Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 66 67 68 69 »
Lamme Frans
mirkodek
Ik heb dezelfde namen plus nog nog Evenepoel. Geen 3e UAE man vooralsnog. Kom nu uit op 250 punten v...

Bedankt voor het doorrekenen! Ik begrijp je overwegingen en ik begrijp ook goed dat je Pedersen wilt. 
Voor mij zou het dan ten koste gaan van Ayuso of een 3e UAE man of van Girmay. Ik moet er nog eens goed over nadenken.
Zelfs een 4e UAE man heb ik nog niet helemaal uitgesloten.

wessel2105
Woutomaat
Exact mijn vraag je zult ergens op moeten inleveren 

Als je dus de potentiele van je team per verwachte punten per etappe gaat doorrekenen kun je dus zien dat je met die AK mannen en teampunten best wat kunt compenseren in de sprintersritten en aan het einde van de ronde gewoon een zelfde aantal punten haalt. Ik kies er zelf op het moment dan ook voor om sowieso flink in te leveren op de sprint en maar 1 dure sprinter te pakken met wat goedkope opvulling.

Maarten Koning
KV
Hmja Simmons... Juichrenner uiteraard.   Vermaerke is natuurlijk geen slappeling maar de rest vd teg...

Je geeft wel een goede voorzet. Ciccone voor 750k was zonder giro een nobrainer geweest, maar nu negeer ik hem volkomen. Ik betrap me er op dat ik soms denk dat ik de moeheid van de giro te hoog laat wegen. Hij gaat toch geen klassement rijden en hij was in de giro gewoon prima in orde, het zat alleen om verschillende redenen niet echt mee.

Iemand gedachten over cicco?

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie

Dank voor de reacties op mijn worsteling. 
ik denk dat ik me iets te veel heb laten verblinden door de in mijn ogen zwakkere sprint van Kooij in de laatste etappe. Het was een relatief kleine groep waar hij toch vast kwam te zitten. 

kijkend naar de punten is het misschien wel weer slim om eerder voor Kooij te gaan dan Girmay, maar daar moet ik nog even op broeden. In potentie klimt Girmay weer beter (en zal zijn team er alles aan doen om hem terug te rijden), maar dat komt er ook niet lekker uit. 

wel denk ik dat de puzzel gelegd gaat worden door mij met Philipsen en gezien de prachtige post van een collega bij de giroforum..wordt mijn vermoeden bewezen dat ik kneiterslecht ben met het kiezen van de juiste captain...dan maar liever maar 1 keuze!;)

wel is etappe 4 dan een worsteling...als ik geen Pedersen neem dan lijkt me een Matthews best een aardige keuze...klom best goed in Zwitserland en Ackerman zal er ook niet bijzitten..

 

Wicked Wout

Pedersen overigens zonder echte leadout vertelt ie bij Feltet. Vacek is zijn laatste man, waarna hij vooral probeert aan te haken bij andere treintjes

Wicked Wout

Iets anders: het lijkt ook de komende weken nog extreem warm te zijn in Frankrijk. Welke renners kunnen daar het slechtst tegen? Gemini noemt Arensman, Gaudu en Pidcock 

Woutomaat

Coming up: Lezing met berekening en onderbouwing waarom je Vin niet mee moet nemen door goeroe Woutomaat

chip 010
Woutomaat
Coming up: Lezing met berekening en onderbouwing waarom je Vin niet mee moet nemen door goeroe Wouto...

Lekker Wout!! Ik ben heel benieuwd, je hebt ons er lekker warm voor gemaakt.

Ik ben voornamelijk geïnteresseerd naar de berekening, ik geloof namelijk in je idee vanwege het lage budget in Scorito. Ga zelf niet zonder Vingegaard, maar iedereen moet ergens concessies doen.

timanovic
Wicked Wout
Iets anders: het lijkt ook de komende weken nog extreem warm te zijn in Frankrijk. Welke renners kun...

Vauquelin houdt er ook niet van

McNulpunty
Zolderman
Hoe groot is de kans dat jij McNulty meeneemt?

Eerste plekje is voor de kopman van UAE. Daarna klik ik Pogi erin. Dan begint het puzzelen.

Woutomaat

Het typen gaat beginnen! Are. You. Ready???!!!!

Koerskoorts
Wicked Wout
Iets anders: het lijkt ook de komende weken nog extreem warm te zijn in Frankrijk. Welke renners kun...

Volgens gpt hoort Pidcock niet in het rijtje met onderbouwing olympisch goud mountain bike 2024 Parijs in warme omstandigheden, sterke resultaten in Spanje en zuid europa, lichaamsbouw en achtergrond veldrijden en mountain bike waar thermoregulatie belangrijk zijn om goede resultaten te kunnen bekomen. Hij woont en traint op Andorra.

Coureurs du Courage
Woutomaat
Het typen gaat beginnen! Are. You. Ready???!!!!

Ik zit te F5 en als een malle. Laat ons niet langer in spanning Wout.

Om nog even terug te komen op je vraag: ik hou van spreadsheets en prognoses met cijfers onderbouwd.. rara wat voor vak zou ik geven..

Astarloa
Woutomaat
Het typen gaat beginnen! Are. You. Ready???!!!!

Je begint wel erg veel in jezelf te geloven. 

TourDeFranceUnchained
McNulpunty
Eerste plekje is voor de kopman van UAE. Daarna klik ik Pogi erin. Dan begint het puzzelen.

😂😂😂

ThiasPinarello
McNulpunty
Eerste plekje is voor de kopman van UAE. Daarna klik ik Pogi erin. Dan begint het puzzelen.

Ik ben blij dat je een account hebt gemaakt

Roberto82
Emootje
Oei, je moet je hoeven even laten slijpen, Klimgeit. Veel typfoutjes. Gewaagde opstelling hoor, zond...

Ik denk dat het podium Pogacar, Vingegaard, Del toro wordt. Dus dan is het klimgeitje kansloos. Maar ok, Als je gokt dat Del toro te hard moet knechten en laat lopen en Vingegaard te vermoeid is na de Giro. Ja, dan kan het ook Pogacar, Remco en Seixas worden. Maar reken er maar niet op

1 2 ... 66 67 68 69 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.