Scorito Giro 2026

1 2 ... 141 ... 184 185
Wielerpro

Denk dat de vlucht het wel haalt vandaag. Gisteren en waarschijnlijk morgen is al voor ak. Ik ga voor pinarello of scaroni. Wat zouden jullie doen?

Doe maar Renaat

Scaroni

Pads Medersen
Astarloa
Het gaat vandaag om een etappe overwinning. Zat ploegen die daar interesse in hebben, niet alleen Li...

Precies daarom lijkt me controleren voor Lidl nog lastiger wat ze al niet zo denderend af ging deze week toen het om roze verdedigen ging. Maar wie weet, misschien krijg je gelijk hoor

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage

Lastig te voorspellen etappe dit. Meeste teams lijken aan te geven dat het voor de vlucht gaat zijn of graag een vlucht zien vertrekken. De AK mannen zullen zich in ieder geval gedeisd houden.

Met Zana, Pinarello, Scaroni wel wat troeven voor de vlucht. Toch cap ik Ciccone en neem ik Vingegaard, Hindley, Pellizzari, Magnier plus Segaert mee voor de zekere punten. Die laatste kan trouwens prima mee de vlucht in.

Doe maar Renaat
Pads Medersen
Precies daarom lijkt me controleren voor Lidl nog lastiger wat ze al niet zo denderend af ging deze...

Dat was controleren bergop. Nu zouden ze hoofdzakelijk moeten controleren op het vlakke, dat zou ze een stuk better moeten liggen. 

Zadelpijn

Kan Turner dit vandaag aan? Of zal het te zwaar zijn voor hem?

Zadelpijn

Scaroni zal in ieder geval niet de vlucht in gaan/mogen van z'n ploeg, aldus het interview met Eurosport zojuist 

Doe maar Renaat

Huh? Waarom niet?

Willempie94

Ik cap Narvaez of Ciccone, denk voor de zekerheid maar de laatste

Ramonster

Scaroni mag niet in de vlucht vandaag van z'n ploeg. Was net op eurosport

Pads Medersen
Doe maar Renaat
Dat was controleren bergop. Nu zouden ze hoofdzakelijk moeten controleren op het vlakke, dat zou ze...

Dit is met veel heuvels erin, juist chaotischer en lastiger te controleren lijkt me omdat er meerdere kansen zijn om aan te vallen

Laatst gewijzigd
Astarloa
Pads Medersen
Dit is met veel heuvels erin, juist chaotischer en lastiger te controleren lijkt me omdat er meerder...

Je bent er al lang uit zo te horen.

Laatst gewijzigd
Pads Medersen
Astarloa
Je bent er al lang uit zo te horen.

Haha ik heb m doorgehakt hoor, narvaez als cap. Ik denk (en hoop nu ook haha) voor de vlucht. Ciccone uiteraard wel meegenomen! Hopelijk een mooie etappe vandaag!

Laatst gewijzigd
mennovt

Scaroni staat toch ook veel te kort in het klassement? En hij bleef gister aanklampen. Ik stel hem wel op omdat hij in het peloton ook nog leuk kan eindigen. Maar zou Pinarello boven hem zetten.

mirkodek
Ramonster
Scaroni mag niet in de vlucht vandaag van z'n ploeg. Was net op eurosport

Interview niet gezien maar op basis hiervan Scaroni eruit gehaald (was cap) voor Vlasov en Ciccone cap gemaakt (niks gehoord/gelezen over Pinarello of Zana dus durfde het niet aan).

mennovt

Zo'n eeuwig gevecht om de vlucht is toch nog een stukje leuker als je scorito belangen hebt moet ik zeggen!

Pads Medersen
mennovt
Zo'n eeuwig gevecht om de vlucht is toch nog een stukje leuker als je scorito belangen hebt moet ik...

Een van de redenen waarom ik Scorito doe, maakt het kijken naar de koers leuker haha. Je ziet 'jouw' mannen meespringen, proberen, enz haha 

mennovt

Ik ga braaf knechten voor Gee-West vandaag. Aldus uit het peloton springende Ciccone 😂. Die geloof ik ook nooit meer.

mennovt

Ik mag niet de vlucht in vandaag. Aldus in de vlucht zittende Scaroni. Gaat lekker vandaag haha 

Doe maar Renaat

Zonder Narvaez gaat een bekertje lastig worden denk ik. Na deze etappe komen er nog 5 etappes aan die hij kan winnen (11, 12, 13, 17 en 18) waarbij hij ook echt de ideale cap is. 

mirkodek
mirkodek
Interview niet gezien maar op basis hiervan Scaroni eruit gehaald (was cap) voor Vlasov en Ciccone c...

Blijkt toch weer een slechte keuze, moet toch eens een keer durven vast te houden aan de keuze voor de aanval.

ditisdavid

Wat een rare etappe, zowel groep 2 als het peloton hadden hier makkelijk voor de winst kunnen rijden. Niet dat ik erover klaag met Narváez...

Astarloa

Toch zo goed als voor de vlucht geworden vandaag. Als je het einde zo ziet was er toch wel wat meer mogelijk geweest voor de klassementsmannen om wat kleine verschillen te maken.

Jr1992

Blij met narveaz cappen maar balen dat ik strong er last minute nog uitgeklikt heb.

bdebouwer

Laatste moment Christen gewisseld voor Ciccone, dat kost mij 18 punten, verder wel redelijk oke met 3 man in de top 20. 

Ik zag Ciccone niet in de voorste groep zitten trouwens. Dus volgens mij heeft hij het laten lopen, en is die nu officieel aanvaller.

Edit: Ciconne op 6:38 binnen, en op meer dan 9 minuten in het klassement

Laatst gewijzigd
1 2 ... 141 ... 184 185

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.