Wielerflits Ploegleider Tour 2026

1 2 ... 5 6 7 8 »
Woutomaat

Vauquelin niet naar de Tour, Onley heeft boven een ravijn geslingerd in TARA, Arend nu kopman?

Poeksel

"Vauquelin niet naar de Tour, " 

Lijkt me nepnieuws of op zijn minst voorbarig. Volgens IDL heeft hij gezegd in voorbereiding te zijn voor de Tour. Of klopt hun vertaling niet volgens jou?

Laatst gewijzigd
Woutomaat
Poeksel
"Vauquelin niet naar de Tour, "  Lijkt me nepnieuws of op zijn minst voorbarig. Volgens IDL heeft hi...

Oh sorry excuus past enkel voor het FK

Poeksel

Natuurlijk wel twijfelachtig of hij net zo goed zal zijn als vorig jaar (maar dat was het eigenlijk al).

Cheeriomaat
Poeksel
Natuurlijk wel twijfelachtig of hij net zo goed zal zijn als vorig jaar (maar dat was het eigenlijk...

Zeker nu hij geen parcours op maat vindt! Het punchen vorig jaar was natuurlijk wel in zn voordeel! Vlgnsm hetzelfde voor Onley die sindsdien ook niks meer heeft laten zien! Hopelijk gaat Arendje voor AK want dan klik hem er gelijk in

Cheeriomaat

Hebben jullie eigenlijk Vinga staan op het moment? Ik niet ik heb het een paar keer geprobeerd maar ik denk gewoon dat hij het niet waard is! 

Poeksel

Even in de war: is Cheeriomaat iemand anders dan Woutomaat? Maar toevallig ook iemand die veel uitroeptekens gebruikt en Vingegaard het niet waard vindt?

Woutomaat
Poeksel
Even in de war: is Cheeriomaat iemand anders dan Woutomaat? Maar toevallig ook iemand die veel uitro...

Nee dezelfde personen is 2 verschillende accounts!!!

Poeksel

Op toto.nl staat Vingegaard nu op 4.50. Opvallend hoog, dat betekent dat ze 'm ongeveer 20% kans geven (of dat er veel op hem wordt ingezet). Vingegaard staat maar op 1.29. Da's 29% rente als je overtuigd bent dat hij wint. 

Morgen weer nieuwe renners op Ploegleider?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 5 6 7 8 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.