Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 291 292 293 294 »
BraboCycling

Laporte met een hele goede tijdrit. Ben heel benieuwd naar Wout zo!

LaatsteWiel

Van Aert morgen dan maar de sprint aantrekken voor Laporte (als ze daar komen, na 3000 hoogtemeters).

InigoMontoya
Kelderfan
Dat Fio Smith in de weg zat klopt toch niet, want toen ging 't om Pattinson, die nu door een ander W...

Pattinson? Die noem je nu opeens voor het eerst. Zou je hem voor volgend jaar graag bij Visma zien.

William Smith was jouw alternatief voor Fiorelli. Rowe de renner die jij nu met Van Kerckhove over zou willen zien gaan. Dat eerste is met Fiorelli beter uitgepakt en dat tweede is gewoon mogelijk. Nogmaals, ik zie het probleem niet waar jij het constant over hebt.

LaatsteWiel
InigoMontoya
Pattinson? Die noem je nu opeens voor het eerst. Zou je hem voor volgend jaar graag bij Visma zien....

Misschien voor muggenziften toch een eigen kanaaltje zoeken 

InigoMontoya

De trein van Brennan is er in ieder geval klaar voor en hij zelf een redelijke proloog. 

InigoMontoya
LaatsteWiel
Misschien voor muggenziften toch een eigen kanaaltje zoeken 

Soms je eigen advies volgen zou andermaal geen slecht idee zijn.

LaatsteWiel

En jij misschien het advies dat hier al meerdere keren gegeven is door verschillende gebruikers: soms is het mooi geweest ipv eindeloos doorgaan.

AWestie

Nordhagen tussen het reguliere AK-volk geëindigd.

InigoMontoya

Het staat iedereen vrij om posts niet te lezen.

Ik reageer op een opmerking op een post van mij die start met 'Nou leg eens uit dan' en vervolgens een probleem benoemd dat ik niet zie. Ik leg uit waarom ik dat probleem niet zie en doe daarna nog mijn best om op de volgende raadselachtige reactie te reageren. 

Vervolgens lees ik andermaal selectie verontwaardiging over mijn posts. Ik voel me echt op geen enkele manier geroepen om die adviezen serieus te nemen.

Kelderfan

Mooi dat Laporte zich laat zien en jammer van Wouttie. Maar ja Brennan is gewoon weer goed.

InigoMontoya
AWestie
Nordhagen tussen het reguliere AK-volk geëindigd.

Waarbij tussen Skjelmose en Johansson wat positiever was geweest dan nu tussen Mas en Tejada. Maar goed, voor zijn ontdekkingstocht waren dit geen doorslaggevende kilometers.

LaatsteWiel

Ik keek even naar Strava-segmenten. Op het technische deel van een minuut met vijf bochten verliest Van Aert zes seconden op de snelsten, en in de afdaling vier. Best veel op zo'n korte tt / en als je ziet wat hij aan de streep te kort komt. Is hij dan toch te voorzichtig geworden? Kan nog net maar er zat duidelijk meer in.

Edit: lees net pas zijn reactie, waarin hij dit bevestigt en dat het "bewust" was. Maar zes seconden in vijf bochten is toch veel. En je kunt beter 4 dan 9 seconden achter staan voor rood; nu moet je winnen en mag P geen podium rijden... Kleine kans, jammer.

Laatst gewijzigd
Turtleheads_up
InigoMontoya
Waarbij tussen Skjelmose en Johansson wat positiever was geweest dan nu tussen Mas en Tejada. Maar g...

Als je top 10 wilt rijden, moet je gewoon volhouden en nergens echt door het ijs zakken. Netjes in de favorietengroep aan de slotklim beginnen elke keer, in groepje drie bovenkomen. Of eventueel een keer, eind week 2, begin week 3, mee in een lange vlucht. Deze proloog heeft daarvoor geen enkele betekenis. Maar het is goed dat zijn vorm niet helemaal slecht is, als dit er een teken van is.

Lec_ver16

Zijn tijdritten variëren van gemiddeld tot slecht. Niet verschrikkelijk, maar ook niet uitstekend. Dat zal een probleem zijn als hij in de toekomst wil meedingen naar het algemeen klassement.

InigoMontoya
Turtleheads_up
Als je top 10 wilt rijden, moet je gewoon volhouden en nergens echt door het ijs zakken. Netjes in d...

Ik zie deze proloog inderdaad meer als indicatie van zijn vorm, dan als een resultaat dat er toe doet voor het klassement. Wat dat betreft heeft hij een redelijke tijd gereden, maar vind ik Mas en Tejada voor hem niet direct het beste gezelschap. Ik heb de indruk dat hij betere tijdritten kan rijden. Maar goed, deze was dan wel weer heel specifiek (kort en technisch).

1 2 ... 291 292 293 294 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.