Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 77 ... 215 216
KingJoost
Buikopstang
Ik blijf kutten met die Schelde prijs. Naast Jasper en fretin heb ik niks.. elke keer als ik denk pa...

Ik neem Meeus mee. Best een aardig programma en aardig in vorm.. Heb Mihkels als 3e cap voor BdP.

Rad
KingJoost
Ik neem Meeus mee. Best een aardig programma en aardig in vorm.. Heb Mihkels als 3e cap voor BdP.

Zou je Mihkels ook durven cappen in de Tirreno? Wel belangrijk in mijn wout variant. Zonder wout komt de lie op die spot, en of je daar beter van wordt..

KingJoost
Rad
Zou je Mihkels ook durven cappen in de Tirreno? Wel belangrijk in mijn wout variant. Zonder wout kom...

Ja durf ik. Er gaan niet al te veel sprinters naar TA. Verwacht Mihkels daar wel rond plaats 5-7. Wout zou ik niet cappen daar. Kans is klein.dat hij daar gaat sprinten zo vlak voor alle belangrijke kasseien koersen.

Buikopstang
KingJoost

Meen je dat? Aardig programma. Rijd bijna niks en op alle andere ritten zijn er zoveel meer opties. Ik vind die 1 miljoen echt teveel voor hem zeker omdat van Poppel ook mag sprinten daar

Wiwawout
Rad
Zou je Mihkels ook durven cappen in de Tirreno? Wel belangrijk in mijn wout variant. Zonder wout kom...

Ik zou Mihkels eerder cappen in Tirreno dan in Brugge aangezien Lamperti daar ook rijdt. 

KingJoost
Buikopstang
Meen je dat? Aardig programma. Rijd bijna niks en op alle andere ritten zijn er zoveel meer opties....

Het is niet zonder risico idd. Maar hij heeft de laatste jaren laten zien in KBK, GW en SP top 10 te kunnen rijden en is in vorm (2x 2e achter Magnier vorige week.

KingJoost
Wiwawout
Ik zou Mihkels eerder cappen in Tirreno dan in Brugge aangezien Lamperti daar ook rijdt. 

Mihkels 3e in Brugge vorig jaar, Lamperti 14e.

Buikopstang

Mijn laatste plekje is voor een 750k man. Ik moet kiezen tussen Pithie en G Vermeersch. Ik neig naar Pithie maar die Vermeersch tja. Waar zien jullie meer in? 

BigMig
Buikopstang
Meen je dat? Aardig programma. Rijd bijna niks en op alle andere ritten zijn er zoveel meer opties....

Ja echt heel veel andere opties voor Scheldeprijs 

BigMig
KingJoost
Mihkels 3e in Brugge vorig jaar, Lamperti 14e.

Was wel een beetje een rare editie in Brugge vorig jaar he

Blaagstra

De DelToroDialoog. Een ronderevelatie, niet de domste, niet de slimste, gaat achter of tussen wellens, vermeersch en pogi in klassiekerseizoen presteren, maar alleen met pech voor genoemde en te weinig podia om interessante keuze te zijn vanuit de overvolle kesbeke stal. 

Nijmos

Meeus is een vrij logische pick vind ik. Kan in het huidige veld van scheldeprijs logisch podium rijden. Alleen dat al maakt hem het overwegen waard. Vingegaard en del toro en almeida overweeg je om precies dezelfde reden en die hebben niet nog 4 andere koersen een kans.

Buikopstang
KingJoost
Het is niet zonder risico idd. Maar hij heeft de laatste jaren laten zien in KBK, GW en SP top 10 te...

Ja klopt dat hij aardig rijd maar ik vind hem die miljoen toch niet waard. Maar ging vooral aan op je opmerking van aardig programma. Hij staat er slechts vijf keer op. Waarvan de meeste ritten er heel veel betere opties zijn met sprinters die bijna iedereen toch wel zo'n beetje heeft

Buikopstang
BigMig
Ja echt heel veel andere opties voor Scheldeprijs 

Wat bedoel je?

Rubik
Hubris
Klopt niet helemaal, uit artikel: https://www.wielerflits.nl/nieuws/grischa-niermann-wil-ook-zonder-...

Ohja, overheen gelezen. Dan zullen ze inderdaad voor Kielich en Affini rijden. 

Alle gekheid op een stokje, maar Brennan wordt in mijn ogen hier gewoon naar voren geschoven. Dat ie daarna alle andere renners opnoemt die ook starten... 

Laporte is inderdaad ook een optie, en met Van der Poel erbij misschien een logischere (qua koersverloop).

Zitvlees
Nijmos
Meeus is een vrij logische pick vind ik. Kan in het huidige veld van scheldeprijs logisch podium rij...

Maar rijdt sowieso  geen ta en bdp toch?

Gedoe met die sprinters..

KingJoost
Buikopstang
Ja klopt dat hij aardig rijd maar ik vind hem die miljoen toch niet waard. Maar ging vooral aan op j...

Ja eens programma had beter gekund. Ik zoek vooral een degelijke cap. Vindt een Bauhaus of Crabbe net ff te onzeker.

Rubik

Even wat zitten schuiven en puzzelen en dan kom ik een beetje tot de conclusie dat ik Milan misschien helemaal niet nodig heb. En dat voelt een beetje gek na zijn toevoegingen van KBK en IFF afgelopen week.

Je capt 'm in principe in KBK, TA en IFF. Maar in TA heb je inmiddels best een lijstje met sprinters die ook interessant zijn (denk Magnier, Groves, Van Poppel, Andresen, Mozzato, Mihkels) en in IFF vind ik zijn 'noodzaak' ook minder door de toevoeging van Mathieu (en mogelijk nog Van Aert en/of Pedersen). Tuurlijk kan er gesprint worden voor plek 4, maar is Milan dan noodzakelijk?

Het voelt wat gek, maar misschien ook wel lekker...

KingJoost
BigMig
Was wel een beetje een rare editie in Brugge vorig jaar he

Dat is waar, maar verwacht toch niet direct dat Lamperti hoger in de pikorde staat.

Nijmos

Maar Hobbs misschien wel.

Verwacht men hier dat Lund ook het plekje van Kooij inneemt in Brugge?

Laatst gewijzigd
mirkodek

Zit ook een beetje met de Scheldeprijs in m'n maag. Heb nu op C3 Hofstetter staan, maar daar word ik niet heel blij van. Groenewegen heb ik even gehad, maar geloof ik niet in. Meeus zou kunnen maar die rijdt verder niet veel. Andresen zou mooier zijn maar die rijdt hem vooralsnog niet.

Misschien door de vele twijfelgevallen/onzekerheid maar geen geld aan besteden en voor Crabbe gaan.

Zolderman
mirkodek
Zit ook een beetje met de Scheldeprijs in m'n maag. Heb nu op C3 Hofstetter staan, maar daar word ik...

Decatlon rijdt geen SP dus dat kan niet. In brugge zou wel kunnen

John Bon
Rubik
Even wat zitten schuiven en puzzelen en dan kom ik een beetje tot de conclusie dat ik Milan misschie...

ik zit met dezelfde knoop. Ik heb momenteel Philipse, Milan, Brennan en Magnier en dat lijkt me wat overkill en wil er 1 uithalen enkel issue is Philipsen is onaantastbaar, en ik geloof heel hard in Brennan en Magnier dusja... maar als Milan gewoon doet wat we verwachten... dan kan het na tireno al hard wenen zijn :D En Magnier rijd dan weer Tireno. dus daardoor heeft hij voorkeur op Brenan 

God wat haat en hou ik van dit spelletje :D 

Laatst gewijzigd
Aberastuuurrriii

Die sprinters zijn wel een lastig verhaal met alle info die wel op dit moment (niet) hebben... ik denk dat het voornamelijk aankomt op in wie je vertrouwen hebt. Ik twijfel enorm over Lund of Mihkels. 

Voordeel van Mihkels is dat hij TA én BdP rijdt +250k goedkoper (ook al is budget niet echt een issue), alleen door het wegvallen van Kooij zie ik Lund daar wel toegevoegd worden en op basis van vorm zie ik hem daar meer punten scoren.

Mihkels vond ik niet bepaald overtuigend in Oman en de UAE Tour...

Fietsopa
Dynasty
Ik zit er nu over na te denken om Del Toro te nemen en 3,5mil op de bank te houden. Vervolgens na MS...

Of wout is al fit, en je hebt spijt dat je hem niet had.

Of wout is niet fit, en je twijfelt of je hem überhaupt in moet brengen met zo'n matige vorm.

1 2 ... 77 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.