Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 257 258 259 260
Ben Van Heck

Voor Een 1-3 notering voor Gregoire krijg je 26x je inleg. Wellicht neemt dat je twijfel weg (of zet je er 5 euro op)

Ecco
Ben Van Heck
Voor Een 1-3 notering voor Gregoire krijg je 26x je inleg. Wellicht neemt dat je twijfel weg (of zet...

Ja, je hebt gelijk.

Hij zit weer op de bank

Definitief 

Frankd85

Met die tussensprint zo vlak voor de finish, gaat Alpecin dit toch gewoon met NSN controleren? Samen met nog wat andere ploegen misschien. Laatste kans voor de sprinters.. alleen Simmons neem ik maar mee want die wil ik niet missen voor het geval dat 😆

Laatst gewijzigd
Tbosman

Hier ook veel twijfel voor vandaag. De verschillende "analisten" en lijstjes zijn het ook niet met elkaar eens, bij de bookies ook veel verschillende renners in categorie vlucht vs. sprint.
Ik ga sowieso voor 3x UAE... had een 4e moeten nemen ipv Pidcock, ben het met je eens dat dat een goede hack is CdC maar wilde ik niet omdat ik het minder leuk spelen vindt haha. In het vervolg gewoon doen dus.

Dan aanvullen met Ayuso (11 pnt als Pedersen groen houdt, mogelijk +10 voor etappe).
Stuyven als cap vanuit 2 scenario's (vlucht of sprint+). Toch maar Philipsen erbij (sowieso wat zekere punten, mogelijk ook sprint en/of winst MvdP) en Girmay (ook zekere puntjes, mogelijk sprint).

Voor de laatste 2 stoeltjes veel twijfel, dit kunnen Kanter, Pidcock, Gregoire en Evenepoel worden.

• Kanter: 2 zekere puntjes en mogelijk sprint, maar twijfel of hij wel mee kan.
  • Pidcock kan mee in de aanval en is zeker aanvalslustig, maar die zie ik morgen ook wel een gooi doen naar de vlucht samen met types als Carapaz en THJ. Etappe 19 en 20 lijken me zeker voor het AK namelijk.
  • Gregoire: sjah, die leek een must have maar valt natuurlijk wel erg tegen. Had last van de hitte (is nu minder), reed gisteren best aardig tegen die heuvel in de ITT en heeft rit aangestipt. Voordeel van de twijfel geven of niet? Mijn gevoel zei nee, maar na hier wat lezen toch weer twijfel.
  • Evenepoel zekere 10 punten maar geen upside.

NB: sta op 96,1% met Ving als uitvaller en wil sowieso stijgen dus moet een beetje gaan gokken denk ik. Iemand goed advies? Vooralsnog neig ik naar Gregoire en Evenepoel....

Drostje
Frankd85
Met die tussensprint zo vlak voor de finish, gaat Alpecin dit toch gewoon met NSN controleren? Samen...

Tsjah, als het zo uitpakt ben je binnen natuurlijk. Maar, het is de eerste 80 km veelal omhoog. Niet alleen die gecategoriseerde klimmetjes moet je meenemen. 

Koenb16

Hoe groot schatten jullie de kans dat iemand als Kooij hier erbij zit? Want als hij erbij zit kan het nog wel is 50 punten zijn.. 

ThiasPinarello
Tbosman
Hier ook veel twijfel voor vandaag. De verschillende "analisten" en lijstjes zijn het ook niet met e...

Tot nu toe elke keer gekozen voor de aanval. En dan blijken toch steeds de zekere punten de betere optie. Heb daarom vandaag Rev er hier wel in staan voor de 10 punten. 
Het gaat steeds mis bij mijn wens om lekker de hele dag te kijken hoe mijn vluchter vooruit is. Scoritotechnisch niet de beste keuze. Daarom vandaag Baudin en Greg op de bank. Al hebben we nog een paar uur voor de stoelendans.

Tbosman
ThiasPinarello
Tot nu toe elke keer gekozen voor de aanval. En dan blijken toch steeds de zekere punten de betere o...

Ja die snap ik wel... Ga dan ook maar voor REV i.v.m. zekere punten. Denk dan Kanter erbij want sluit niet uit dat het een sprint wordt, Gregoire minder vertrouwen in en Pid mag morgen de punten pakken dan.

TND
Ecco
Ik zou Turgis en Godon nog wel overwegen ja, zeker als je nog wat wil stijgen. Vaste punten hebben w...

Thanks, ga het nog eens overwegen!

ProScoritoManager
Coureurs du Courage
Ik neem aan dat als je 99,5% staat je ook REv en/of Seixas hebt. Waarom stel je die niet op ipv Lidl...

Remco & Seixas pakken meer opstelpunten dan Ayuso? Bij mij pakt Ayuso er toch echt 11, tegenover de 10 & 9 van Remco & Seixas. Tel daarbij nog de mogelijke 10 teampunten via Pedersen die ik bij die andere twee niet zo snel zie en Ayuso lijkt me een blinde klik. Of heeft in jouw berekening JP het groen al over gepakt van Pedersen en zakt Ayuso er doorheen in de heuvelzone? Dan konden het zomaar 0 punten worden inderdaad, maar vooralsnog reken ik met 11 en staat hij er in.

Verder verwacht ik een erg leuke etappe om te kijken, maar direct gevolg daarvan is een erg lastige opstel-etappe. Ik verwacht eigenlijk de vlucht (hoewel ik daar al een paar keer nat op gegaan ben deze Tour...) en wil daardoor Castrillo en Baudin mee. Of zouden die hun kruit droog houden voor morgen? Dan de vraag of Godon wellicht al hersteld genoeg is van zijn valpartij? Heeft Greggie wat van zijn vorm terug gevonden? Verder een typische Cort etappe, maar die heeft eigenlijk beschamend weinig laten zien. Hopelijk dat Unox afgelopen nacht eens de hotel-loterij gewonnen heeft en hij er vol voor kan gaan. Dan zit ik nog met 3 sprinters die je er ook niet naast durft te zetten, terwijl 4x UAE + Ayuso al 5 plekjes bezet houden. Enige die daarnaast echt zeker is van zijn plek is Stuyven, die in meerdere scenarios kan scoren. Heeft momenteel zelfs het aanvoerdersbandje om.

teupie
Koenb16
Hoe groot schatten jullie de kans dat iemand als Kooij hier erbij zit? Want als hij erbij zit kan he...

Ik schat de kans niet zo groot, maar heb hem wel erbij. Ben maar gaan splitten tussen 3 vlucht, 3 sprint en 3 zekere punten.

Jeroen van Eekelen

Zonder Vingegaard en Lipowitz zal ik mijn gouden beker wel niet meer kunnen behouden ben ik bang.

Vandaag maar op een sprint gokken dan maar met Girmay (c), Kooij, Kanter, Waerenskjold en Stuyven.

Verder 3x uae en Evenepoel.

Pidcock maar op het bankje, die mag het morgen laten zien.

Zadelpijn

Pidcock gaat z'n energie toch niet verspillen aan een rit als vandaag, waar z'n kansen minimaal zullen zijn? Of is dit geen etappe waar ik Pidcock veilig op het bankje kan zetten?

Ecco

Gaat Waerenskjold dit halen denken jullie?

Alucard
berggie1987
Geen idee, maar als ik hem.had zou ik hem wel.opstellen, als je hem vandaag niet opstelt had je hem...

'Als je renner X nu niet opstelt...hoezo heb je hem meegenomen dan?!"

Hoe kan het dat deze logica fout maar blijft terugkomen op dit forum? Ik lees hem bijna elke dag en krijg er flinke huiduitslag van.

Touretapper
Zadelpijn
Pidcock gaat z'n energie toch niet verspillen aan een rit als vandaag, waar z'n kansen minimaal zull...

dit zijn de ritten waar je hem juist moet meenemen

TimTornTeut

Was er door de groene-trui-kwestie wel vanuit gegaan dat de sprintploegen er voor gaan vandaag, maar in de Wielerflits-vooruitblik noemen ze het eerste gedeelte nu zelfs te zwaar voor VDP. Wat denken jullie? 

Johan Hofman

Verwachten jullie iets van Baudin vandaag? Of beter REV opstellen voor zekere punten?

Touretapper
TimTornTeut
Was er door de groene-trui-kwestie wel vanuit gegaan dat de sprintploegen er voor gaan vandaag, maar...

vandaag en in rit 21 kan je mvdp nog opstellen. hij komt vandaag ook zeker in de top 10 ! dus ja meenemen dat kannon

TimTornTeut
Touretapper
vandaag en in rit 21 kan je mvdp nog opstellen. hij komt vandaag ook zeker in de top 10 ! dus ja mee...

Dat lijkt me ook, vraag me meer af of ik Philipsen moet cappen ;-) 

bdebouwer
TimTornTeut

Wie is je alternatief?

TimTornTeut
bdebouwer
Wie is je alternatief?

Simmons. Hoewel ik ook nog in dubio ben over Stuyven. 

Pedaleur
TimTornTeut

Hier ook twijfel tussen Phillipsen, Girmay en Stuyven. Ik neig nu naar Stuyven

CyclingDonkey
ProScoritoManager
Remco & Seixas pakken meer opstelpunten dan Ayuso? Bij mij pakt Ayuso er toch echt 11, tegenover...

Ik acht persoonlijk de kans niet zo groot... Maar als Philipsen en/of girmay mee gaat sprinten, dan kan Pedersen de trui kwijt raken 

CyclingDonkey
TimTornTeut
Was er door de groene-trui-kwestie wel vanuit gegaan dat de sprintploegen er voor gaan vandaag, maar...

Als het te zwaar is voor mvdp dan maken de sprinters betere kansen. Dan gaan ze namelijk voor Philipsen proberen te controleren in de 2e helft van de etappe. Als mvdp wel mee is, dan is er een ploeg minder om te werken 

1 2 ... 257 258 259 260

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.