Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 291 292 293 294
Lec_ver16
theking
Je bent drukker met de talenten die Visma misloopt in jouw ogen dan met de huidige prestaties van de...

Een budget dat al drie jaar onveranderd is omdat Plugge er niet in slaagt een sponsor te vinden.

Kelderfan
InigoMontoya
Hadden ze maar eens allemaal door dat je bij de eerste groep (stopte die net voor Fiorelli?) moet zi...

Fiorelli zat erbij, maar volgens de verwachting zakte hij een stuk naar echter en wie reden hem voorbij, ja juist de sprinters van dienst met Olav Kooy als wel de grootste verrassing. Maar ja door geldgebrek? is hij verkast naar de ploeg van Seixas; die alleen maar sterker wordt wat betreft hemzelf en zijn ploeg. Kennelijk geldgebrek, want anders kan ik de aankopen van Fiorelli, Doull, Jakobsen niet verklaren. En nu naar verluidt Ballerini, die zijn beste jaren heeft gehad toch. 

Laatst gewijzigd
Kelderfan
Lec_ver16
Een budget dat al drie jaar onveranderd is omdat Plugge er niet in slaagt een sponsor te vinden.

Ja die arme Plugge weet niet meer waar hij 't moet zoeken.

Kelderfan

Barry vandaag 4e. in Tour de L'Avenir. Dat is weer een opsteker voor 't geplaagde team.

Kelderfan

Geen toptien te noteren in de Renewi Tour. Helaas.

Poeksel

Voor de Vuelta mogen we toch wel vijf of meer etappezeges door minstens drie verschillende renners verwachten, en top drie in drie verschillende nevenklassementen. Daarnaast nog top tien in het AK. 

Harry Kolling
Kelderfan
Geen toptien te noteren in de Renewi Tour. Helaas.

@Kelderfan Dat had toch ook niemand verwacht. De ploeg is volledig gehavend en het is alleen maar verstandig om geen risico's meer te nemen in deze ronde. 

LaatsteWiel

Barre nog goed omringd in Duitsland. Wel handig dat je Graat zelfs met een regenjas aan niet kunt missen. Die heeft veel naar Mollema gekeken. 

Lec_ver16
Kelderfan

De transfercampagne is een complete mislukking. Ze hadden interesse in Hindley, Tesfatsion, Seixas, Ruiz en August, en uiteindelijk eindigen ze met Jakobsen en misschien Ballerini. Gelukkig zorgt het uitstekende sportieve seizoen van de ploeg — dat, afgezien van de Tour, geweldig is geweest — ervoor dat dit probleem een beetje onder de radar blijft.

Lec_ver16
Kelderfan

De transfercampagne is een complete mislukking. Ze hadden interesse in Hindley, Tesfatsion, Seixas, Ruiz en August, en uiteindelijk eindigen ze met Jakobsen en misschien Ballerini. Gelukkig zorgt het uitstekende sportieve seizoen van de ploeg — dat, afgezien van de Tour, geweldig is geweest — ervoor dat dit probleem een beetje onder de radar blijft.

Kelderfan
Lec_ver16
De transfercampagne is een complete mislukking. Ze hadden interesse in Hindley, Tesfatsion, Seixas,...

Je vergeet de AGR, die helaas voor mij de grootste afgang is geweest met geen enkele renner bij de 1e. 100. Ja er was natuurlijk de pech door de val van Jorgenson. Hopelijk komen zij nog met een verrassing op de proppen, wat betreft de beloofde opvolger van Simon Yates. 

InigoMontoya
Lec_ver16
De transfercampagne is een complete mislukking. Ze hadden interesse in Hindley, Tesfatsion, Seixas,...

Ze verliezen in vergelijking met de ploeg waarmee ze dat succesvolle seizoen aan het afwerken zijn hun 25ste en 27ste renner. Wellicht een element om mee te nemen wanneer je zit te treuren over de renners die ze aantrekken? 

Lec_ver16
InigoMontoya
Ze verliezen in vergelijking met de ploeg waarmee ze dat succesvolle seizoen aan het afwerken zijn h...

Dat is een interpretatie zonder context, want in relatieve vergelijking komen ze er voor 2027 (en flink ook) veel slechter vanaf dan met de versterkingen van Red Bull, Decathlon en Lidl-Trek.

InigoMontoya
Kelderfan
Fiorelli zat erbij, maar volgens de verwachting zakte hij een stuk naar echter en wie reden hem voor...

Kooij werd daar toen er onderweg veel steviger koers was gemaakt tiende, dat mag toch niet een verrassing zijn geweest? Zeker niet voor iemand die in Kooij ook iemand ziet voor klassiekers als Wevelgem.

Ik zou dan denken dat een achtste plek van Fiorelli, een renner waarvan je de aanwezigheid totaal niet begrijpt, mij veel verrassender.

GlebS
InigoMontoya
Ze verliezen in vergelijking met de ploeg waarmee ze dat succesvolle seizoen aan het afwerken zijn h...

De kwaliteit van de vertrekkende renners is volkomen irrelevant bij het beoordelen van de kwaliteit van de inkomende transfers. 

LaatsteWiel

Oef, dat ging flink verkeerd in Duitsland, Barre helemaal uit positie aan de klim begonnen. Onbegrijpelijk eigenlijk als je maar een wiel hoeft te volgen. 

AWestie

Onbezonnenheid van Barré, moet zijn ploeg juist in de achtervolging zetten ipv zichzelf opblazen

PavideDiganzoli
LaatsteWiel
Oef, dat ging flink verkeerd in Duitsland, Barre helemaal uit positie aan de klim begonnen. Onbegrij...

En lijkt zich vervolgens helemaal op te blazen. Eens kijken of Lemmen en Graat nog wat tijd kunnen goedmaken op Del Toro.

InigoMontoya
Lec_ver16
Dat is een interpretatie zonder context, want in relatieve vergelijking komen ze er voor 2027 (en fl...

Kun jij die vergelijkingen met mij delen? Ik zie bijvoorbeeld bij Red Bull drie renners uit hun toptien vertrekken. Hoe verhoudt zich dat tot de renners die ze aantrekken?

Kelderfan
InigoMontoya
Kooij werd daar toen er onderweg veel steviger koers was gemaakt tiende, dat mag toch niet een verra...

Gelukkig ben jij niet verrast met het goede rijden van Fiorelli. 

LaatsteWiel
AWestie
Onbezonnenheid van Barré, moet zijn ploeg juist in de achtervolging zetten ipv zichzelf opblazen

Barre moet natuurlijk vooral zelf in het wiel van del Toro zitten, Lemmen gaat je bergop niet terugrijden. Ze kunnen het misschien nog rechtzetten maar dit is echt een dure beginnersfout.

InigoMontoya
GlebS
De kwaliteit van de vertrekkende renners is volkomen irrelevant bij het beoordelen van de kwaliteit...

De kwaliteit van de renners die ze verliezen in vergelijking met de renners waarmee ze dit succesvolle seizoen rijden is ontzettend relevant voor een inschatting van de kwaliteit waarmee ze volgend jaar aan het seizoen beginnen.

InigoMontoya
Kelderfan
Gelukkig ben jij niet verrast met het goede rijden van Fiorelli. 

Fiorelli doet het dit seizoen veel beter dan ik had verwacht hoor. Het feit dat hij jouw niet positief is opgevallen verbaasd mij daarom nogal.

Lec_ver16
InigoMontoya
Kun jij die vergelijkingen met mij delen? Ik zie bijvoorbeeld bij Red Bull drie renners uit hun topt...

Red Bull haalt met Finn een van de twee grootste toekomstige talenten van het peloton binnen (een type renner dat Visma niet heeft), naast Magagnotti en Donati. Zij moeten allemaal het vertrek van een Roglič die duidelijk op zijn retour is, opvangen. Lidl-Trek haalt Arrieta, Gall, Jegat en Mühlberger binnen, allemaal klimmers van hoog niveau, waarbij Gall in vrijwel iedere etappekoers een zekere top 10-kandidaat is. Decathlon haalt Sivakov, De Plus en O'Connor — misschien niet de beste keuzes, maar het zijn in ieder geval renners die iets kunnen bijdragen als klimmer — nadat ze dit jaar al twee sterke sprinters hebben aangetrokken, een type renner dat Visma niet heeft.

En het antwoord van Visma is: Ballerini en Jakobsen. Er is geen enkele manier om te beweren dat dit een goede transfercampagne is geweest. Sterker nog, ik zou zeggen dat het een van de slechtste campagnes van de afgelopen seizoenen is, zeker in vergelijking met wat de ploeg zelf in eerdere jaren heeft gedaan.

Laatst gewijzigd
GlebS
InigoMontoya
De kwaliteit van de renners die ze verliezen in vergelijking met de renners waarmee ze dit succesvol...

Ah, een classic Inigotje. Woorden verdraaien en opeens ergens over beginnen waar de discussie helemaal niet over ging.

Had ik kunnen weten natuurlijk.

1 2 ... 291 292 293 294

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.