Scorito vuelta 2026

« 1 2 3 4 ... 80 81
Villa

Nu de tour klaar is ben ik klaar voor de Vuelta!

DennisdeMennis

Present 😂

De Tourminator

Inderdaad, hier ook iemand die na zo'n mooie Tour graag ook in een mooie Vuelta gelooft.

Villa

Even tien dagen qualitytime met de vrouw en dan weer puzzelen!

Mooi weer fietser
Villa
Even tien dagen qualitytime met de vrouw en dan weer puzzelen!

Ik moet juist weer 10 dagen puzzelen met de vrouw, daarna weer quality time! 😉

kripselaar
Mooi weer fietser
Ik moet juist weer 10 dagen puzzelen met de vrouw, daarna weer quality time! 😉

Hier keken we gister samen de slotetappe van de tour. Daarna gaf ze aan dat ze aan dat ze dat hele 'Scorito-gebeuren' echt niet zou missen nu de tour weer klaar is. Toen heb ik de bom gedropt dat de Vuelta puzzel nu juist weer gaat beginnen :)

Hidde98

Present! Lees net dat Pedersen de Vuelta gaat rijden, dat wordt een blinde klik 😆
Ook Gall gaat weer na een succesvolle Giro, zou die dat kunstje nog een keer kunnen?
Almeida zo wel goed hersteld dat die een succesvolle Vuelta kan rijden?
En meteen een leuke vraag om de 1e discussie te beginnen:
welke spanjaard gaat opvallen en waarom??
Mijn voorzetje: Ivan Romeo, omdat hij het in Spaanse wedstrijden het hele jaar al wel redelijk goed doet.

Buiten spanjaarden ben ik heel benieuwd naar Nordhagen van TVL als die ak gaat rijden.

Villa
kripselaar
Hier keken we gister samen de slotetappe van de tour. Daarna gaf ze aan dat ze aan dat ze dat hele '...

Praat ze inmiddels alweer tegen je? 😜

Villa
kripselaar
Hier keken we gister samen de slotetappe van de tour. Daarna gaf ze aan dat ze aan dat ze dat hele '...

Dubbel

Laatst gewijzigd
RedDevil

Haha, klasse dat dit topic gewoon meteen geopend is daags na de Tour 🤣

En wat er de komende 77 pagina's tot de deadline ook gezegd wordt, en wat de prijzen ook worden: vergeet niet dat je Enric Mas altijd moet meenemen 😉

CyclingDonkey

Hier ook present 🇪🇸

Mas.. ik weet het niet. De kaars lijkt nu toch wel te doven na zijn goede Vuelta van 24. Wordt weer een breinbreker 

Landa komt er bij mij iig niet in. Of die moet vooraf nog iets geweldigs laten zien

Valvuillerdemoz

Ik moet zeggen: Mas in de Vuelta, si!  Maar er komt ook een keer dat een renner toch echt over de top blijkt te zijn in een grote ronde. En ik ben bang dat dat met Mas  zo is dit jaar.  Misschien maken ze hem 1 miljoen. Dan mag ie mee. 

En maar hopen dat de route wat gunstig valt tussen al die bosbranden door.

kripselaar
Villa
Praat ze inmiddels alweer tegen je? 😜

Ze heeft nog 9 dagen 😂

Teeke_de_Kapper

En de "vlakke" etappes 5, 8, 11 zijn weer hockeysticks, typisch Vuelta, dus de sterke sprinters zijn gevraagd!!

Toro Rojo

Top dat het Vuelta topic al open is. Ik kijk al uit naar de vele discussies hier en naar een mooie Vuelta.  

Hidde98
Valvuillerdemoz
Ik moet zeggen: Mas in de Vuelta, si!  Maar er komt ook een keer dat een renner toch echt over de to...

1m zal hem inderdaad de breinbreker maken wat Scorito wilt.
Hij heeft namelijk een heel slecht jaar tot nu toe en heel Giro 1x een 2e plaats, verder 1x p20, thats it.
Alleen het is een Spanjaard in de Vuelta, je weet wat ze daar over zeggen (net zoals bijvoorbeeld Soler 😉)
Ben vooral benieuwd wat die in Burgos begin volgende maand nog vorm of opbouwende vorm laat zien, anders laat ik hem links liggen.
Edit: Zelfde geldt voor Landa trouwens

Laatst gewijzigd
Wielerphilippe

Haha mooi gelijk de vuelta weer open. Eerste kijk op het parcours weer perfect op maat voor Pedersen. Hoe duur zullen ze die wel niet moeten maken deze vuelta willen ze niet een pickrate van 95 procent. 6M 6,5M?

SietseVliegen

haha leuk! Ik heb zojuist vast Soler en Mas gekozen, nu nog 18 te gaan.

Pedersen heeft overigens tegenover meerdere Deense zenders gezegd dat hij alleen nog interesse heeft in de puntentrui van de Giro en hij zich niet meer druk gaat maken om die trui in Frankrijk en Spanje. 

CyclingDonkey
SietseVliegen
haha leuk! Ik heb zojuist vast Soler en Mas gekozen, nu nog 18 te gaan.Pedersen heeft overigens tege...

Goeie tip mbt Pedersen.

Maar zelfs zonder tussensprints komt die in een Vuelta vanzelf bovendrijven in het punten klassement. Niet voor trui gaan betekend ook meer focus op de finish (/winst), dus wat meer punten in de daguitslag. Enkel met veel biljart vlakke ritten zou ik m nog links durven laten liggen 

Lees, bij mij staat die nog steeds op de short list (en erg hoog ook)

Mikebrouns

Ook weer present! Komende dagen weer een beetje tot rust komen. Na een dikke weer zal de puzzelstress wel alweer toeslaan 😅😂

Ecco

Ik ben er ook weer bij; eens kijken of ik nóg beter kan dan 97%

eskabee13

Momenteel nog geen erg aantrekkelijke startlijst. 

Welke klassementstoppers komen er aan de start volgens jullie? 

Ook benieuwd naar de ambities van WVA. Gaat hij de lead out doen voor Brennan en in de zwaardere ritten op zoek naar eigen succes? 

Hidde98
Ecco
Ik ben er ook weer bij; eens kijken of ik nóg beter kan dan 97%

Ik ga ook proberen mijn 2e gouden beker direct na de 1e binnen te slepen, zal wel lastig zat zijn.

Hidde98
eskabee13
Momenteel nog geen erg aantrekkelijke startlijst.  Welke klassementstoppers komen er aan de start vo...

Denk dat het inderdaad geen makkelijke wordt in de zin klassementstoppers.
Veel jongens zullen het wk rijden in september, dan wel een ander soort programma hebben voor na de zomer.
Pellizzari en Evenepoel bijvoorbeeld rijden het wk.
Bij UAE is nog weinig bekend wie daar mee gaat. Gaat Pogi wk rijden in Canada of pakt die de Vuelta mee dit jaar? Indien niet is Almeida kopman normaliter, maar verwacht dan nog wel een paar sterke knechten (niet niet ziek/geblesseerd zijn).  

Laatst gewijzigd
TilburgsTrots
eskabee13
Momenteel nog geen erg aantrekkelijke startlijst.  Welke klassementstoppers komen er aan de start vo...

Heel goed te lezen dat het forum weer open is. Hopelijk kan dat wat doen met de voorpret welke voor het klassiekerspel, giro en tour enorm is.

Denk dat de voorpret met dit forum leuker gaat zijn dan de vuelta. We zijn al enorm verwend dit jaar en Vuelt is toch vaak een dessert waar bijna niemand zin in heeft 

« 1 2 3 4 ... 80 81

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.