Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 339 ... 347 348
Murcia
LaatsteWiel
Nou een mooie waaieretappe in Zeeland is de komende 1,5 uur een stuk levendig schouwspel dan een opt...

Sorry, maar die koers is echt niks aan. Al jaren aandoenlijk bezig maar nooit voet aan de grond. Dit deelnemersveld bewijst dat ook.

LaatsteWiel
De Keerborstel
Je zag van Aert vandaag al gaatjes dichtrijden (ook toen de kopgroep al gevormd was) & die mens...

Vandaag is toch een beetje een kansloze missie voor Van Aert? Of denk je dat hij 13 km a 7 procent met de besten mee omhoog gaat? Ik laat me graag verrassen, maar het leek me verstandiger wat te sparen voor morgen (ook al pittige laatste klim) en in elk geval zondag. 

LaatsteWiel
Murcia
Sorry, maar die koers is echt niks aan. Al jaren aandoenlijk bezig maar nooit voet aan de grond. Dit...

Je kijkt duidelijk niet.

Murcia
InigoMontoya
Nordhagen kwam gisteren bij de eerste vijftien boven op de laatste klim, terwijl er behoorlijk werd...

Vandaag krijgt Wout bijna gratis punten voor Berg en Puntenklassement daar hoeft hij geen renner extra voor mee. De kansen op winst in etappe liggen morgen en zondag. Daarnaast moet je al met man minder koersen en zal bv een Steven nog genoeg moeten boren op andere dagen.

LaatsteWiel

Zijn we het toch ergens over eens:-)

Murcia
LaatsteWiel
Je kijkt duidelijk niet.

Nee natuurlijk niet, waarom zou ik ook. 5x Sprinten is niet zo enerverend. edit: dit lijkt dan toch nog sprintje met 2 te worden, dodelijk voor spanning dat Vacek na 2 dagen al zeker is van eindwinst.

Laatst gewijzigd
InigoMontoya

Vandaag is gewoon een gave waaierrit met Nederlandse toppers. Leuke koersdag.

LaatsteWiel
Murcia
Nee natuurlijk niet, waarom zou ik ook. 5x Sprinten is niet zo enerverend. edit: dit lijkt dan toch...

Hele dag mooie waaierkoers. Noem dat maar sprinten. Maar knap dat je zo'n uitgesproken mening hebt over iets dat je niet kijkt.

Murcia
LaatsteWiel
Hele dag mooie waaierkoers. Noem dat maar sprinten. Maar knap dat je zo'n uitgesproken mening hebt o...

Heb ik van de beste, Kelderman in Duitsland weet je nog? ;

LaatsteWiel

Met het verschil dat ik die koers wel keek, alleen een ander oordeel had. 

Poeksel

Donovan en Rowe keurig in de eerste groep geëindigd in ToBM. 

Murcia
Poeksel
Donovan en Rowe keurig in de eerste groep geëindigd in ToBM. 

Je hebt Donovan nu al bij de ploeg zie ik. Goed gedaan van Rowe. Dev team levert elk jaar weer goede renners af.

InigoMontoya

Ik kan mij nog herinneren dat MaGarin o.a. Rowe en Van Kerckhove huis- tuin- en keukentalenten noemde, waarvan het schandalig was dat ze de voorkeur kregen boven Nederlandse junioren.

Beide lijken mij echter bovengemiddelde WT-renners te worden, waarbij vooral het plafond van Van Kerckhove wel eens heel hoog kan liggen.

Murcia
InigoMontoya
Ik kan mij nog herinneren dat MaGarin o.a. Rowe en Van Kerckhove huis- tuin- en keukentalenten noemd...

Eens, al kan zich bij Rowe wreken dat hij alles goed kan maar geen echt wapen heeft om koersen te winnen. Dat is bij Matisse met diens tijdrit en ook behoorlijke sprint in klein groepje meer aanwezig.

madeinstars

Van Aert weer als van ouds veel te veel werk opknappend. Hopelijk betekent dat dat hij gewoon superbenen heeft.

LaatsteWiel

Er zijn hier nog steeds mensen die in 2022 leven. Van Aert is allang geen klimmer meer. Al vind ik zo'n hele dag vooruit voor 20 punten in een klassement waarin je een straatlengte voor staat en waar verder niemand in geïnteresseerd is ook een beetje overdreven. 

madeinstars

Hij heeft alvast weer lekker getraind.

Murcia

Hij heeft hele goede benen dus dan kan die inspanning totaal geen kwaad. Zie er totaal geen probleem in. Hij pakt de puntjes zo relatief eenvoudig.

madeinstars

Kuss volgens mij alweer in zijn eentje. Het is bergop wel een flinke onvoldoende deze Vuelta. Edit: Nordhagen hangt er nog aan.

Laatst gewijzigd
PavideDiganzoli

Breaking news: beterschap bij Nordhagen! Toekomstig Tourwinnaar 😉😁

PavideDiganzoli

Wat is Carapaz toch een prachtige renner

madeinstars
PavideDiganzoli
Wat is Carapaz toch een prachtige renner

Ging die niet naar een andere ploeg.......... ;)

Kelderfan
madeinstars
Ging die niet naar een andere ploeg.......... ;)

Ja, volgens mij naar Netcompany, wat ik voorbij heb zien komen. Ik dacht om Bernal op te volgen, want die wil kennelijk ook weg bij die Britse ploeg.

InigoMontoya

Nordhagen bevestigt de positieve signalen van gisteren. Mooi dat hij vandaag stand kan houden in de groep met favorieten. Hopelijk zet hij deze lijn door in de tweede helft van de Vuelta.

madeinstars

Als het zo doorgaat wint Nordhagen etappe 20 met 10 minuten voorsprong. Dus dat komt wel goed.

1 2 ... 339 ... 347 348

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.