Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 165 ... 170 171
mirkodek
ProScoritoManager
Ook hier opstelstress. THJ, mcnulty, Lenny en skjelmose voor de laatste 2 plekjes. Nu de eerste twee...

Wat voor bazen-team heb jij dat je Lenny en Skjelmose bankt voor deze rit?

Henkbaarsjes

Stelt niemand Lipo op vandaag? Toch kansje voor teampunten Remco. Zou THJ dan wel op de bank moeten laten 

Maxitaxi

Als laatstemplekje heb ik nog: pedersen, VPP, Q simmon, lipo.... wat zouden jullie mij aanbevelen

Lennart Van Wallenburg

Zoals velen hier in zelfde dubio haha. Laatste 2 plekken skjelmose, vacek, mcnulty en lenny. Voorlopig staan de eerste 2 in het team. 

VliegendSchwe1n
Henkbaarsjes
Stelt niemand Lipo op vandaag? Toch kansje voor teampunten Remco. Zou THJ dan wel op de bank moeten...

Hoe zie je team punten via Remco voor je? Ik zie dat namelijk helemaal niet voor me. 

Ik heb ook opstelstress: Skjelmose of Lenny bij mij. Verder 4 xUAE, Ving, Remco, Seixas en Grégoire

Ramonster
Robson7
Voor het laatste plekje vandaag de twijfel tussen Van Eetvelt, Aranburu en McNulty. Gaat dit te zwaa...

Ik zie hem nog wel meegaan in de vlucht van de dag en dan mss met een kleine voorsprong aan de heuvelzone beginnen. Dan kan hij wel overleven. Ik denk dat er sws wat leuke namen in de vlucht van de dag gaan zitten die denken de gele trui te kunnen pakken.

Visma en uae zie ik die niet controleren.

KV
Ramonster
Ik zie hem nog wel meegaan in de vlucht van de dag en dan mss met een kleine voorsprong aan de heuve...

Nee hoor. Saaie vlucht met caja en waarschijnlijk Veistroffer. 

VliegendSchwe1n

Ik geef de vlucht ook wel een goede kans, zie etappe 2 in 2024. Ik ga er niet op inspelen. Maar het zou zomaar een grote slag kunnen worden als je dit wel doet (en de juiste mannen kiest). Dat laatste is nog wel het lastigst en weerhoudt mij ervan op dit scenario in te zetten.

tour barbaar

Keuze stress voor laatste plek.

Skjemose, riccitello, arensman, O'Connor, TJH, carapaz of toch Godon.

twijfel tussen Skjelmose, TJH en carapaz vanwege combi klim en punch.

wat zouden jullie doen?

Behatzailea
VliegendSchwe1n
Ik geef de vlucht ook wel een goede kans, zie etappe 2 in 2024. Ik ga er niet op inspelen. Maar het...

Op zich klinkt dit wel aanlokkelijk. Toch maar Vacek erin voor McNulty. No pain no gain.

Zwieper

VPP, Godon of Gee op het laatste plekje vandaag?

AltijdMis

Vacek, Yates of Lenny voor de laatste 2 plekken. Yates = veilig. Andere twee hebben een upside. Wie zouden jullie thuislaten?

Lamme Frans

Nog even mijn team.
Ben gegaan voor De 4 toppers + REV + 4 UAE + Philipsen en Girmay als toppers voor het groen. 

AK:
Pogacar, Vingegaard, Seixas, Del Toro, Evenepoel, Johannesen
Backup: Skjelmose en Riccitello

Sprint: Philipsen, Girmay, Kanter, Turgis

Bollen: Martinez

UAE knechten: Grosschartner en McNulty

Opvulling: VPP, Stuyven, Cort, Plapp en Simmons

FOMO: Gregoire en Lipowitz. 

Voor etappe 2:
Pogacar, Vingegaard, Seixas, Del Toro, Evenepoel, Skjelmose, Martinez en 2 UAE

Twijfel: Johannesen ten koste van 4e UAE.

Yanick1995

Ik ben bewust voor 4 ua gegaan dus vandaag vacek en van gils op de bank. Ik ben stiekem gewoon altijd blij met de luxe van keuzes. Zeker met het gegeven dat we uitvallers gaan krijgen.

GLo
user24283
Waarom is zo'n reactie nodig? Ik volg wielrennen al vrij lang, en een keuze als vandaag tussen Marti...

Is een ontgroeningsgebeuren. De eerste keer dat ik iets schreef kreeg ik ook meteen een nare opmerking naar mijn hoofd. 

Maarten Koning
Lamme Frans
Nog even mijn team.Ben gegaan voor De 4 toppers + REV + 4 UAE + Philipsen en Girmay als toppers voor...

Ik weet niet hoe je de sprintritten gaat overleven op deze manier. Dat is zo 100 punten per rit die je inlevert.

Maargoed, we kunnen ook niet terug. Zien hoe het gaat 😃

Laatst gewijzigd
Tbosman
Noud89
Opstelling zeker: Pogacar Del Toro Vingegaard Seixas Del Toro Pidcock Gregoire Voor de laatste twe...

Die had gewoon pech toch?

Lamme Frans
Maarten Koning
Ik weet niet hoe je de sprintritten gaat overleven op deze manier. Dat is zo 100 punten per rit die...

De marginale meeropbrengst van zo'n extra 1 miljoen renner is klein. Je kunt beter een paar goeie hebben (Philipsen en Girmay dus).
Het wegvallen van toppers, daar is weinig tegen te doen. 
100 punten per rit verliezen? Ja, als je 9 sprinters meeneemt misschien, of als je 15 miljoen in je sprinters hebt gestoken. Maar dan kom je in het AK tekort.

Verder genoeg opties voor team punten om op te kunnen stellen (4 UAE, teamgenoten van sprinters en klassementspunten waarschijnlijk).

Laatst gewijzigd
Alucard

Bij Lanterne Rouge zijn ze echt overtuigd van een ontsnapping die het haalt. Nu neem ik Benji niet serieus, maar Patrick heeft niet voor niets een hoge functie bij Visma.

Ik denk er zelf anders over. Er zijn heel wat punchers die nog dromen van geel of geloven in een etappezegge. Er zijn dus altijd wel teams die een eventuele ontsnapping waar ze zelf niet in zitten terug willen halen. Ik zie dus echt niet een groepje even wegrijden en minuten voorprong pakken. 

Zeker omdat UAE en Decathlon het slot van de koers zo zwaar mogelijk willen maken om maximaal verschil te kunnen maken op het einde. En om boni's te pakken. 

Laatst gewijzigd
sprintgeit
Alucard
Bij Lanterne Rouge zijn ze echt overtuigd van een ontsnapping die het haalt. Nu neem ik Benji niet s...

Helemaal overtuigd vond ik ze niet hoor. Hoorde meer hoop dan overtuiging. 

ProScoritoManager
mirkodek
Wat voor bazen-team heb jij dat je Lenny en Skjelmose bankt voor deze rit?

Zwaar op AK ingezet en heel licht op de sprint. Heb al langer het idee/gevoel dat sprinters maar matig renderen, doordat ze net als de AK mannen geprijsd zijn op hun puntenpotentie, maar die zelden waar maken. In sprints kan simpelweg zoveel meer tegenwerken (insluiting, technisch malheur, valpartijen) buiten de macht van een renner om én de impact van zo'n tegenslag is gelijk veel groter dan bij een AK renner in een bergetappe. Met nu ook nog eens de eerste sprint pas in etappe 5 en dus geen sloot aan truipunten in het verschiet heb ik me er aan durven wagen om met slechts 4 sprinters op pad te gaan, waarvan de duurste Kooij is. Veel budget over voor AK dus. Je zou het een experiment kunnen noemen, maar ik heb er oprecht vertrouwen in en geen slecht gevoel bij. Hopelijk is dat over 3 weken nog zo, we gaan het zien!

Maracas

Twijfel toch opeens over Carapaz of McNulty voor de teampunten.

wie kan me wat op weg helpen?

klaas drr
Mooi weer fietser
Mensen, hoezo wordt er getwijfeld om teamgenoten van pogi op te stellen. Je moet ze wel bij elke kan...

Je stelt de mensen op vanwie je de meeste punten verwacht per etappe. 

Cyclekiller

Aardig begin 379 punten na ITT.  Met n.b. 101 bankpunten. Doe ik het toch nog niet goed!

Laatst gewijzigd
Tbosman
Maracas
Twijfel toch opeens over Carapaz of McNulty voor de teampunten. wie kan me wat op weg helpen?

Haha 3 uur geleden zeg je tegen mij Carapaz sowieso meenemen 😅 Zou ik doen dan 

1 2 ... 165 ... 170 171

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.