Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 144 ... 215 216
TourDeFranceUnchained

Jorgenson heeft z’n rit van vandaag op Strava gezet: 2x de Cipressa verkend en maar 1x de Poggio. Dus ja, de enige logische conclusie is natuurlijk dat Jorgenson en Van Aert er samen vandoor gaan en Brennan het lekker zelf mag uitzoeken.

Toro Rojo

Pidcock heeft vandaag een poging ondernomen zich tot C3 te kronen voor Milaan San Remo.Als hij zich goed weet te positioneren lijkt hij wel een kanshebber om met PVDP en Pogacar mee te springen. 

bdebouwer

Harde valpartij Crabbe in Nokere

Toro Rojo
bdebouwer
Harde valpartij Crabbe in Nokere

Hij zit terug op de fiets maar lijkt wel zijn motvatie verloren te hebben. Hopelijk heeft hij die voor RVB en SP wel terug want zeker in die laatste koers heb ik geen kopmannen op overschot. 

Coureurs du Courage
Spakeloos
Ik vind het nog lastig te voorspellen wat er achter pogi en matje gebeurt bij MSR. Wordt het een gro...

Leuk om je gedachtes over de koers te lezen. Sowieso vind ik het fijn dat iedereen daar zijn of haar ideeën over deelt. Wel wil ik je een kleine nuance geven over Tarling: hoe goed die jongen kan tijdrijden, zo slecht kan ie klimmen. Is echt geen puncher, dus die moet je zeker niet bij de eersten over de Poggio verwachten. Die gaat Ganna echt niet helpen in de ondersteuning.

bdebouwer

RvB is nog te overzien, SP hopelijk wel. Daar heb ik hem ook nodig.

Lijkt toch wel echt een maatje minder dan Fretin vorig jaar.

Tbosman

Milan moet passen voor MSR want ziek. Nu is dat voor MSR niet zo erg maar met het oog op mogelijke deelname aan Brugge geeft dit weinig hoop...

Hofstetter ook voor de 2e keer tegen de grond in Nokere overigens. 

En een DNF voor Crabbe in Nokere

Laatst gewijzigd
bdebouwer

Crabbe toch wel gehavend, en nu ook Hofstetter weer hard gevallen. 

TourDeFranceUnchained
Tbosman
Milan moet passen voor MSR want ziek. Nu is dat voor MSR niet zo erg maar met het oog op mogelijke d...

Grappig, ik zie het juist andersom. Doordat hij Milan San Remo niet doet (waar ik overigens ook geen top 20 verwachtte) is de kans misschien juist groter op deelname aan BdP omdat hij dan een extra kans krijgt en ook een extra weekend "rust" heeft gehad.

Tbosman
TourDeFranceUnchained
Grappig, ik zie het juist andersom. Doordat hij Milan San Remo niet doet (waar ik overigens ook geen...

Haha ja zo kun je hem ook redeneren. Alleen hij zit ziek thuis en moet daar rust nemen om te herstellen..

Nu gaat 300km fietsen daar natuurlijk niet aan bijdragen maar of ze dan een paar dagen later hem Brugge laten fietsen.

Blijft toch koffiedik kijken met deelname van Ganna of WvA aan E3 i.r.t. eventuele wissel van Milan

CyclingDonkey
Tbosman
Haha ja zo kun je hem ook redeneren. Alleen hij zit ziek thuis en moet daar rust nemen om te herstel...

Zal van de ernst van ziekte afhangen. Paar procent minder is al reden voor een Milan om niet in MSR op te komen dagen... Met 99% is die in Brugge wel van de partij. Blijft gissen.. maandag zal daar wel iets over naar buiten komen vermoed ik 

Rad

Maar even wachten met de Milan > Wout wissel dan maar..

Tbosman
CyclingDonkey
Zal van de ernst van ziekte afhangen. Paar procent minder is al reden voor een Milan om niet in MSR...

Dat is voor mij 2 dagen te laat haha. Als ik Ganna of Wout erin fiets voor Milan dan wel voor MSR en niet erna

CyclingDonkey
Tbosman
Dat is voor mij 2 dagen te laat haha. Als ik Ganna of Wout erin fiets voor Milan dan wel voor MSR en...

Haha. Gelukkig zijn we in ieder geval weer terug bij de bekende en normale wissel problemen van dit spel.. ziekte, blessure, kopmanschap. Beter dan de hele PN discussie :) fijn!

Edit.. behalve als je nu in het Milan naar Wout wisseldilemma zit 😂

Laatst gewijzigd
mirkodek

Voor mij is dit wel een reden om Milan er nog vóór MSR uit te gooien inderdaad. En ik wil niet de helft van mn geld op de bank/in de ziekenboeg hebben zitten onderhand dus Ganna + Grégoire voelt dan niet goed. Ik laat het nog even een paar dagen bezinken maar neig dan toch wel naar Milan + Wellens voor WvA + Grégoire.

Jens Voigt

Als Merlier Brugge en SP rijdt en daar goed is, dan lost ie voor mij heel veel problemen op.

Blaagstra
Toro Rojo
Pidcock heeft vandaag een poging ondernomen zich tot C3 te kronen voor Milaan San Remo.Als hij zich...

Yessss, vorm en timing groeiende. en bovenop net niet mee, dan sluit descendking downhill aan voor een finish a trois, quatre of cinq. Sprint hij eigenlijk beter dan Matje? Zal close zijn. 

Laatst gewijzigd
Jens Voigt

De mensen die Del Toro nog in hun team hebben zullen blij zijn.

NielsH97
Jens Voigt

Pfoe als die ze alle 3 rijdt dan kun je hem nog beter inwisselen dan Evenepoel of Healy

Tbosman

Pwoah das wel lekker dan als dat zo is inderdaad. Heb hem niet.

Maakt wel een Christen en Cosnefroy gelijk een stuk minder interessant maar dan ga je in BP waarschijnlijk weer nat...

Mooie nieuwe breinbreker.. hopelijk komt Vauq even snel met de mededeling dat ie ze alle 4 meepakt 😅

Laatst gewijzigd
Benzardi
Jens Voigt

Je bent me 29 min. voor 😉, gelukkig had ik Wellens gewisseld voor Del Toro voor Stradie, ben zo blij als een kind 😇

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie

hahaha..maakt het wel weer echt anders...en we zullen wel niet weten voor zaterdag welke koersen hij doet...:)

Coureurs du Courage

Dat is mooi nieuws en iets waar je op hoopt als je hem kiest, maar echt heerlijk als het zo uitpakt. Del Toro is een echte klasbak en voor de koers sowieso mooi dat ie deze koersen gaat rijden, zelf al zijn het er maar 2.

Komt ook mooi na het nieuws dat Crabbe is gevallen. Wellicht dat er dan eerder een wissel opgaat aan het sprinten dan voor de heuvels. Maar eerst alles afwachten rustig. Hopelijk meer duidelijkheid over Milan vóór zaterdag inzake BdP. Dat gaat het wisselbeleid zeker beïnvloeden.

Fietsbel

Oh wauw. Del Toro heb ik. Dit heb ik nodig. 😍

Fietsbel

Overigens overwoog ik van EF: van den Berg, Albanese en Mikhels. Lamperti heb ik echt geen seconde overwogen. Super pick, mocht je daarvoor hebben gekozen. 

1 2 ... 144 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.