Zullen we wat vriendelijker blijven op het forum? Dit is een plek waar info gedeeld wordt en prijs lekken worden volgensmij altijd gedeeld zo vlak voor de deadline. Vind het juist tof aan dit forum dat er zo'n actieve groep mensen is die zo gefascineerd zijn door dit spelletje
Koffiedik kijken . Sprinters lopen natuurlijk groot risico om ongewild met hun fiets een paar saltos te maken . Als dat in etappe 21 gebeurd dan zal Philipsen mogelijk meer punten gescoord hebben. Natuurlijk is er kooij en merlier en een paar anderen die hem de baas kunnen zijn. Binnen kort weten we wie wie de baas is.
Een eerste team erin geklikt en niemand van Visma. Voelt wat vreemd aan maar tegelijk ook goed. Alle jonkies wel meegenomen met het idee dat Seixas + Ayuso samen meer punten opleveren dan Vingegaard + 1M renner. Jorgenson aan 2M vind ik zeer duur gezien zijn eerder matig presteren vorige week en Wout Van Aert is al helemaal een vraagteken (al is EUR 1.5 natuurlijk een koopje als hij ook maar een beetje in vorm is). Tiberi aan 1M oogt als een koopje maar dan moet hij volgende week wel terug wat vorm tonen in Zwitserland.
Seixas en Del Torro staan er bij mij samen in maar heb daarvoor wel Vingegaard aan de kant gezet.
Kooij: ik dacht dat die niet mee gaat naar de Tour? Indien wel dan mag Philipsen thuis blijven en gaat Kooi bij mij mee, dat biedt wat extra budget elders. Dan zou De Lie er voorwaar nog bij kunnen.
Matthews lijkt me ook wel heel goedkoopn die moet maar iets van zijn oude kunnen tonen en hij is zeer waardevol. Storer is gezien zijn prestaties dit jaar toch ook eerder goedkoop te noemen, zeker als hij voor ritten of de bollen wil gaan.
Eerste indruk: Wout vind ik wel erg goedkoop op het eerste oog. Het lijkt toch wel dat er een paar scherpe keuzes gemaakt moeten worden. Waar ik in het begin direct bij Remco voor 3 miljoen dacht: 'klik'. Begin ik nu al te twijfelen of Remco niet een van de toppers is waar wel goed omheen is te werken.
Word een pittige puzzel, je komt al snel aan onvoldoende budget.
Wanneer je pogi en del toro selctererd ben je al 13 mil kwijt.( das een best forse) Bij scorito staat UAE ver bovenaan t.o.v. de rest.
Sexias word een hoofdpijn dossier. 4,5 m maar echt de vraag of hij optijd hersteld is.
Ha, inderdaad. Wordt een lastige puzzel. Bij mij was, bij de eerste klikronde, het budget na 15 renners ook op. Iedereen zal dus scherpe keuzes moeten maken, dat is leuk.
Maar Richie voor 1,5 wil ik er sowieso in, al is het maar voor het kijkplezier 😁
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.