Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 345 346 347 348
Kelderfan

Ja dat lijkt mij de juiste conclusie. Maar Skjelmose is er blij mee.

madeinstars

Ja afgezien van de tactiek, is het feit dat Brennan hier zo mee kan wel echt een geweldig teken voor de toekomst. Wel jammer dat Visma zijn toekomst op het spel zet door hem hier te laten rijden en hem niet ahlverwege het seizoen op non-actief te zetten ;)

LaatsteWiel

Indrukwekkend.

alleen dat commentaar op Eurosport: "Bergpunten veilig stellen voor Van Aert...." Haha

Overigens moet van Aert zich niet zo uit de tent laten lokken. Neemt nu de hele groep mee.

Laatst gewijzigd
GlebS

Ze gaan toch niet weer Brennan laten knechten voor van Aert straks. Toch?

madeinstars

Alsjeblieft niet zeg

PavideDiganzoli

Wat zou de tactiek zijn die jullie nu zouden volgen? Dan kunnen we een keer vooraf praten in plaats van achteraf!

LaatsteWiel

Mag hopen van niet... Van Aert met een late uitval en Brennan achter de hand houden lijkt me nu het beste 

Yeez

Wout aanvallen en brennan voor de sprint. Nu kiezen gaat hard terugkomen. Overigens riskant dat wout 10 man meeneemt.

edit: wat glebs en laatstewiel zeggej

PavideDiganzoli

Overigens, het lijkt me duidelijk dat Brennan volgend jaar naar de Tour de France kan en dat dit prima samen gaat met de ambities van Vingegaard. 

De Keerborstel

Ik begrijp de tactiek voorlopig ook niet. Van Aert verspeelt een stevige pijl op die klim, ondertussen zag Brennan er vooraan okselfris uit. Dan laat je toch iemand anders het gat dichten.

Kelderfan
PavideDiganzoli
Overigens, het lijkt me duidelijk dat Brennan volgend jaar naar de Tour de France kan en dat dit pri...

Samen met Vingegaard wordt moeilijk, want wie krijgt Brennan mee en wie krijgt dan Vingegaard mee.

LaatsteWiel

Ze doen dit goed hoor, schiften omdat het anders niet te controleren is. Zo blijven de sterksten over.

Kelderfan
De Keerborstel
Ik begrijp de tactiek voorlopig ook niet. Van Aert verspeelt een stevige pijl op die klim, ondertuss...

Precies, maar ja Wout is onze Wout en die wil altijd meer en dat is een goeie instelling.

Yeez

Nu een mooie situatie, maarja die renners zijn niet gek. Ga je doorrijden met brennan en v aert?

PavideDiganzoli
Kelderfan
Samen met Vingegaard wordt moeilijk, want wie krijgt Brennan mee en wie krijgt dan Vingegaard mee.  

In de Tour hoeft Visma niet te controleren in sprintetappes. Laporte en Van Aert zijn in dat opzicht genoeg. 

Yeez

Vermaerke neemt niet over bij wout...

Turtleheads_up
Yeez
Vermaerke neemt niet over bij wout...

Niet te snappen hoe t gaat tegenwoordig. Ze laten liever 6 man terugkomen dan met drie naar de finish te durven. Niemand rijdt. Maar Wout en Brennan zijn denk ik veel te goed, naar t gevoel van de anderen.

Yeez

Het is ondankbaar voor zowel Wout als Brennan, maar ze spelen het goed nu. Ook al wil niemand meerijden, het moet zo gebeuren

LaatsteWiel

Precies. Voordeel is bovendien dat door zo slag om slinger te demarreren die groep van achter ook niet terug komt. Je kunt ook niet 1 van de 2 30 km op kop laten rijden. 

Yeez

Zo wordt het toch weer brennan. Wout wordt geviseerd en vervolgens houden ze de benen stil

Turtleheads_up

Die finish heuvelop is meer iets voor Widar, Fischer-Black.

Laatst gewijzigd
Yeez

Albanese gaat winnen. Die doet niks en speelt het perfect

Poeksel

In dit geval zou ik trouwens zeggen dat ze niet per se ze voor Brennan moeten gaan in de sprint. Na zo'n vermoeiende koers is een sprint toch anders.

Turtleheads_up

Die Brennan is best n talentje trouwens.

LaatsteWiel

Ik zou wel zeggen Van Aert nog een aanval en dan gewoon tempo rijden voor Brennan.

edit: zo. Al had ik PP als enige niet mee willen hebben... die heb ik wel wat bergsprints zien winnen. Klinkt suf maar eigenlijk moet Van Aert niet doorrijden...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 345 346 347 348

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.