Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 192 ... 215 216
TourDeFranceUnchained
Nijmos
Ik vind dat bericht over Wellens klinken alsof hij misschien ook wel start in BP/AGR of lees ik er d...

“Maar Parijs-Roubaix (komende zondag, red.) komt zeker nog veel te vroeg voor Tim. Als je van zo’n blessure terugkomt, is de kasseiklassieker sowieso niet aan te raden.”

Vervolgens hoopt hij hem erbij te hebben vanaf Waalse Pijl. Als Roubaix veel te vroeg komt, gaat hij natuurlijk never nooit 5 dagen later wel starten in BP.

TilburgsTrots

Nee Wellens kan je imo wel afschrijven voor eigen succes in de heuvels. Hoogstens voor wat teampunten. Nu denk dat je met het budget wat vrijkomt met MvdP en andere kasseienrenners die niet meer van toevoeging gaan zijn, Wellens gwn kan laten staan voor die teampunten.

martijncr

Startlijst Scheldeprijs nu definitief. Geen bijzondere verrassingen meer. Pithie is nog toegevoegd, en de Schuyteneer krijgt nummer 21 ipv 22 opgespeld die eerder op de rug van Menten zat. 

bdebouwer
martijncr
Startlijst Scheldeprijs nu definitief. Geen bijzondere verrassingen meer. Pithie is nog toegevoegd,...

en Cofidis start maar met 5

martijncr
bdebouwer
en Cofidis start maar met 5

Maar wel met onze van luchtwegen (niet te verwarren met groenewegen) herstellende Fretin! 

martijncr

Wat rijdt die Seixas trouwens gigantisch sterk. Die gaat naar C1 WP en C2 LBL in mijn Scorito! 

ditisdavid
martijncr
Wat rijdt die Seixas trouwens gigantisch sterk. Die gaat naar C1 WP en C2 LBL in mijn Scorito! 

Del Toro daarentegen minstens zo matig als dat Seixas goed is, lijkt me sterk dat de topvorm later deze maand plotseling terug is.

NOAD1912
martijncr

Ja om met Wiggens te spreken over op opkomst van Dumoulin "the next big thing", al gaat Seixas die woorden waarschijnlijk echt inlossen. Benieuwd of en zo ja wanneer hij een serieuze bedreiging voor veelvraat Pogi gaat worden.

Coureurs du Courage
NOAD1912
Ja om met Wiggens te spreken over op opkomst van Dumoulin "the next big thing", al gaat Seixas die w...

Het is wel indrukwekkend ja wat ie laat zien. Hopelijk gaat ie niet ten onder als zoveelste Franse kroonprins. Komt vast een tijd dat we zeggen "weet je nog dat Seixas ooit 500k was?! 😂".

berggie1987

Dat die 500k was, was dit jaar ook al bizar. Heb nog nooit zo snel iemand erin geklikt.

Ik vind dat verhaal en die vergelijking met al die Franse kroonprinsen ook vreemd en onterecht. Sinds ik wielrennen kijk waren dat de bardets en de pinots, wat ook toen niet meer dan goede hoop was. Die zijn echt nooit in de buurt van het niveau, laat staan het talent,van seixas geweest.

Natuurlijk kan het nog misgaan, maar de kans is met dit talent gewoon veel en veel groter dat deze jongen de komende jaren een hele hele grote rol in het wielrennen gaat spelen. Hopelijk in een jaar of twee zelfs als serieuze uitdager van Pogacar.

bdebouwer

Verwachten jullie dat Fretin morgen de kopman is?

KV
bdebouwer
Verwachten jullie dat Fretin morgen de kopman is?

Denk dat ze beiden zullen sprinten, elk met 1,5 leadout mannetje. 

Nietremmenophetwitte

Kaartje AGR

Ik weet het flink offtopic, maar toch een klein verzoekje via deze weg. Ik heb de afgelopen maanden hard getraind om volgende week fit aan de start van de AGR toertocht te verschijnen. Ik was in de veronderstelling dat ik een kaartje voor de 240 had, maar dat bleek helaas toch niet zo te zijn. Extreem zonde dus van de meer dan 100 uur die ik er de afgelopen maanden heb ingestoken. 

Omdat ik inmiddels toch wel een beetje moedeloos begin te worden van het Marktplaats afstruinen doe ik hier toch nog eens een poging. Dus wil je zelf van een kaartje af of ken je iemand die niet meer gaat starten laat het me weten! (Elke afstand is prima!)

Buikopstang

Beetje teleurgesteld wel dat ik vandaag niks gelezen heb over de moeder van Fretin hier..

klaas drr

Hopelijk dat 2 van mijn 7 met de score 0 daar vanaf komen.  Zit zelfs onder mijn 24% van een vuelta 2023,  historisch laag dus in 35 deelnames. Wat is jullie scorito dieptepunt qua score ?  

RemmertW
Nietremmenophetwitte
Kaartje AGR Ik weet het flink offtopic, maar toch een klein verzoekje via deze weg. Ik heb de afgelo...

Heb zelf jaren stukken van de toertocht meegefietst zonder officiele kaartjes ivm vrijwel wonend aan het parcours.

Het enige wat je mist is de georganiseerde stops, maar voor de rest is het gewoon de openbare weg.  Niet de oplossing die je zoekt misschien maar te overwegen.

KV
Buikopstang
Beetje teleurgesteld wel dat ik vandaag niks gelezen heb over de moeder van Fretin hier..

Enige update is dat hij met nummer 101 rijdt vandaag.

Laatst gewijzigd
sprintgeit
ditisdavid
Del Toro daarentegen minstens zo matig als dat Seixas goed is, lijkt me sterk dat de topvorm later d...

Enigzins teleurstellend inderdaad, maar vergeet niet dat z'n tijdrit sowieso nog niet top is en dat hij vorig jaar - weliswaar als knecht, maar toch - 15e eindigde in Baskenland om vervolgens een kleine maand later bijna de Giro op z'n naam te schrijven. Het is een speciale gozer, maar misschien heb je gelijk en is hij inmiddels een beetje moe. Heeft er al best wat koersdagen op zitten.

* Hier praat ook een beetje de hoop van iemand die del Toro er voor RvV op de gok in heeft gefietst, omdat hij anders de Evenepoel wissel niet gefinancierd kreeg :D

Laatst gewijzigd
martijncr

Zelden zo stil geweest in dit topic vlak voor een koers. Volledig te snappen want er valt weinig te discussiëren of te soebatten rondom captains. Toch ben ik benieuwd of mijn Groenewegen wissel bij RvB nu ook verschil gaat maken. Denk een stuk minder omdat de meesten hier ook een Meeus voor zouden hebben geselecteerd. En hem verwacht ik sowieso top 5 en mss zelfs wel voor Groenewegen. 

Meeus is 21% gekozen. Dylan 7%. Frentin zal in de meeste selecties zitten maar zie ik niet in puntenoverzicht (dus pickrate ook niet) vanwege zijn nul punten. Bittner is met 3% ook nog een hele mooie verschilmaker, zeker als je hem én Dylan zou hebben. Merlier lijkt me door bijna niemand te zijn gekozen / gewisseld. 

Hopelijk geen nare crash in de finale en een ouderwets faire sprint. Rond 17:00 de stream aan en we gaan het zien!

bdebouwer
martijncr
Zelden zo stil geweest in dit topic vlak voor een koers. Volledig te snappen want er valt weinig te...

Philipsen 90%
Fretin 49%
Groenwegen 7%
Crabbe 35%
Meeus 21%
Bittner 3%
Merlier 11% (aan het begin)
Hofstetter 8%

En waarschijnlijk nog wat overige renners met totaal 10%

Dan zit je dus op een totale dekking van 234%. Ik verwacht gezien het feit dat ik hier zelf 4 van heb, dat er een grote groep mensen is die hier maar 2 caps heeft. 

klaas drr

Lang leve Morrizz, Fretin 49% Crabbe 35% Groenewegen 12% inmiddels Merlier 11% , Schuyteneer 0% hofstetter 8%.  En idd weinig kopmandiscussie, fretin of schuyt op C2 ? Tja zeg het maar. 

mirkodek

Hier Philipsen en Meeus als C1/C2. Enige dilemma is Crabbe of Fretin als C3. Daar staat nu Fretin omdat ik daar meer van verwacht als ie fit is.

Vraag me af of er mensen zijn met Meeus EN Groenewegen. Die zouden wel eens een aardige slag kunnen slaan vandaag denk ik.

siets

Heb vandaag C1 Philipsen, C2 Meeus en C3 Bittner. En dan Fretin die ook nog wat mag sprokkelen. 

De afgelopen kasseienkletsers iets gezakt en nu net buiten de bekertjes, dus hoop (en verwacht) vandaag weer een sprong omhoog te maken 

kciM

Philipsen 1

Groenewegen 2

Crabbe 3 

Dan nog Pithie en Wright voor mogelijke teampunten voor Meeus en/of Moschetti

kciM
klaas drr
Hopelijk dat 2 van mijn 7 met de score 0 daar vanaf komen.  Zit zelfs onder mijn 24% van een vuelta...

3 jaar geleden darts 3,3% en in het wielrennen de Vuelta vorig jaar met 14% 🤓

1 2 ... 192 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.