Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 213 214 215 216
zomaareens
Buikopstang
Jij denkt deze vier eerder dan Seixas ja?

Tis zn eerste keer, positionering is ook een kunst.. als ie dat voor elkaar heeft.. kan ie zomaar bewijzen dat dit m  ook ligt :)

Buikopstang

Kijk dit is een serieuze nuance. Denk dat het idd dicht bij elkaar zal zitten met die vier en Seixas maar dicht die laatste toch wel echt grotere talenten toe

HaagseHaas

Ik heb Sjkelmose, Gregoire en Vauqelin, maar ik denk erover om een gokje te nemen en DFM 3e cap te maken, maar voor wie van de drie...

FroomeVroem

Weer een afzegging. Berckmoes is ziek, dus die rijdt morgen ook niet.

hupske

Ik heb zelf nog 1 wissel over. 
Voor morgen heb ik: Skjelmose, Gregoire, Schmid, Wellens en Bilbao. 

Voor zondag: Pogacar, Pidcock(voorlopig), Skjelmose, Evenepoel, Gregoire, Schmid, Bilbao, Wellens, Paret Peinte.

Nu kan ik Seixas inbrengen of Cosnefroy of Vauquelin. 

Voor alledrie is wat te zeggen.

Seixas het grote talent en laat dit jaar geweldige resultaten zien. Kan die het nu weer? Kan die ook al zo lang de vorm vasthouden? Is die ook explosief genoeg voor morgen?  

Cosnefroy is iets meer zekerheid  heeft zich al bewezen. Maar heeft niet de potentie van Seixas. Is wel explosief genoeg voor morgen  

Vauquelin zelfde verhaal. Daarbij lag die ook nog op zijn snufferd in AGR. Ergens moet je daar wel last van hebben  

ditisdavid
hupske
Ik heb zelf nog 1 wissel over. Voor morgen heb ik: Skjelmose, Gregoire, Schmid, Wellens en Bilbao. ...

De twee beste koersen voor Cosnefroy zijn al geweest...

hupske
ditisdavid

Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Ook heeft die Pogacar straks er nog bij. 

Dus het wordt gewoon Seixas inbrengen. We gaan ervoor. 

Dekkerony
hupske
Ik heb zelf nog 1 wissel over. Voor morgen heb ik: Skjelmose, Gregoire, Schmid, Wellens en Bilbao. ...

Ik denk dat jij de enige bent in dit hele spel met nog een wissel. 

Seixas als je op je huidige plek wil blijven staan..

Nordhagen voor een gok naar de top..

Laatst gewijzigd
Zitvlees
ditisdavid

Je had inderdaad het beste voor bp al Schmid of cosnefroy kunnen brengen. 

Nu lijkt seixas me veruit de beste optie, zie Baskenland 

hupske
Dekkerony
Ik denk dat jij de enige bent in dit hele spel met nog een wissel.  Seixas als je op je huidige plek...

Ach, ik sta op 79,9%. Dat vind ik wel prima. Het kan niet altijd een gouden bekertje zijn. Ik had voor alle koersen op zich wel genoeg kopmannen, maar niet de juiste.

De Ardennenklassiekers zijn vaak het meest voorspelbaar en daar kun je meestal het meeste goedmaken. Dus wacht ik altijd zo lang mogelijk met wisselen.

Je kunt ook eerder wisselen, maar dan gaat zo’n renner tussendoor weer op z’n snufferd en heb je niks aan je wissel gehad (Groenewegen).

Ik twijfelde voor de AGR nog om de laatste wissel op Jorgenson in te zetten…

Seixas zal er in ieder geval voor zorgen dat ik niet zal dalen. Grégoire en Skjelmose zijn de extraatjes die anderen niet hebben.

VdB

Ik snap dat de bookmakers Seixas als grote favoriet hebben, maar is die dat ook in het echt? Heeft nog nergens op een dergelijke aankomst gereden, die vlammende afdaling naar Huy een eerste keer doen is ook niet van de poes, en dan 2 man aan de start die hier ooit al tweede werden. 

Voorlopig heb ik hem op cap 2 staan, maar Vauquelin op 1 en Skjelmose op 3. Grégoire mag aanvullen vanop het bankje.

klaas drr

@ hupske Wat is de pickrate dan geworden van Seixas ? De 1e 3 hebben hem bijvoorbeeld niet, 1 heeft ervan nog een wissel over die zou hem kunnen brengen.  Volgens mij ga je dik stijgen met Seixas.

In Strade werd hij 2e, maar daar waren genoeg alternatieven ( Pogi, Aert, Gregoire, Pidcock,Healy, Vermeersch,Jorgenson) die alternatieven zijn er nu een stuk minder. 

Laatst gewijzigd
bdebouwer

Ik heb Seixas op 1, Skjelmose op 2, en Gregoire op 3. Vauqueulin op de bank, ook omdat die gevallen is, en de vorige edities slecht weer waren (en nu niet) wat juist meer in de kaart van Vauqueulin speelt.

Buikopstang
bdebouwer
Ik heb Seixas op 1, Skjelmose op 2, en Gregoire op 3. Vauqueulin op de bank, ook omdat die gevallen...

Ik snap je laatste zin niet. Bedoel je nu dat Vauquelin nu in het voordeel is met slecht weer denk ik toch?

bdebouwer
Buikopstang
Ik snap je laatste zin niet. Bedoel je nu dat Vauquelin nu in het voordeel is met slecht weer denk i...

Misschien wat onduidelijk! 

Vorige twee edities waren slecht weer wat Vauq vaak beter ligt, nu is het geen slecht weer en raakt die een stuk van zijn voordeel kwijt.

HaagseHaas
bdebouwer
Misschien wat onduidelijk! Vorige twee edities waren slecht weer wat Vauq vaak beter ligt, nu is het...

Vorig jaar in de Tour op de Mur de Bretagne bij 27 graden zat Vauqelin ook gewoon in het eerste groepje met Pogacar, Vingegaard en REV, ruim voor Skjelmose en Gregoire.

Laatst gewijzigd
bdebouwer
HaagseHaas
Vorig jaar in de Tour op de Mur de Bretagne bij 27 graden zat Vauqelin ook gewoon in het eerste groe...

Dat klopt inderdaad. Dat heb ik even over het hoofd gezien. 

Wel met de notitie dat Skjelmose natuurlijk uit vorm was toen, maar dan ga ik Gregoire vs Vauq nog wel heroverwegen. 

RJ96

Toch nog last minute twijfels voor vandaag....

Nu:

C1 Seixas

C2 Lenny Martinez

C3 Vauquelin

Op de bank; Skjelmose, Gregoire en Wellens. 
Grootste twijfel: Skjelmose wel of niet cappen, maar wie dan weg laten.. wat zouden jullie doen?

bdebouwer

Vauqueulin is niet 100% hersteld van zondag geeft die aan.

roburger

Hier gaat Lenny op C1, Seixas C2 en Gregoire C3.

Ik zie dit als een laatste kans om nog verschil te maken, en hopelijk nog te stijgen richting >99% (1e gouden klassieker beker). Dus alle ballen op Lenny!

Guido Maltempi

De 6 favorieten zijn samen 151% gecapt. Daarachter nog Schmid (9%) en wat andere outsiders (vEetvelt, DFM, Aranburu, Hermans, Teuns, Bilbao, Flip) met caprates tussen 3-5%. Bij elkaar opgeteld kom je niet eens aan 200%, dus de gemiddelde speler heeft hier 2 caps.

Seixas is trouwens uitgekomen op 38%, mooie potentiële verschilmaker dus voor de laatste 2 koersen.

zomaareens
bdebouwer
Vauqueulin is niet 100% hersteld van zondag geeft die aan.

oeh, waar zie je dat?

bdebouwer
zomaareens
oeh, waar zie je dat?

interview voor de start, hij voelde zich niet slecht, maar ook niet 100%

Tbosman
Guido Maltempi
De 6 favorieten zijn samen 151% gecapt. Daarachter nog Schmid (9%) en wat andere outsiders (vEetvelt...

Nou dan ben ik benieuwd of ik nog wat kan stijgen van m'n huidige 74.5%

5 man aan de start: Seixas (C1), Skjelmose (C2) en Vauquelin (C3). Gregoire en Schmid op de bank. Als die nu allemaal eens even flink wat puntjes pakken ben ik benieuwd 🤞

NielsH97

Seixas zou dus in de voorbereiding op vandaag zijn gevallen. Benieuwd wat dit voor effect heeft op vandaag.

1 2 ... 213 214 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.