Wielerflits Ploegleider Tour 2026

1 2 ... 8 9 10 11 »
Emootje
Thecrimsonchin
Hebben mensen dan ook Seixas in hun team?

Ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet hem er tussen te fietsen. Heb wel FOMO voor Seixas maar ook zeker voor Pidcock. Maar ja, beiden 13 punten en dan kom je dus ergens anders iets tekort. Helaas.

Jackie

mijn ploeg onder voor behoud

Pogi    hoeft verder geen uitleg

Vingegaard   had m vorig jaar niet toch spijt van gekregen

Seixas   grote twijfel over hem. Niet dat hij goed is maar of hij dat ook is in 3 weken dan best duur voor 13

Del toro  ook twijfel. Wat mag hij? Zal ongetwijfeld regelmatig top 10 rijden maar 11 is meer dan 9 voor bijvoorbeeld Johnannessen

Ayuso   Wil podium halen zegt hij ik gok erop dat hij hoog gaat komen

Ik had Philpsen omdat ik denk dat hij het groen gaat halen maar ja Girmay en de Lie kosten samen net zoveel en aangezien de Lie vorig jaar best vaak top 10 reed ook in de wat lastigere etappes neig ik te gaan voor de Lie en Girmay omdat ik hoop dat ze samen meer punten gaan halen dan Philipsen alleen

dan nog een plekje over voor Carapaz, Johannesse, Jorgensen of Vauquelin

Deze laatste toch 7e geworden vorig jaar. Hoor er relatief weinig over

schiet er maar op!

de wout
Poeksel
Haalt het extra plekje dat je hebt door wel Vingegaard te nemen geen punten bij jou, de wout?

Ja dat vast wel, maar dan heb je nog 11 punten voor 7 plekjes die je moet opvullen.

Zonder Vinegaart en dus met Phillipsen + Girmay of Carapaz 11 punten voor 6 plekken waardoor je voor je reserves ook 1 of 2 van 2 of 3 punten kunt nemen voor bijvoorbeeld van Wilder of Bernal of een Bittner of Gaviria.

Dus zoals ik er na kijk heb je zonder Vinegaart wat meer backup voor als er renners van je team af moeten stappen.

Maar hoor graag jullie gedachten er over ?

Jackie
Thecrimsonchin
Hoe denken jullie over Lipowitz en van der Poel? Ik ben beetje bang dat Lipowitz te duur is en dat M...

met je eens. 15 voor Lipo te duur. Voor 15 heb je ook Johannssen en Lenny samen

Poeksel

je wout: stel je neemt (en stelt op) Philipsen en Carapaz en die worden in de eerste etappe 6e en 7e met hun ploeg. Dat is 38 punten. Stel dat Visma tweede wordt, dat is 30 punten. Jij lijkt te denken dat je met een opstelling met P&C dan meer punten scoort dan een opstelling met V. Als dat zo is, maak je een denkfout.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 8 9 10 11 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.