Scorito Giro 2026

1 2 ... 142 ... 184 185
KV

Ongelooflijk dat Bora (of ander GC team) niet meer druk gezet heeft op Gall. Kon hier vlotjes zijn tijdswinst van gisteren terug verloren zijn. 

kevinraar

super slechte dag met maar 31 punten dan ook nog eens dom van mij om caruso op de bank te hebben 

kevinraar

mij team voor morgen

viningaard

pelizzari

hindley

arensman

storer

rondel

piganzoli

hirt

caruso

bank

bernal

ciccone

Monsieur PiPi

Schrijf Turner maar op voor morgen hoor, poah wat kan die man klimmen!

Astarloa
kevinraar
mij team voor morgen viningaard pelizzari hindley arensman storer rondel piganzoli hirt caruso   ban...

Sterke selectie voor je bergetappes. Alleen zou ik Ciccone toch niet durven banken.

FrankN40
Astarloa
Sterke selectie voor je bergetappes. Alleen zou ik Ciccone toch niet durven banken.

Indd. Die heeft nu vast laten lopen om meer ruimte te krijgen :)

Ragnar Lolbroek

Met die 11 teampunten is het aanlokkelijk om toch Segaert op te stellen morgen. Moet dat wel als ik wel gewoon nog 11 klimmers heb.🤔

mennovt
kevinraar
mij team voor morgen viningaard pelizzari hindley arensman storer rondel piganzoli hirt caruso   ban...

Ik zit er over na te denken om Ciccone te cappen haha 😅. We zitten niet op één lijn. Maar je hebt een mega sterk AK team iig.

Laatst gewijzigd
Ecko
Ragnar Lolbroek
Met die 11 teampunten is het aanlokkelijk om toch Segaert op te stellen morgen. Moet dat wel als ik...

Wel nee, dan ga je toch voor die klimmers met kans op veel meer punten dan lafjes die teampuntjes sprokkelen?! Kom op! Ik wou dat ik nog zoveel keus had.

Coureurs du Courage

Oei. Toch serieuze issues met de opstelling van morgen. Momenteel heb ik Vingi (cap), Piganzoli, Pellizzari, Hindley, Arensman, Rondel, Segaert, Zana & Ciccone.

Op de bank Pinarello, Scaroni, Bernal. Verder sprinters.

Zouden jullie iets anders doen?

Ragnar Lolbroek
Ecko
Wel nee, dan ga je toch voor die klimmers met kans op veel meer punten dan lafjes die teampuntjes sp...

I know. Tenzij er een nulpunter tussenzit. Dan is het weer van: had ik maar...😅

Monsieur PiPi

Zijn hier meer mensen die Vicente Rojas durven te cappen morgen? Gaf zojuist op ADN Radio Chile aan dat hij morgen snode plannen heeft

Laatst gewijzigd
mirkodek

Ik stel al m'n AK mannen + Ciccone, Vlasov en Bernal op. Denk dat ik die laatste twee het voordeel van de twijfel geef ten opzichte van Scaroni en de truipunten van Magnier.

Wellicht dat ik een gokje neem en Ciccone cap.

Laatst gewijzigd
floda

Morgen bernal, scaroni en ciccone mee naast ak mannen. Christen en zana op de bank. 

Mister_Roan

Ik hoor mensen: geen ciccone of scaroni?! Morgen is echt wel voor de vlucht... wie gaat controleren? Jonas is al bezig met de tijdrit... ze hebben foutje gemaakt met die bergtrui zodat hij niet in zijn eigen tijdritpak rijden - ze zullen morgen vast hopen op Sevilla die bij de eerste klimmetje nog wat punten pakt.

Morgen vlucht: ciccone cap die wil in zijn eigen streek winnen - dat zag je vandaag wel.

Ragnar Lolbroek

Scaroni staat op de 4e plek en heeft vandaag al een cartouche verschoten. Geraakt of laten ze hem wel in de vlucht morgen. Of neemt ie morgen een snipperdag om express tijd te verliezen?

bdebouwer

Bahrain gaat Scaroni nooit laten rijden, die staat gewoon 4de in het klassement.

Verder zie ik de klassementsmannen er morgen prima voor gaan, laatste dag voor de rustdag.

valowitz

Morgen Ciccone als capo. Die heeft het vandaag niet voor niets laten lopen. Verder Bingo, Pelli, Gall, Arensman, Storer, Scaroni, Zana en Kulset. Iemand die Narvaez morgen nog meeneemt? 

Tbosman
Coureurs du Courage
Oei. Toch serieuze issues met de opstelling van morgen. Momenteel heb ik Vingi (cap), Piganzoli, Pel...

Ik zou zelf Scaroni zetten voor Zana denk ik. Zana zit in ieder geval op de bank bij mij

Pads Medersen
valowitz
Morgen Ciccone als capo. Die heeft het vandaag niet voor niets laten lopen. Verder Bingo, Pelli, Gal...

Narvaez zag ik tot mijn verbazing nog best goed staan bij de bookies, haha! Maar ik laat m morgen op de bank. Hij heeft andere etappes volgende week waar hij weer veel kans maakt. Denk niet dat hij dit gaat proberen.

Pads Medersen

Ik heb nu: vingegaard (c), pellizzari, gall, bernal, storer, ciccone, scaroni, pinarello, zana

Bank: Arensman, narvaez

Twijfel om toch arensman erin te klikken, evt voor zana, twijfel over zijn kansen en vorm op dit moment 

Bartje

Even de Scorito voorspelling gekeken, en realiseerde me weer dat ik de Hr Traksel echt een wat verwaand saai ventje vind. Afijn...

zonde dat Scaroni AK probeert. Dat wordt hem niet, maar ze laten hem ook niet gaan. Kans op ritwinst bijna nul.

Voor morgen: Ciccone all the way! 

Flater

Ik heb de etappe gisteren niet kunnen kijken. Maar hoe kan het dat Pinarello mee was in de kopgroep maar toch pas op 9 minuten binnen komt? Klom hij zo matig of had hij ergens pech en liet hij het daardoor lopen?

Coureurs du Courage
Flater
Ik heb de etappe gisteren niet kunnen kijken. Maar hoe kan het dat Pinarello mee was in de kopgroep...

Kan er niks van vinden. Lijkt me gevalletje gewoon compleet laten lopen omdat je toch niet meer kan winnen. Positief in ieder geval dat ie meezat. Maar kans is er natuurlijk ook dat ie niet in orde is. Ik zou em voor vandaag in ieder geval niet durven spelen.

Astarloa

De vlucht zou heel makkelijk te controleren moeten zijn om voor de klassementsmannen om de dagzege en tijdwinst te strijden. Maar gezien hoe verschrikkelijk timide er gisteren door het peloton gekoerst werd kan er ook zomaar een gigantische groep wegrijden die voor de zege gaat strijden. Vooral Bora heeft er toch belang bij om het Gall moeilijk te maken. Maar als ze weer op hun gemakje naar de laatste klim rijden kan Gall zomaar weer gratis een minuutje pakken op Hindley en Pellizari. 

1 2 ... 142 ... 184 185

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.