Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 345 346 347 348 »
Poeksel

Volgens een facebookpagina genaamd Cycling Today zou Vingegaard dit seizoen misschien toch nog in actie komen. Het bericht lijkt me echter op zijn minst speculatief. Maar een iets betrouwbaarder bron (Flamme Rouge) schrijft wel wel "Vingegaard is finally healthy and he is training, but nobody knows for what."

LaatsteWiel

Misschien trainen voor volgend jaar...

Aan de andere kant zal zich na het uitvallen van Pogacar ook wel achter de oren gekrabd hebben: hoeveel kansen krijg ik om wereldkampioen te worden? 

Kelderfan
Lec_ver16
Ik benadruk altijd wat de ploeg goed doet wanneer ze het goed doen. Vandaag waren ze allemaal brilja...

Eens dat een aantal van de gehaalde renners niet bijdragen om 't team sterker en beter maakt. Gelukkig dat Van Aert en Brennan er voor zorgen, dat 't niet te veel aandacht krijgt.

Kelderfan
Poeksel
Volgens een facebookpagina genaamd Cycling Today zou Vingegaard dit seizoen misschien toch nog in ac...

Dat zou ik alleen maar toejuichen. Want Jonas was op de goeie weg en zo'n valpartij is net als bij Pogacar een klein rampje.

Kelderfan

Synergie tussen "hongerige" Van Aert en Brennan

Met deze Vuelta in stijgende lijn lijkt Van Aert toe te groeien naar zijn topvorm voor het WK later deze maand in Canada."Hij heeft de grote vorm te pakken. Hij was heel hongerig nadat hij de Tour gemist had. Als Wout fit is en zich 100 procent verzorgt, dan krijg je dit. Hij zal wel een van de favorieten zijn op het WK", weet Wynants.Maar eerst dus nog 8 dagen koers in Spanje. De eerste 13 waren al bijzonder vruchtbaar voor Visma-Lease a Bike, met 4 ritzeges en een groene trui die bijna zeker binnen de ploeg blijft.

Met dank aan de uitstekende wisselwerking tussen Van Aert en Brennan. "Dit hadden we op voorhand gehoopt. Uiteindelijk is er een soort synergie ontstaan tussen hen. Als ze elkaar verstaan en het elkaar gunnen, komt dit tot stand."

Die synergie tussen de Belg en de Brit kan de ploeg nog heel wat moois opleveren, te beginnen met deze Vuelta en wie weet aankomend voorjaar opnieuw.

Dat lees ik bij Sporza.

Poeksel

En wie is de topfavoriet voor morgen volgens Axelgaard? 

"Ik waag een gok door voor Jørgen Nordhagen te kiezen . De kleine Noor was in deze Vuelta compleet de weg kwijt, net als in Burgos. Hier zagen we echter dat hij op de koningsetappe aan het einde ineens in vorm kwam, en hij heeft wederom bewezen dat hij in staat is om uit het niets in topvorm te komen. Tegelijkertijd is mijn ervaring met hem dat een van zijn sterke punten is dat hij steeds beter wordt, want dat is het patroon in bijna al zijn etappekoersen.

Dit lijkt hier ook op te gaan. Toen Decathlon gisteren een ware slachting aanrichtte, was hij erbij toen het peloton nog maar uit zestien man bestond, en hij werd samen met Mattias Skjelmose ingezet toen Sepp Kuss ook in de problemen kwam. Ik vrees dat hij boven zijn kunnen heeft gereden, omdat hij zoveel tijd heeft verloren, maar we hebben in ieder geval een aantal veelbelovende tijden gezien. We weten hoe hoog zijn topniveau is, en als hij op zijn best is, zijn er geen potentiële ontsnappingen die hem kunnen verslaan. Ik vrees dat hij het moeilijk zal hebben om in de relatief makkelijke start in de kopgroep te komen, en ik heb nog niet het definitieve bewijs dat zijn vorm voldoende is, maar als hij de benen van gisteren heeft, lijkt hij een goede kanshebber voor de overwinning."

1 2 ... 345 346 347 348 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.