Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 21 ... 215 216
TimTornTeut
Spakeloos
Haha had ik ook. Gianni Vermeersch betere optie?

Maar die rijdt de Brabantse Pijl dan weer niet

Spakeloos
NielsH97
Het probleem is dat je dan vrijwel altijd tegen een probleem aanloopt. Eigenlijke alle ploegen hebbe...

Maar ja, Milan gevallen vandaag en Magnier wellicht wel sprintkopman met huidige staat van Merlier

berggie1987
KV
Hij bedoelt of Seixas ook niet nog Parijs-Nice zou doen. Maar lijkt me weinig waarschijnlijk als hij...

Oeps, domme vraag inderdaad van mijn kant, even over het hoofd gezien. 

ditisdavid

Van Gils leek mij een zekerheidje, maar dit lijkt op geen Strade... ze vallen dit jaar al voor het spel bij bosjes weg.

ditisdavid
KV
Ja klopt. Had nochtans reactie naar Sporza gestuurd dat dit van Benoot niet kon kloppen, maar nog ge...

Kristoff pakte ook heel vaak de Scheldeprijs mee middenin een vol kasseienprogramma, zo vreemd zou het nou ook weer niet zijn.

KV
ditisdavid
Van Gils leek mij een zekerheidje, maar dit lijkt op geen Strade... ze vallen dit jaar al voor het s...

Heel jammer. Leek me idd ook een steal voor 1m. 

Mooi weer fietser

Cosnefroy C1 voor BP. Had ik al, vandaag extra bevestiging 

KV
Mooi weer fietser
Cosnefroy C1 voor BP. Had ik al, vandaag extra bevestiging 

Tot Janneke hem per ongeluk aantikt omdat hij denkt zelf te kunnen winnen. 

martijncr

Nu Van Gils zo'n smakkerd heeft gemaakt, kijk ik naar alternatieven die SB rijden en andere heuvel klassiekers. Gregoire heb ik mijn twijfels over, maar heb eigenlijk nog niemand over Jorgenson gehoord. Welke plek verwachten we Jorgenson in SB? Kan ie met de Healy's en Pidcocks wedijveren?  

Vergane Glorie
martijncr
Nu Van Gils zo'n smakkerd heeft gemaakt, kijk ik naar alternatieven die SB rijden en andere heuvel k...

In theorie kan hij dat, echter weet je het simpelweg niet helemaal. Hij heeft het nooit gedaan. 

dan vind ik dat je met een Healy en vooral Pidcock veel meer zekerheid hebt. Normaliter haalde Jorgenson een sloot teampunten binnen maar die verwacht ik nu totaal niet in de koersen die hij rijdt. 

dan is een benoot (zelfde prijs en ook niet rekenen op teampunten) in mijn ogen interessanter. Natuurlijk niet voor SB maar wel voor de Ardennen. 

NielsH97
martijncr
Nu Van Gils zo'n smakkerd heeft gemaakt, kijk ik naar alternatieven die SB rijden en andere heuvel k...

Voor de combi lijken mij Healy, Pidcock en Gregoire geschikt. 

KV
Vergane Glorie
In theorie kan hij dat, echter weet je het simpelweg niet helemaal. Hij heeft het nooit gedaan.  dan...

Jammer (en voor mij moeilijk te begrijpen) trouwens dat een Benoot SB links laat liggen. Zeker nu hij blijkbaar plots geen Algarve meer rijdt, heeft hij toch wel tijd genoeg om op een berg te zitten zou je denken. 

Laatst gewijzigd
martijncr

Healy en Pidcock staan er al in. Samen met Pogi, Wellens en Vermeersch zijn het 'maar' 5 namen. Voelt te dun zonder Van Gils, maar misschien zijn 5 kleppers voor SB voldoende? Kijken jullie per koers en op gevoel wat de minimale bezetting moet zijn? Of houden jullie daar aan een bepaalde nummerieke afweging vast? 

Vergane Glorie
martijncr
Healy en Pidcock staan er al in. Samen met Pogi, Wellens en Vermeersch zijn het 'maar' 5 namen. Voel...

In afgelopen jaren waren 5 renners voor SB meer dan genoeg. Vorig jaar had ik er ook zoveel met Bilbao als captain 2x. Werkte prima. Je haalt al 60 punten met vermeersch en wellens in teampunten, laat staan wat ze zelf kunnen. Ook vermeersch kan nog meer op dit minder zware parkoers. 

Dus, ja een renner erbij of niet is lekker om het verschil te maken, maar zelf zou ik niet 2.5 miljoen daarin investeren. Dan zou ik eerder (maar dat is omdat ik dat waarschijnlijk doe.:)) voor een Seixas of Bilbao gaan voor 500.000 of een van Eetveld voor 750.000. Seixas is een gok, maar de andere twee hebben bewezen dat ze deze koers aankunnen (itt Jorgenson) en je spaart nog geld uit.

Bilbao had ik vorig jaar eigenlijk enkel als captain voor SB mee (rest zou leuk zijn, maar was ook niets), echter zou hij nu een plekkie innemen zonder captain omdat je meer keuzes hebt dit jaar bij SB (en ik Healy meeneem dit jaar).

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie
KV
Jammer (en voor mij moeilijk te begrijpen) trouwens dat een Benoot SB links laat liggen. Zeker nu hi...

Dit ben ik met je eens. Zeker bij zijn nieuwe team. Van Visma moest ie op de berg zitten.:)

Weet je waarom hij de algarve niet rijdt?

KV
Vergane Glorie
Dit ben ik met je eens. Zeker bij zijn nieuwe team. Van Visma moest ie op de berg zitten.:) Weet je...

Nee. Niks teruggevonden. En AI weet het ook niet. 

DaanioF
martijncr
Healy en Pidcock staan er al in. Samen met Pogi, Wellens en Vermeersch zijn het 'maar' 5 namen. Voel...

Ik heb toevallig net eens mijn bezetting voor elke koers bekeken, met daarbij de geplande wissels meegerekend. Ik kom nu voor de meeste koersen uit op 6-8 man. MSR is de uitschieter naar boven met 11, BP zit ik daarentegen nu op 3 en de twee nieuwkomers staan beide op 4. Let wel dat het vooral om potentiële caps gaat. Een van Gils die er (nu nog) op staat voor TA tel ik uiteraard niet mee voor die rit. Benieuwd hoe dat bij de rest zit!

NielsH97
martijncr

Ik heb 6 renners op dit moment. Maar bij een TA staat er pas 1 renner voorlopig op en de Scheldeprijs 2. Team gaat nog op de schop indien een Bauhaus geen Scheldeprijs gaat rijden.

NielsH97

Wat vinden jullie van Kubis? 1m is aan de hoge kant maar die gaat wel aardig wat top 20 klasseringen rijden als absolute kopman bij de rockets. Is geen opgever, zal voor een positie 11 ook alles geven.

Titivoeckler
NielsH97
Wat vinden jullie van Kubis? 1m is aan de hoge kant maar die gaat wel aardig wat top 20 klasseringen...

Leuke renner die ongetwijfeld punten gaat scoren, maar door de aanwezigheid van Groenewegen mijns inziens een stuk minder interessant. In die prijscategorie heb ik liever een renner die in de minder bezette koersen kopman is van de ploeg, want dan kun je potentieel meer scoren

Nijmos
NielsH97
Wat vinden jullie van Kubis? 1m is aan de hoge kant maar die gaat wel aardig wat top 20 klasseringen...

Heb jij een beeld van waar ze allemaal een wildcard hebben dan?

TourDeFranceUnchained
Titivoeckler
Leuke renner die ongetwijfeld punten gaat scoren, maar door de aanwezigheid van Groenewegen mijns in...

Carnaval overleefd en inmiddels alle berichten op het forum ingehaald.

Om maar meteen even in te haken op Kubis en de Rockets in het algemeen. Als ik me niet vergis hebben ze voor meerdere klassiekers  inmiddels een wildcard ontvangen. Ook voor koersen waar Kubis (of anderen) nog niet op een voorlopige startlijst staan waaronder Strade, San Remo, Gent Wevelgem en Dwars door Vlaanderen.

Kubis zou zomaar eens in Omloop en DDV een top 10 kandidaat kunnen zijn en in San Remo en/of Roubaix ergens tussen plek 10-20 eindigen. Allen koersen waar Groenewegen niks te zoeken heeft. Enkel Kuurne en Gent zouden beide mannen elkaar kunnen tegen komen. 

Ondanks dat denk ik persoonlijk dat er genoeg andere opties te vinden zijn, ook in de 750k categorie, die misschien nog wel interessanter zijn. 

Poule d'Or
Nijmos
Heb jij een beeld van waar ze allemaal een wildcard hebben dan?

Je kan al veel met PCS vinden, ga naar teams en dan upcoming races.

martijncr

Fijne thoughts van jullie, thanks voor het delen! 

NielsH97

Volgens mij overal aan de start alleen LBL en TA niet als ik me niet vergis. 

1 2 ... 21 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.