Dat ben ik niet helemaal eens, renners als Baudin die is juist een goeie tip hij is niet te moeilijk te vinden en daarom een goeie tip! Bv. Voisard en nog een paar andere daar heb ik echt een tijdje naar gezocht en die geeft ie dan in 1 keer weg de moeilijk te vinden parels moet hij niet tippen, maar de iets makkelijker te vinden parels want de pooltips zijn toch vooral voor de wat minder grote wielerkenners of degene die hun pooltje snel invullen. En daarvoor is Baudin een goeie tip niet degene tippen die alleen de kenners vinden die er lang naar speuren
Poeh, slechte dag! 0-puntertje, was opzich wel ingecalculeerd dat ik in deze ritten niet veel zou scoren maar 500 plekken is wel heftig! Ik snap ook niet goed hoe mensen hier wel scoren zelfs als ik een goeie vluchter mee zou nemen wat mogelijk was dan kwam het wisseltechnisch niet uit, de reden zal dan toch zijn dat de rest heeft ingeleverd op z'n klim/sprintploeg om wisseltechnisch wel uit te komen dus als dat zou kloppen dan pak ik dit wel terug! Natuurlijk ook wel balen dat mijn vluchter Martinez waarschijnlijk voor AK gaat nu Tiberi weg is uit het klassement. Ik ben ook wel benieuwd, hoe gaat het bij jullie?
Vandaag 13 punten. 10 voor juist voorspelde winnaar en 3 voor Skjelmose
Totaal 591
Ben ook flink gezakt.
Toch nog steeds dik tevreden met mn team
Zit wel met een dillema:
Heb baudin en de Kleijn op de bank.
Baudin zal morgen de bollen houden is (maar) 5 punten.
De klein kan ik er inzetten maar gaat hij top 10 rijden?
Zit zelfs te denken om ze alle 2 niet te brengen en Girmay (die er al wel in zit) donderdag te wisselen voor VPP
Wat is wijsheid he ?
Ik zou de Kleijn er morgen inzetten die echt wel een punt of 10 scoren! Baudin maar 5. Dan is het dubio dus eigenlijk nog morgen de Kleijn of donderdag VPP, dan zou ik alsnog de Kleijn vinden want op basis van wat ik deze Tour heb gezien wil Pog dan vast wel toeslaan en aangezien VPP een vluchter is en geen AK man is de kans klein dat hij scoort zelfs als het voor de vluchters gaat zijn is de kans er ook nog dat hij niet meezit.
Wat ik wel vergeten ben om net in mn bericht rekening mee te houden is het klimmetje van 1km aan 8,8% 20km voor meet. Het is maar sterk de vraag of de Kleijn dat overleeft als Alpecin, NSN en Trek een beetje gasgeven om sprinters te elimineren helemaal gezien hoe de Kleijn rijdt de afgelopen dagen, komt 2 keer als allerlaatste binnen dus dan weet ik nog zo net niet of hij het wel overleeft. Het maakt het allemaal niet makkelijker helaas :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.