een heel goed idee om voor de komende Tour de Frances breder in te zetten en veel meer t...

Ik heb niet gezegd dat De Groot hem aan de kant heeft geschoven. Hij kreeg gewoon een aanbod van Uno-X, en dat leek hem waarschijnlijk aantrekkelijker (naast het feit dat het een Noors team is).

Ik zeg dat De Groot er vreselijk slecht in is om klimmers te scouten en te veel nadruk legt op klassiekerrenners in zijn teamstructuur. Maar dit is geen nieuw probleem. Ik zeg dit al een tijdje.

Lec_ver16
theking
Daar is ie weer. Ok Plugge moet dus Pogacar contracteren want dit is verschrikkelijk. Helemaal gelij...

Een team dat zichzelf tot de top rekent en wil wedijveren met UAE Team Emirates, kan niet negeren dat hun leider al in de laatste fase van zijn carrière zit en dat er geen vervanger voor hem is.

De Tour de France wordt niet gewonnen met de sprints van Brennan en de negende plaatsen van Piganzoli.

LaatsteWiel

Vingegaards benen worden naar eigen zeggen "beter en beter", toch kon hij niet anders dan zijn eigen tempo kiezen en kon hij de nummers 3 t/m 7 niet lossen (zij kosten hem). Verwarrend, want we hadden juist gister nog gelezen dat ze tevreden waren over week 1. Wat hij zegt over langere klimmen geloof ik dan wel weer. Plek 2 lijkt me helaas hoogst haalbare en ook wel realistisch. Maar ik zou voor het vervolg toch maar iets meer achterom kijken ipv vooruit: Pogacar staat 3,5 minuut voor, de nr 5 staat een minuut achter. En er zitten twee duo's bij.

YogiBear
Lec_ver16
Ik heb niet gezegd dat De Groot hem aan de kant heeft geschoven. Hij kreeg gewoon een aanbod van Uno...

"De Groot is allergisch voor alles wat ook maar enigszins op een veelbelovende klimmer lijkt." Ik lees toch iets heel anders in deze zin.

InigoMontoya
Lec_ver16
Ik heb niet gezegd dat De Groot hem aan de kant heeft geschoven. Hij kreeg gewoon een aanbod van Uno...

Heeft er toch veel van weg dat De Groot deze renner had gescout toch?

YogiBear
LaatsteWiel
Vingegaards benen worden naar eigen zeggen "beter en beter", toch kon hij niet anders dan zijn eigen...

Plek2 realistisch gezien mee eens. Ik denk ook dat de ploeg/Vingegaard/ de sponsors daar het liefst op koersen. Ik zou zelf graag een keer een 'de dood of de gladiolen' mentaliteit zien, maar ja dat zal waarschijnlijk niet gebeuren.

1 2 ... 223 ... 308 309

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.