Wielerflits Ploegleider Tour 2026

1 2 ... 10 11 12 13 »
deBruyne

Ik denk dat heel veel teams ongeveer hetzelfde zullen zijn dit jaar

Mazzel1986
deBruyne
Ik denk dat heel veel teams ongeveer hetzelfde zullen zijn dit jaar

Ik denk juist dat dat voor het eerst in jaren niet zo zal zijn. Je moet echt keuzes maken tussen de wat grotere klassementsrenners, bij de sprinters is er geen overduidelijke favoriet voor het groen en in het segment aanvallers is er ruime keuze. Wat wel zo gaat zijn is dat alle teams die aan het einde bovenaan staan op elkaar zullen lijken en dat het spel beslist gaat worden op basis van dagvoorspellingen of uitslagen van 1-punten renners.

Mazzel1986
Bob
Nou ja, daarna werd hij dus nog zieker. 4 dagen niet fietsen is lang voor wielrenners.

Ziek zijn is soms ook een teken van goed zijn voor wielrenners.

Poeksel
Thecrimsonchin
Verwachten jullie iets van Foss? Ik denk er toch over na om van wilder om te wisselen voor Foss

Foss is natuurlijk lekker voor de eerste etappe omdat hij daar mogelijk netto zo'n 15 a 20 punten pakt, en hij is in vorm. Hij is wel een matige aanvaller, dus het is de vraag wanneer je 'm verder opstelt (alleen de ITT?)

Laatst gewijzigd
Emootje
Poeksel
Foss is natuurlijk lekker voor de eerste etappe omdat hij daar mogelijk netto zo'n 15 a 20 punten pa...

Of een puntje erbij voor Bernal in week 3. Die pakt dan evengoed in etappe 1 punten en mooi om als supersub op de bank te houden.

Poeksel

Bernal deed het in de Vuelta vorig jaar ook goed als aanvaller.

Woutomaat

Jongens help me!! De gebruikelijke last minute stress! 

Mijn ploeg is: Pogacar, Vingegaard, Lipowitz, Del Toro, Halland, Girmay, Martinez, De Kleijn, Kwiatkowski en Armirail.

Mijn dilemma's: Uijtdebroeks of Riccitello? En Gregoire en Voisard of Foss en van Wilder?

Wie o wie o wie?

Thecrimsonchin
Woutomaat
Jongens help me!! De gebruikelijke last minute stress!  Mijn ploeg is: Pogacar, Vingegaard, Lipowitz...

Ik zou gregoire niet nemen, ik denk niet dat hij in vorm is

Hetzelfde denk ik over uijtdebroeks

Laatst gewijzigd
Woutomaat
Thecrimsonchin
Ik zou gregoire niet nemen, ik denk niet dat hij in vorm is Hetzelfde denk ik over uijtdebroeks

Heeft het FK gewonnen en rit in Tour de Suisse dus de vorm is er zeker

Woutomaat

Mijn uiteindelijke ploeg: Pogacar, Vingegaard, Lipowitz, Del Toro, Halland, Girmay, Martinez, Foss, Kwiatkowski, van Wilder, de Kleijn, Armirail, Uijtdebroeks. Vandaag lekker begonnen met 238 punten en de nr. 1 in de WF subleague! 643 in het volledige klassement, ik hoop niet dat dat ook mn eindplaats wordt maar voor me zitten waarschijnlijk ook veel Visma fans met veel Visma's en teams die na de TTT op p1 willen staan dus niet al teveel conclusies. Mn last minute keuzes niet geweldig uitgepakt tot nog toe Uijtdebroeks gepakt ipv Riccitello nou die was echt slecht vandaag, Gregoire en Voisard ook last minute niet genomen die ook sterk reden. Waar zijn jullie op uit gekomen

Laatst gewijzigd
Mazzel1986

Geen punten voor de bergtrui en groene trui na de eerste etappe bij dit spel?

1 2 ... 10 11 12 13 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.