Het winnaarsteam begint zich te vormen: Merlier, Kooij, Philipsen, Girmay, Pogacar, Pidcock, Lipo, Del Toro, Baudin, Simmons. Bij elkaar 96 punten (kan dus net) en dan nog opvullen met losers (zoals Cort die een pelotonsprint won)/winnaars die nog niet op de lijst van Ploegleider staan.
Of vergeet ik nog een renner?
Levert in principe altijd in grote rondes. Vorig jaar nog in de giro (etappe en podium). Dit jaar geblesseerd geweest, maar meteen weer op niveau. 3e in GP Gippingen en 2e in de Ronde van Zwitserland. Ik denk dat je er spijt van gaat krijgen.
Hoe gaat het met jouw voorbereiding op het Wielerflits Ploegleider Tourspel?
Voor de nieuwe spelers: Nick legt hier precies uit hoe het spel werkt! Aanmelden doe je hier.
Quiten Hermans is net toegevoegd. Op een paar Red Bull boys na staan alle renners die op de PCS startlijst staan erop toch? Ik vind het juist goed dat ze dit jaar vrij vroeg waren met de eerste prijslijst. Dat was voorheen wel wat later.
Ik ben altijd bang dat als ik dat als ik dan schrijf 'Van Gils is een heel goede renner, en ook nog heel goed in vorm, die gaat vast duur worden' het een self-fulfilling prophecy wordt.
Maar goed, in hoeverre hij voor eigen kansen mag gaan is nog de vraag, dus dat kan een reden zijn om hem niet zo duur te maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.