Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 62 63 64 65 »
Pim Todcock
KV
Uiteraard zullen toppunchers McNulty, Arend, Ganna en CRod aanhaken bij hun kopmannen. Heb jij die T...

Daar heb je wel een punt. Ik onderschatte de finale een beetje. Wel denk ik dat bij TARA s3 de nrs2 eerder lieten lopen. Dat zal zo vroeg in de Tour wat anders zijn. CRod wordt 4e qua tijd als nr2. Arensman zal het wel pittig krijgen daar en Ganna kan idd laten lopen.

DennisdeMennis
Coureurs du Courage
Aangezien ik het al gedaan heb voor Evenepoel en Lipowitz, zal ik dan nu ook maar Vingegaard analyse...

Chapeau dat je hier oprecht de moeite voor neemt! Denk dat je berekening aardig klopt, kwam zelf ook rond de 600-700 punten uit in een relatief vergelijkbaar scenario. 

M@thijs
Coureurs du Courage
Aangezien ik het al gedaan heb voor Evenepoel en Lipowitz, zal ik dan nu ook maar Vingegaard analyse...

Mooie berekening, hier wil ik wel aan toevoegen dat de 9e man in je opstelling vaak niet eens de 500k man is die je erbij neemt. Maar een betere renners (750-1.5m) of renner met een puntentrui die al in je team stond.

Nijmos
DennisdeMennis
Chapeau dat je hier oprecht de moeite voor neemt! Denk dat je berekening aardig klopt, kwam zelf ook...

Het probleem is dat de organisatie ook dit soort berekeningen maakt. Dit brengt mee dat voor de meeste renners geldt dat ze verwachtingen naar hun prijs hebben. Dat betekent dus ook dat het van tevoren allemaal weinig uitmaakt en hoofdzakelijk wordt beslist op wie tegen de verwachting in fors over- en onderpresteren 

SanMark
berggie1987
Ik snap oprecht niet Hoezo bij twee het risico groter is. Als vibgegaard iets gebeurt ben je meteen...

Nee die twee moeten meer punten gaan behalen dan 1 Vingegaard.  Wil je dus de zekere 650 punten van Vingegaard inleveren tegen 2 andere renners die als het meezit misschien 700 punten gaan behalen ? En als die 2 andere renners dat lukt is er dan geen mogelijkheid om die 2 op een andere manier in je team te krijgen ?

SanMark
DennisdeMennis
Chapeau dat je hier oprecht de moeite voor neemt! Denk dat je berekening aardig klopt, kwam zelf ook...

Inderdaad mijn 9de man is groene trui / 4de UAE man. 

ProScoritoManager

Hoewel mijn voorkeur eigenlijk uitgaat naar collectief negeren van NNN en Wout kan ik het toch niet laten ook (nog eens) mijn zegje te doen, iets wat ik nog niet voorbij heb zien komen:

Als je zoals Wout aangeeft best gelooft dat vinigaard 2e wordt en 700 punten pakt én ook overtuigd bent dat seixas + ayuso (vul hier 2 willekeurige subtoppers in, ik ben ondertussen kwijt én het boeit me niet wie de 2 gedroomde vervangers van Vini zijn) ook minstens 700 punten pakken.......... (ik zit haast te overwegen om nu op 'Reageer' te drukken en iedereen deze doodsimpele conclusie zelf te laten trekken...) ....... 

........

Dan moet je ze toch gewoon alledrie hebben? Bouw je team lekker om die 4 zekerheden (want Pogi) heen en zoek je besparing in mannen die minder zekerheid bieden. Maar laat niet je positie op het spectrum in de weg staan van een bekertje omdat het je persoonlijke missie is geworden om een stel onbekenden op internet te bewijzen dat jij zonder 700 gegarandeerde punten ook kan winnen. 

klaas drr
Nijmos
Het probleem is dat de organisatie ook dit soort berekeningen maakt. Dit brengt mee dat voor de mees...

Dat is toch 1 van de 4 pijlers van het spel ? Kies er 12 die conform verwachtingen hun dure geld waard zijn, en kies 8 goedkopere die overpresteren en of teampunten hebben 25% . Kijk hoeveel Ak sprint en overige renners en hoeveel budget je er aan uitgeeft 25%  beetje juist dagopstellen en cappen 25% en laatste  kwart is geluk of pech. 

1 2 ... 62 63 64 65 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.