Wielerflits Ploegleider Tour 2026

1 2 ... 7 ... 15 16
Woutomaat

Bini is 122e geworden dus daar is iets gebeurd! Jammer ik had graag nog ff een bevestiging gezien dat hij goed was. Helaas zie ik deze Baloise Tour geen sprintkansen meer dus het wordt een beetje een grijs gebied

Emootje
Woutomaat
Bini is 122e geworden dus daar is iets gebeurd! Jammer ik had graag nog ff een bevestiging gezien da...

Instagram

Weet niet of ie deze link pakt maar hie zie je een filmpje. van de finish. Is dat Girmay links? Lijkt op lek rijden...

Woutomaat
Emootje
Instagram Weet niet of ie deze link pakt maar hie zie je een filmpje. van de finish. Is dat Girmay l...

Lijkt het op! Vandaag wel nieuwe kans dus misschien ook nieuwe inzichten

Poeksel

En?

Woutomaat
Poeksel
En?

Girmay leek iets te vroeg aan te gaan en werd daardoor slechts 4e maar veel komt hij niet tekort

Poeksel

Vijfde, De Kleijn vierde, maar geen idee of die nog kans maakt op een selectie voor de Tour.

En Kooij toch wel erg goed. Misschien wel op het niveau van Merlier, alleen heeft die wel in de Tour zijn sprinttrein en Kooij (als hij rijdt) niet, dus wel terecht dat Merlier duurder is.

Woutomaat

WF! Zouden jullie aub nou een keer kunnen reageren

Poeksel

Het winnaarsteam begint zich te vormen: Merlier, Kooij, Philipsen, Girmay, Pogacar, Pidcock, Lipo, Del Toro, Baudin, Simmons. Bij elkaar 96 punten (kan dus net) en dan nog opvullen met losers (zoals Cort die een pelotonsprint won)/winnaars die nog niet op de lijst van Ploegleider staan. 

Of vergeet ik nog een renner? 

Bob

Je vergeet Carapaz, terwijl ik zelf Pidock dan weer veel te duur vind.

Poeksel

Carapaz past niet in het rijtje, geen winnaar (althans, niet deze maand, in zijn geval al heel lang niet).

Bob
Poeksel
Carapaz past niet in het rijtje, geen winnaar (althans, niet deze maand, in zijn geval al heel lang...

Levert in principe altijd in grote rondes. Vorig jaar nog  in de giro (etappe en podium). Dit jaar geblesseerd geweest, maar meteen weer op niveau. 3e in GP Gippingen en 2e in de Ronde van Zwitserland. Ik denk dat je er spijt van gaat krijgen.

Woutomaat
Poeksel
Het winnaarsteam begint zich te vormen: Merlier, Kooij, Philipsen, Girmay, Pogacar, Pidcock, Lipo, D...

Dit is niet jouw team toch mag ik hopen? 

Woutomaat

Carapaz is een no brainer voor mij wat hij ook ambieert levert altijd

Poeksel

Nou vooruit, maar dan wordt het team net-niet-winnaars en dan met de TTT van T-A-R-A erbij.

Carapaz, Martinez, Van der Poel, Ayuso, THJ, Onley/Vauquelin/CRod/Godon. 76 punten, moeten wel wat renners bij maar wellicht uit de nationale kampioenschappen.

WielerFlits Ploegleider
moderator

Hoe gaat het met jouw voorbereiding op het Wielerflits Ploegleider Tourspel?

Voor de nieuwe spelers: Nick legt hier precies uit hoe het spel werkt! Aanmelden doe je hier.

Woutomaat
WielerFlits Ploegleider
Hoe gaat het met jouw voorbereiding op het Wielerflits Ploegleider Tourspel? Voor de nieuwe spelers:...

Niet goed aangezien er geen renners worden toegevoegd en jullie niet reageren

Pinot Grigio
WielerFlits Ploegleider
Hoe gaat het met jouw voorbereiding op het Wielerflits Ploegleider Tourspel? Voor de nieuwe spelers:...

We zitten te wachten tot jullie de renners gaan toevoegen. 

Bob
Woutomaat
Niet goed aangezien er geen renners worden toegevoegd en jullie niet reageren

Quiten Hermans is net toegevoegd. Op een paar Red Bull boys na staan alle renners die op de PCS startlijst staan erop toch? Ik vind het juist goed dat ze dit jaar vrij vroeg waren met de eerste prijslijst. Dat was voorheen wel wat later.

Wijon

Prachtig dat ze even die video op t forum plempen en niet verder reageren. Daar kan ik dan ook wel weer om lachen.

Maar kom op redactie: er zijn zoveel mensen die willen meedenken en jullie doen er niks mee. Nee is ook een antwoord.

João Bicicleta

Team Legends is rond! Waar deze renners tezamen in vroegere edities klauwen met geld kostten, zijn ze nu voor slechts 46 punten op te stellen!

De line-up:

Bilbao, G.Martin, Ackermann, Alaphilippe, Yates, Hindley, Carapaz, Landa, Trentin, Matthews, Wellens, Buchmann, Kwiatkowski.

Poeksel

Vergeet Izagirre niet! Die is in de vorm van zijn leven. Als dat voor de rest ook geldt maak je zeker kans om te winnen! 

João Bicicleta

Ja, ik ben er nog niet over uit of ik voor Wellens of Izagirre kies. Die rijdt inderdaad erg sterk dit jaar!

Emootje
João Bicicleta
Ja, ik ben er nog niet over uit of ik voor Wellens of Izagirre kies. Die rijdt inderdaad erg sterk d...

Ik denk dat dat je dark horse moet worden dan.

Emootje

Hoeveel punten zou Maxim van Gils zijn in Ploegleider? Iemand een schot voor de boeg? Misschien de stagiair van Wielerflits die zit te puffen op zijn zolderkamer? Of zou er een algeheel spreekverbod zijn op dit forum voor medewerkers van Wielerflits?

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik ben altijd bang dat als ik dat als ik dan schrijf 'Van Gils is een heel goede renner, en ook nog heel goed in vorm, die gaat vast duur worden' het een self-fulfilling prophecy wordt. 

Maar goed, in hoeverre hij voor eigen kansen mag gaan is nog de vraag, dus dat kan een reden zijn om hem niet zo duur te maken.

1 2 ... 7 ... 15 16

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.