Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 24 ... 30 31
berggie1987

Ik ben heel benieuwd naar de prijzen. Hoofdvraag voor mij: hoeveel van de toppers ( pogi,vingeg,seixas,del Toro, lipowitz, Evenepoel, Merlier, Philipsen) kan je meenemen? 

Ben best bereid wat 500k mannen mee te nemen als ik al deze klasbakken kan opnemen. 

Loetranski

Budget 45 miljoen

Pogacar 8 miljoen
Vingegaard 6,5 miljoen
Seixas 4,5 miljoen
Lipo 3,5 miljoen
Evenepoel 3 miljoen

Edit: Del Toro 5 miljoen

Interessante prijzen!
Evenepoel gaat bij mij mee voor deze prijs. Bij jullie ook?

Laatst gewijzigd
Astarloa
Loetranski
Budget 45 miljoenPogacar 8 miljoenVingegaard 6,5 miljoenSeixas 4,5 miljoenLipo 3,5 miljoenEvenepoel...

Bedankt voor het vergallen van dit zelf kunnen ontdekken!

Loetranski

Wist niet dat dat zo belangrijk voor je was, excuus. Was als een vriendelijk gebaar bedoeld

VliegendSchwe1n

Zullen we wat vriendelijker blijven op het forum? Dit is een plek waar info gedeeld wordt en prijs lekken worden volgensmij altijd gedeeld zo vlak voor de deadline. Vind het juist tof aan dit forum dat er zo'n actieve groep mensen is die zo gefascineerd zijn door dit spelletje 

Laatst gewijzigd
Gellemuun750jaarstad
Vergane Glorie
Ik verwacht voor de race sowieso meer van Lipowitz. Echter voor scorito kan Remco meer punten opleve...

Koffiedik kijken . Sprinters lopen natuurlijk groot risico om ongewild met hun fiets een paar saltos te maken . Als dat in etappe 21 gebeurd dan zal Philipsen mogelijk meer punten gescoord hebben. Natuurlijk is er kooij en merlier en een paar anderen die hem de baas kunnen zijn. Binnen kort weten we wie wie de baas is.

Ben Van Heck
berggie1987
Ik ben heel benieuwd naar de prijzen. Hoofdvraag voor mij: hoeveel van de toppers ( pogi,vingeg,seix...

Dit wordt nog een fikse opgave vrees ik...

martijncr

WvA 1,5 miljoen, tering wat goed dat ze dit zo durven 🙂

Witte87
martijncr
WvA 1,5 miljoen, tering wat goed dat ze dit zo durven 🙂

Haha ja, zelfde prijs als de Lie. Wie had dat gedacht...

madeinstars

Ik zit in mijn eerste draft met 0 Visma's... oei

Stanro

Even wat klikken, Pogacar, Vingegaard, Del Toro, Seixas, Lipowitz, Philipsen, Pedersen, Merlier, onvoldoende budget voor Kooij... en nog 12 plekken te vullen. Dit worden gevarieerde teams!

mennovt
VliegendSchwe1n
Zullen we wat vriendelijker blijven op het forum? Dit is een plek waar info gedeeld wordt en prijs l...

Eens! Mooi dat je optreedt als de patron van ons 'peloton'.

Toro Rojo

Een eerste team erin geklikt en niemand van Visma. Voelt wat vreemd aan maar tegelijk ook goed. Alle jonkies wel meegenomen met het idee dat Seixas + Ayuso samen meer punten opleveren dan Vingegaard + 1M renner. Jorgenson aan 2M vind ik zeer duur gezien zijn eerder matig presteren vorige week en Wout Van Aert is al helemaal een vraagteken (al is EUR 1.5 natuurlijk een koopje als hij ook maar een beetje in vorm is). Tiberi aan 1M oogt als een koopje maar dan moet hij volgende week wel terug wat vorm tonen in Zwitserland. 

Hay01
Astarloa

Toch een beetje merkwaardig als je dit forum leest en dan niet op de hoogte wil blijven van de meest actuele informatie?

Witte87
Witte87
Ik denk dat vd Poel 2m gaat kosten. 1,5m voor iemand van zijn status en kans op groen punten van Phi...

Mooi dat ze meegelezen hebben ;-)

Ragnar Lolbroek

Seixas en Del Toro krijg ik er samen niet in. Nu staat er Seixas, maar het kriebelt toch om Seixas en Mcnulty te wippen voor Del Toro en god weet wie.

Toro Rojo
Ragnar Lolbroek
Seixas en Del Toro krijg ik er samen niet in. Nu staat er Seixas, maar het kriebelt toch om Seixas e...

Seixas en Del Torro staan er bij mij samen in maar heb daarvoor wel Vingegaard aan de kant gezet. 

Kooij: ik dacht dat die niet mee gaat naar de Tour? Indien wel dan mag Philipsen thuis blijven en gaat Kooi bij mij mee, dat biedt wat extra budget elders. Dan zou De Lie er voorwaar nog bij kunnen.

Matthews lijkt me ook wel heel goedkoopn die moet maar iets van zijn oude kunnen tonen en hij is zeer waardevol. Storer is gezien zijn prestaties dit jaar toch ook eerder goedkoop te noemen, zeker als hij voor ritten of de bollen wil gaan. 

Rad
Ragnar Lolbroek
Seixas en Del Toro krijg ik er samen niet in. Nu staat er Seixas, maar het kriebelt toch om Seixas e...

Niet als je de 5 duurste GC namen allemaal wil meenemen inderdaad. Of je moet 1 van Merlier/Pedersen/Philipsen meenemen i.p.v. 2. Maar dat is ook gokken.

VliegendSchwe1n

Eerste indruk: Wout vind ik wel erg goedkoop op het eerste oog. Het lijkt toch wel dat er een paar scherpe keuzes gemaakt moeten worden. Waar ik in het begin direct bij Remco voor 3 miljoen dacht: 'klik'. Begin ik nu al te twijfelen of Remco niet een van de toppers is waar wel goed omheen is te werken. 

Bring me the horizon

Word een pittige puzzel, je komt al snel aan onvoldoende budget.

Wanneer je pogi en del toro selctererd ben je al 13 mil kwijt.( das een best forse) Bij scorito staat UAE ver bovenaan t.o.v. de rest.

Sexias word een hoofdpijn dossier. 4,5 m maar echt de vraag of hij optijd hersteld is.

Binda
Astarloa

Ik vind het juist fijn dat iemand de prijzen hier neer zet zodat we er over kunnen discussieren. Waarom ga je naar het forum als je de prijzen niet wilt weten?

Binda
Loetranski
Budget 45 miljoenPogacar 8 miljoenVingegaard 6,5 miljoenSeixas 4,5 miljoenLipo 3,5 miljoenEvenepoel...

Evenepoel gaat zeker mee voor deze prijs. Del Toro vind ik aan de dure kant. Daar moet ik nog even over nadenken.

TilburgsTrots

Pfoe Scorito heeft het weer voor elkaar, dit wordt echt een puzzel. Eerste draft en ik heb 10 lui van 500K, dat is me nog nooit overkomen. Zelf best wat vertrouwen in Lipowitz, maar 3,5mil houd je gwn echt niet over met alle andere kleppers aan de start.

Astarloa
Hay01
Toch een beetje merkwaardig als je dit forum leest en dan niet op de hoogte wil blijven van de meest...

Een half uur van te voren prijzen gaan spoilen door iemand die in dit hele forum nog geen enkel bericht geplaatst heeft vind ik vrij flauw!

RedDevil
Stanro
Even wat klikken, Pogacar, Vingegaard, Del Toro, Seixas, Lipowitz, Philipsen, Pedersen, Merlier, onv...

Ha, inderdaad. Wordt een lastige puzzel. Bij mij was, bij de eerste klikronde, het budget na 15 renners ook op. Iedereen zal dus scherpe keuzes moeten maken, dat is leuk. 

Maar Richie voor 1,5 wil ik er sowieso in, al is het maar voor het kijkplezier 😁

1 2 ... 24 ... 30 31

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.