Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 75 ... 139 140
BraboCycling

Oeff toch een klein smetje op de dag door Koch. Te arrogant gereden, ze hadden meer moeten spelen. En Vos had nooit buitenom mogen zitten in de sprint.

kelderfan

Jammer maar geen Marianne Vos op 1; maar een prima dag voor de gele bijtjes. Mevr. Prevot is echt goed bezig. 

GlebS

Bijzonder dagje wel voor de ploeg. Van de absolute hemel van Wout naar de gitzwarte hel van Marianne. 

Benieuwd welk gevoel er zal overheersen bij de ploeg als de stofwolken zijn opgetrokken.

kelderfan
GlebS
Bijzonder dagje wel voor de ploeg. Van de absolute hemel van Wout naar de gitzwarte hel van Marianne...

Ik blijf maar wrijven, maar gitzwart is toch wel sterk aangezet.

Murcia

Eeuwig zonde voor Marianne maar wel een tactische fout, nooit buitenom sprinten en daarnaast doet dit denken aan DDV 25. Als er hoe begrijpelijk ook, maar 1 lid van de ploeg mag winnen, dan ziet het er altijd klungelig uit als diegene het niet voor elkaar krijgt. Maar ik heb zo vaak van haar genoten en weet uit ervaring de klap van je ouder verliezen dat ik geen zout in deze wonde ga strooien. Soms is wielrennen gewoon wielrennen en zijn er belangrijkere dingen. 

Daarvoor zagen we het andere uiterste, een renner wiens grootste kracht is dat hij en nooit en te nimmer opgeeft die zijn droom vervult. De hel werd hemel voor Wout. Ook op deze site wel eens afgeschreven maar dat is een grote fout, naast boegbeeld is hij een enorme klasbak. Vandaag alles goed gedaan, vanaf het Bos met de kleine maar ijzersterke rol van Brennan tot de aanval vlak voor Mathieu en Co kwamen aansluiten. De ziedende Pogi die naar de tent trok zegt genoeg over de kracht die Wout hier toonde. Voorjaar is voor de ploeg nu meteen een 9. Een Monument winnen is altijd een zege die een seizoen doet slagen. Dag verlof in Vlaanderen en ik had wat tranen in mijn ooghoeken. Chapeau Wout en ploeg!

Laatst gewijzigd
Surprise Team TVL

Ik had het Marianne Vos gegunt na trieste dagen. Maar helaas, maakten de dames van Visma een tactische fout.

Harry Kolling

Ook genoten van Brennan hoe hij de 1 na belangrijkste sprint in Paris - Roubaix ideaal voor Van Aert aantrekt. De perfecte knecht op het juiste moment. Nu kan Van Aert hem helpen aan zijn 1e overwinning in de Vuelta.

Laatst gewijzigd
Murcia
Surprise Team TVL
Ik had het Marianne Vos gegunt na trieste dagen. Maar helaas, maakten de dames van Visma een tactisc...

Niet alleen de dames, ook de ploegleiders mogen zich dat aanrekenen. Het team moet winnen en dan tellen sentimenten niet. Dit was een gok en je kan beter proberen om Koch op beiden te laten reageren ipv te vertrouwen op de sprint.

Surprise Team TVL

Toch was het een zeer emotionel dag. Ik ben al jaren een enorme fan van Wout en Visma Lab. Wout is een ongelooflijke klasbak, met een ijzersterke mentaliteit. Wout doet regelmatig dingen, die iedereen verrast. Zo won Wout de laatse etappe in de Tour de France, waar hij Pogacar erop legde. Maar hij won ook zware bergetappes en moeilijke tijdritten, won in zijn goede dagen massasprints van topsprinters, schreef daarnaast mooie klassiekers op zijn naam.

Door zware blessures door valpartijen moest Wout lang wachten eer hij weer een behoorlijk niveau kon benaderen. Maar Wout komt altijd op karakter weer terug. Vandaar dat ik Wout "ComebackWout" noemde.

Vanochtend had ik het idee, dat het wel eens zijn dag zou kunnen worden. Maar dan moest wel alles mee zitten. Wout had wel wat pech met lekke band(en), maar verder liep de race ideaal voor hem. Het is de ploeg en Wout van harte gegunt.

goldone123
BraboCycling
Maar Jegg-Skil-DJR is de opleidingsploeg van Visma, dus hij zit in het opleidingstraject. En dus kun...

volgens mij schaats hij ook nog

Surprise Team TVL
goldone123
volgens mij schaats hij ook nog

Thijs Wiersma zette in februari 2026 het wereldrecord 3000 m schaatsen op zijn naam. Nu Parijs-Roubaix bij fietsen. Een absoluut multitalent.

Dave87

Heerlijke overwinning van Wout 💪🏻💪🏻

zo verschrikkelijk verdient!

Was Marianne ook heel erg gegund 😞

Poeksel

Ik snapte niet dat PFP weer ging aansluiten. Koch was aan het rijden, Vos kon lekker in haar wiel zitten, PFP op een gat erachter, ideale situatie. PFP sloot aan en vervolgens kon Koch bij haar in het wiel zitten. Hebben ze niets geleers van hoe Segaert het aanpakte in  Grand Prix de Denain? 

GlebS

https://www.hln.be/wielrennen/de-gloriedag-van-wout-van-aert-in-parijs-roubaix-achter-de-schermen-paniek-in-de-file-de-tranen-en-die-ene-emotionele-belofte~a30d4a55/

Volgens HLN heeft Laporte besloten te verlengen bij Visma.

Hij zit ook bij hetzelfde makelaarskantoor als van Aert en die heeft er blijkbaar heel erg op aangedrongen bij Laporte en zijn zaakwaarnemer dat hij moest blijven. 

Murcia
GlebS
https://www.hln.be/wielrennen/de-gloriedag-van-wout-van-aert-in-parijs-roubaix-achter-de-schermen-pa...

Uitstekend nieuws! Hij is nog steeds een klasbak en mits fit altijd op de afspraak.

AWestie

Dan hebben Karl en José ook een dankbaar pispaaltje als het met de ploeg niet helemaal lekker loopt. Werd vandaag ook weer verweten dat hij niks had gedaan, terwijl hij een kwartier voor die uitspraak nog geslepen afstopwerk werd toegedicht. Zo'n vreselijke neiging in België.

Murcia
AWestie
Dan hebben Karl en José ook een dankbaar pispaaltje als het met de ploeg niet helemaal lekker loopt....

Karl en José waren zo slecht bezig. Gewoon Roglic gezeik all over again. Schande! Maar dat er dus ook financiële ruimte is voor Christophe zijn verlenging doet mij goed. 

goldone123

super goed nieuws, voor welke transfer zou visma gaan, ik zou zeggen van eetvelt, sheffield en august, en dan voor seizoen 2028 zou ik de van dijkes terug halen en jarno widar en een ervaren klimmer zal wel niet realistsch zijn qua geld maar dromen mag :) 

Dave87
GlebS
https://www.hln.be/wielrennen/de-gloriedag-van-wout-van-aert-in-parijs-roubaix-achter-de-schermen-pa...

Heel goed nieuws 💪🏻

Murcia
goldone123
super goed nieuws, voor welke transfer zou visma gaan, ik zou zeggen van eetvelt, sheffield en augus...

Met dit nieuws kom je op 26 renners die vast liggen voor 2027. Men zal vast Affini (die wel iets minder lijkt dan vorig jaar) ook willen behouden. Dan blijven er 2 plekjes over, eigenlijk 3 maar de ploeg wil graag de ruimte hebben om 1 renner 'speling' te hebben. Met name als er zich iemand aandient vanuit de beloftenploeg. 

Lijkt mij dat 1 plekje al voorbestemd is voor de Yates vervanger. Dan rest er nog een plekje logischerwijs voor een spurter maar ik sluit niet uit dat ze toch een toptalent als August willen overnemen. Ook gezien de sponsor zoektocht. Lukt dat dan kun je in 2028 meer grote dingen doen qua aanwinsten. 

goldone123
Murcia
Met dit nieuws kom je op 26 renners die vast liggen voor 2027. Men zal vast Affini (die wel iets min...

ik zou zeggen bernal en sheffield, anders van eetveld ligt er ook aan hoeveel geld ze hebben.

tdola

Van baarle heeft het dit voorjaar niet gemaakt bij soudal. Benoot en kooij langdurig geblesseerd. Gloag nog nauwelijks gereden. Uijtdebroeks redelijk, valter niks bijzonders. 

Conclusie vertrekkers doen t niet beter dan bij visma. En de toppers benoot en kooij geblesseerd. 

Ik zie voor 2027 op pcs nu 24 man staan, zou met laporte op 25 komen, affini zou 26 zijn (of zou hij wat anders gaan zoeken?). Van aert raar genoeg lifetime contract er niet bij is 27.

Wens: snelle man, versterking klimploeg. 

Turtleheads_up
tdola
Van baarle heeft het dit voorjaar niet gemaakt bij soudal. Benoot en kooij langdurig geblesseerd. Gl...

Wens: 'een snelle man'. Ik zou zeggen: verstevig je middenveld, dat is echt heel matig. Eén of twee jongens die echt iets snappen van een sprintvoorbereiding/sprinttrein. Anders heb je ook niks aan die snelle man.

kelderfan
Murcia
Uitstekend nieuws! Hij is nog steeds een klasbak en mits fit altijd op de afspraak.

Dat zie je goed, want Laporte is echt een goeie renner gebleken en op meerdere terreinen inzetbaar. Go, go Christophe Laporte.

En ja wauw goed nieuws.

kelderfan
Turtleheads_up
Wens: 'een snelle man'. Ik zou zeggen: verstevig je middenveld, dat is echt heel matig. Eén of twee...

Precies.

1 2 ... 75 ... 139 140

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.