Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 148 149 150 151 »
RozeLantaarn

Zie ik t goed dat ritten 4, 9, 13 en 18 voor de hand liggen als vlucht/overgangsritten? Waarbij ze natuurlijk qua verloop verschillen.

Merk vaak in rondes dat ik dit type renners mis en dan met name de typische overgangsritten ipv bijv etappes waar sterke sprinters ook een kans maken.

Zitten er volgens jullie zekerheidjes die jullie op kunnen stellen, of wordt dat vooral opvulling met teampunten bijv.

Astarloa
VliegendSchwe1n
Het is een beetje zoals Pogi niet pakken in de tour 2020 en vuelta 2019, ookal was hij goedkoper dan...

Niet echt. Voor de prijs die je voor hem betaald is er heel veel te verliezen. Hij is natuurlijk een speciale maar wat ik ook uit zijn resultaten haal is dat hij ontzettend drifitig koerst. Als hij overal Pogacar zal willen volgen maar hier vervolgens niet in slaagt gaat hij hier uiteindelijk echt wel de tol voor betalen. Daarbij vind ik zijn ondersteuning veel te matig om 3 weken top te kunnen presteren.

Vergane Glorie

Sprinters zitten wel goed bij mij (althans verdeling), de 500.000 mannen gaan wel goedkomen en maken het verschil niet. Zit vooral met AK-stress.

heb nu de duurste 4+evenepoel+THJ+Carapaz+Skjelmose+1 UAE extra..Is dit te veel? 

.ik heb dan niet veel over....Neem ik Seixas niet dan kan ik met wat geschuif ayuso+pidcock/jorgenson/etc neemenen. Geen idee wat te doen eigenlijk.....Nog iemand een mooie suggestie?

VliegendSchwe1n
Astarloa
Niet echt. Voor de prijs die je voor hem betaald is er heel veel te verliezen. Hij is natuurlijk een...

Pog kwam in 2020 met 

• 132ARU Fabio (DNF #9)
  • 133DE LA CRUZ David
  • 134FORMOLO Davide (DNS #11)
  • 135KRISTOFF Alexander
  • 136LAENGEN Vegard Stake
  • 137MARCATO Marco
  • 138POLANC Jan

Hij deed ook alles alleen in de bergen. Ik denk dat Seixas met Riccitello een betere ondersteuning heeft dan Pog in 2020. En dat hij zo gretig koerst vind ik juist een pluspunt, de jonge onbevangenheid van een super talent. Hij gaat echt ongelooflijk veel punten scoren denk ik (net als Pog, toen hij opkwam in 2019/2020, en ook nu). Hij zou er prima ook een keer een fout kunnen maken, een waaiertje missen, energie verspillen op een verkeerd moment. Maar de klasse spat er dusdanig vanaf dat ik hem niet kan laten liggen. Om in de vergelijking met Pog te blijven: die zat ook in een verkeerde waaier in 2020, dag erna pakt hij weer tijd terug. Nou denk ik dat Seixas al wat meer op de radar is dan Pog destijds als concurent werd gezien. Maar ik denk echt dat Seixas inclusief beginnersfoutjes gewoon 500+ maar mogelijk zelfs 600+ punten gaat scoren. 

Laatst gewijzigd
Aberastuuurrriii

Pidcock gaat misschien volgens zijn ploeggenoten voor het AK, maar er zijn toch best veel mooie etappes voor hem. Punchy, na een afdaling en ook bijvoorbeeld etappe 21 zal hij wel goed scoren

Maganor01

Wat is nu wijsheid met opstellen voor renners voor morgen? Heb naast de bekende kleppers T Johannessen en Pidcock mee, want die zullen uiteindelijk binnen de top 20 eindigen toch? of werkt het zo niet? Kan ik beter 2 extra lidl mannen inklikken omdat ze waarschijnlijk top 5 rijden

CyclingDonkey
RozeLantaarn
Zie ik t goed dat ritten 4, 9, 13 en 18 voor de hand liggen als vlucht/overgangsritten? Waarbij ze n...

Bij voorkeur kanshebbers met teampunten. Bijv een vacek met Pedersen in het groen, een stuyven met voor in de bollen of een Healy met een carapaz in de bollen. Als die er niet zijn, dan teampunten van typische knechten zoals use mannen. De koers bepaald uiteindelijk de opstelling 

Mario De Jaegher
deBruyne
(AK) Pogacar Vingegaard Seixas Del Toro Evenepoel Vauquelin Carapaz Johannessen Uijtebroeks Skjelmos...

Leuk team iets anders dan gemiddeld en daar hou ik wel van. Veel potentieel.

Monsieur PiPi
Maganor01
Wat is nu wijsheid met opstellen voor renners voor morgen? Heb naast de bekende kleppers T Johanness...

Je zou de spelregels kunnen lezen, maar hé wie ben ik

Monsieur PiPi
Maganor01
Wat is nu wijsheid met opstellen voor renners voor morgen? Heb naast de bekende kleppers T Johanness...

Je zou de spelregels kunnen lezen, maar hé wie ben ik

Mario De Jaegher
TadejPidcock
Heb een gedachte in mijn hoofd die er niet meer uit wilt. Vingegaard thuis laten. Daarmee krijg je z...

Als hij niet goed is of uitvalt wel😁

martijncr
VliegendSchwe1n
Om maar even op jou in te gaan. Jij gaat met 4 UAE en Ving, heb je ook Seixas? Want dan zou het zoma...

Nee Seixas laat ik thuis. Heb 5 van de 7 kleppers. En Philipsen als kopman van mijn sprintploeg. 

VliegendSchwe1n
martijncr
Nee Seixas laat ik thuis. Heb 5 van de 7 kleppers. En Philipsen als kopman van mijn sprintploeg. 

Hier ook 5 van 7 (lipo en ayuso niet). En ook JP. En inmiddels de knoop doorgehakt en 4x UAE. Ik ben benieuwd:) 

1 2 ... 148 149 150 151 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.