Cheeriomaat
Natuurlijk wel twijfelachtig of hij net zo goed zal zijn als vorig jaar (maar dat was het eigenlijk...
Zeker nu hij geen parcours op maat vindt! Het punchen vorig jaar was natuurlijk wel in zn voordeel! Vlgnsm hetzelfde voor Onley die sindsdien ook niks meer heeft laten zien! Hopelijk gaat Arendje voor AK want dan klik hem er gelijk in
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.