Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 52 ... 140 141
hetismewat

Toch een kwestie van tijd voor Per een grote vis gaat pakken.

Yeez

Met Segaert wel een hele goede mee. Ook derest zit goed in koers daarachter. Enkel jammer dat we van belle kwijt zijn door een lekke band.

Laatst gewijzigd
hetismewat

Wel geen excuus dat ze niemand in dat tweede groepje hebben nu.

Yeez

Klopt. Hagenes pakt echt zoveel wint achter Segaert.... overigens wel een hele sterke koers van Barry zeg...

LaatsteWiel
S. Morgenstern
Volgens mij hebben de meeste renners die ik noem de laatste twaalf maanden nog gewonnen.

Barre en Nordhagen toch niet (bij de profs)? En Kielich is enorme aanwinst maar ook vooral als ondersteuning. Maar door PSH laat ik graag mijn ongelijk bewijzen hoor. 

Yeez

Segaert speelt met Hagenes heb ik het idee

hetismewat

Aiaiai

Poeksel

Inderdaad. Maar reed TVL nou het gat met de tweede groep dicht?

Laatst gewijzigd
Yeez

Segaert sterk, maar hagenes oliedom. Je valt aan, lost hem niet en rijdt jezelf dan kapot

S. Morgenstern
LaatsteWiel
Barre en Nordhagen toch niet (bij de profs)? En Kielich is enorme aanwinst maar ook vooral als onder...

Blijft er toch nog steeds een meerderheid over? Daarnaast zou ik niet weten waarom Nordhagen hetzelfde niet zou kunnen op het niveau waar Uijtdebroecks vorig jaar won.

hetismewat

Dit was heel dom van Hagenes

LaatsteWiel
Yeez
Segaert speelt met Hagenes heb ik het idee

Sterk van Hagenes, sterker van Segaert. Winnen blijft een vak apart. Het was hem gegund na gister. Tactisch overigens niet de meest verstandige move van TVL, om het gat op die groep die ertussen zwom dicht te rijden.

Yeez

Mooie koers van de ploeg gezien. Hagenes weer ijzersterk, maar dat je zo met je laat spelen...

hetismewat
LaatsteWiel
Sterk van Hagenes, sterker van Segaert. Winnen blijft een vak apart. Het was hem gegund na gister. T...

Dat was op zich prima, met het idee dat het daarna weer stil zou vallen. Hagenes had gewoon tot de sprint door moeten rijden met Segaert. Is altijd sneller dan Segaert, die echt een strijkijzer is.

LaatsteWiel
S. Morgenstern
Blijft er toch nog steeds een meerderheid over? Daarnaast zou ik niet weten waarom Nordhagen hetzelf...

Maar samen nog lang niet zo vaak al Kooij in zijn eentje? Daar steekt die +1-ambitie wat gek bij af. Wil je het beter doen, dan had je je een veelwinnaar moeten vervangen. Na vandaag is het vooralsnog -2; maar we maken aan het eind van het seizoen de balans op.

Yeez

@hetismewat segaert is geen strijkijzer. De legt hagenes er 8/10 keer op. Wel met je eens dat ze samen door moeten rijden. Hagenes gaat alleen namelijk niet harder dan Alec rijden

Laatst gewijzigd
LaatsteWiel
hetismewat
Dat was op zich prima, met het idee dat het daarna weer stil zou vallen. Hagenes had gewoon tot de s...

Dat is achteraf, door de val halen ze het niet. Anders had je wellicht een heel pelotonnetje met veel ploegen die wilden sprinten eigenhandig terug in de race gebracht. Of je moet meezitten, of anderen het dicht laten rijden.

hetismewat
LaatsteWiel
Dat is achteraf, door de val halen ze het niet. Anders had je wellicht een heel pelotonnetje met vee...

Wel eens dat ze mee moeten zitten.

hetismewat

Wat ik weet van Segaert is dat hij totaal geen sprint heeft en Hagenes is best explosief, maar goed.

Edit: Ik heb even wat random uitslagen op PCS opgezocht en daar wordt ie in praktisch elke kleine groepssprint laatste van het groepje.

Laatst gewijzigd
LaatsteWiel

Hagenes betaalt nu leergeld, ik denk mede vanwege vorig jaar wil hij te graag. Moet nog net wat geduldiger en slimmer worden. Maar hem zie ik wel een keer winnen dit jaar.

Yeez

@laatstewiel zeker. Hij is ijzersterk. Mooie woorden ook van Alec voor hem.

Standard_WvA

Hij kan hier inderdaad uit leren, maar er zouden toch ploegleiders in de auto moeten zitten die hem tijdens de wedstrijd al kunnen sturen. Nu rijden ze wel een sterke wedstrijd in de breedte, maar ik heb niet het gevoel dat ze slim hebben gereden. Volgens mij zat er meer in vandaag.

Yeez

Ik denk dat Hagenes met zo'n versnelling op de kasseien moet wachten tot 1 van de laatste stroken en niet op 60/50 km van de meet al moet gaan. Datzelfde was eigenlijk ook in samyn aan de hand, maar doordat hij zo ongelofelijk sterk is komt hij nog zo ver.

S. Morgenstern
LaatsteWiel
Maar samen nog lang niet zo vaak al Kooij in zijn eentje? Daar steekt die +1-ambitie wat gek bij af....

Appels met peren was dat toch?

De balans maak je inderdaad aan het eind van het seizoen op, dan weten we pas of de ambities zijn gehaald, een aardig richtpunt zijn geweest of bij voorbaat kansloos waren.

kelderfan

Hagenes goed vandaag en ook de jonkies Barry en Van Kerckhove laten zich goed zien.

Jammer dat Zingle maar 5e. wordt; zal wel niet voldoende zijn.

1 2 ... 52 ... 140 141

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.