Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 310 311 312 313 »
madeinstars

Het gaat sowieso voor Pogacar zijn, dus wat dat betreft prima om geen extra energie te verspillen. 

PavideDiganzoli
madeinstars
Het gaat sowieso voor Pogacar zijn, dus wat dat betreft prima om geen extra energie te verspillen. 

Het is waarschijnlijk onmogelijk maar als Van Aert bovenop de klim dichtbij de koplopers kan zitten dan is er een kansje. Maar zoals ik zei, waarschijnlijk wordt het een onmogelijke opgave.

BraboCycling
madeinstars

Als ze 2.5 - 3 min hebben richting de klim dan denk ik niet dat UAE het nog dicht krijgt 

BraboCycling
BraboCycling
Als ze 2.5 - 3 min hebben richting de klim dan denk ik niet dat UAE het nog dicht krijgt 

Maar UAE lijkt toch wel echt de controle te pakken... helaas.

PavideDiganzoli
BraboCycling
Maar UAE lijkt toch wel echt de controle te pakken... helaas.

En Wout is al gelost. Het is duidelijk dat hij niet de beste klimbenen heeft tot dusver. Niet erg hoopgevend richting WK voor hem.

BraboCycling

Wout al op klim 1 eraf helaas 

madeinstars

Onmogelijk te zeggen of dat van niet beter kunnen is. Ik denk eerder de afweging dat het geen zin heeft. Of op zijn minst een combinatie.

BraboCycling
madeinstars
Onmogelijk te zeggen of dat van niet beter kunnen is. Ik denk eerder de afweging dat het geen zin he...

Ik weet niet of het geen zin heeft hoor, want de voorsprong is toch wel fors & groeiende.

Poeksel

Van Dam afgetroefd door Adegeest in  Kreiz Breizh Elites Féminin. Jammer, Van Dam lijkt me de betere sprinter, maar goed, ik voel haar benen niet. 

Negende keer dat ze top vijf rijdt dit seizoen, maar nog zonder overwinning.

Laatst gewijzigd
Kelderfan

Sarah van Dam wordt vandaag 3e. in Kreiz Breitz; zij was lekker aanvallend bezig op de klimmetjes. Toch een prima aanwinst voor de gele brigade. Nog meer van dat soort rensters zou volgens mij 't team alleen maar sterker maken.

Laatst gewijzigd
LaatsteWiel
BraboCycling
Benieuwd hoe Wout zich kan houden in deze groep. Zitten toch ook veel renners in de kopgroep die net...

Wel aanzienlijk betere klimmers dan de huidige Van Aert.

madeinstars

Als het echt moet, kan hij denk ik heus nog wel een goede klimprestatie uit de benen schudden. Vorig jaar klom hij eigenlijk ook nergens echt fatsoenlijk, maar was er wel die ene Finestre etappe. Ik denk dus zeker dat hij wel veel vaker laat lopen tenzij het echt moet.

1 2 ... 310 311 312 313 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.