Scorito vuelta 2026

1 2 ... 8 9 10 11
Kipgekruid

Altijd leuk wanneer een wielerspel online komt en de prijzen onthuld worden. Gezien de beperkte voorlopige starterslijst kan ik er op dit moment helaas nog weinig mee. Met de huidige GC-namen vind ik Gall voor 4,5 bijvoorbeeld een prima pick, maar zodra er nog één of twee sterke namen bijkomen, is hij ineens behoorlijk overpriced. Voorlopig dus nog even afwachten.

Naast de GC-mannen wel al een aantal leuke renners erin kunnen tikken waarvan ik verwacht dat ze het definitieve team gaan halen.

Gellemuun750jaarstad
Maarten Koning
Die heeft sinds het vroege voorjaar nog geen vorm laten zien. Met reden natuurlijk maar hij is voora...

Blijf weg van renners die een virus onder de leden hebben gehad mits ze bewijzen dat ze weer top zijn. Dat is in het geval Almeida nog niet aan de orde. 6.5 miljoen is een te grote gok.

valowitz
Gellemuun750jaarstad
Blijf weg van renners die een virus onder de leden hebben gehad mits ze bewijzen dat ze weer top zij...

Kleppers will be kleppers met of zonder virus 😂

Johannes96

Bij de waarde van Almeida is al wel 2.5 miljoen meegenomen als UAE tax. Dus dan blijft er 4 miljoen over.

DesproatMichiel
valowitz
Kleppers will be kleppers met of zonder virus 😂

Des proat. Maar ff hé mannen. Die 5 millie voor Jay Vine. Dat lijkt mij dan toch inclusief een borg van minimaal 1 mil die je terugkrijgt als hij weer stukgaat?🤔

Zolderman
DesproatMichiel
Des proat. Maar ff hé mannen. Die 5 millie voor Jay Vine. Dat lijkt mij dan toch inclusief een borg...

Ja ik ben groot fan van Vine meenemen, want hij heeft veel kwaliteiten en kan in veel scenario's punten scoren, maar 5M is echt een best case scenario prijs.

Dan verwacht je teampunten pogi (300+), paar keer flink scoren vanuit de break en mogelijk de bergtrui erbij. Dan haalt hij wel 500 punten, zoals vorig jaar, niet onrealistisch .

Mooi weer fietser
Zolderman
Ja ik ben groot fan van Vine meenemen, want hij heeft veel kwaliteiten en kan in veel scenario's pun...

Is best case niet juist 600+?

Vorig jaar haalde hij al die 500 excl Pogacar. Ik zie veel upside, maar Poeh 5miljoen is wel erg veel. Voor nu staat ie er wel in, maar niet rotsvast

ditisdavid

Twee tijdritten is natuurlijk wel in het voordeel van Vine, helemaal op het moment dat de eerste etappe 1 is. Maar ja, voor laten we zeggen 40% kans op een valpartij met gevolgen is 5 miljoen heel veel...

Ragnar Lolbroek
DesproatMichiel
Des proat. Maar ff hé mannen. Die 5 millie voor Jay Vine. Dat lijkt mij dan toch inclusief een borg...

Kunnen ze voor een renner die zo vaak stukgaat niet doen zoals Radiohead bij In Rainbows: bepaal zelf maar hoeveel je wilt betalen...😅

lochem
Maarten Koning
Widar wordt zometeen door 85% van wielerflits gekozen. (En terecht)

Hoezo ?

KV
ditisdavid
Twee tijdritten is natuurlijk wel in het voordeel van Vine, helemaal op het moment dat de eerste eta...

Probleem is ook wel dat die eerste TT zeer technisch is en dus niet echt op zijn maat. 

KV
Mooi weer fietser
Is best case niet juist 600+? Vorig jaar haalde hij al die 500 excl Pogacar. Ik zie veel upside, maa...

Juist doordat Pogi er niet was, kon hij natuurlijk die 500 pten bij elkaar rijden. Nu zal hij regelmatig toch echt knechten. Zal heus wel vrijheid kunnen krijgen in week 2/3 (als hij nog meerijdt tegen dan), maar no way dat hij die 500 pten weer zelf bij elkaar zal rijden. 

DesproatMichiel
KV
Juist doordat Pogi er niet was, kon hij natuurlijk die 500 pten bij elkaar rijden. Nu zal hij regelm...

Poeh ja denk bereken eens wat door, zie hieronder. Dit lijkt mij toch ook wel richting de max van Vine te gaan in het best mogelijke scenario (Pogi lang de trui + Vine lang de bergtrui), tenzij hij ineens een AK zou ambiëren waar bij de giro hier en daar over gerept werd.

Wellicht kun je nog wat bijplussen op de bergtrui tussen Pogi en hem of een hoge uitslag erbij maar het is een behoorlijk plafond om te behalen..🧐

19 Etappes geel Pogi 152
7 etappes winst Pogi 70
Eindpunten Pogi 24
Zelf 12x bergtrui 96
Zelf 1x1, 2x3, 3x5 162
Eindklassement berg 1e 80
  584

Laatst gewijzigd
Ecko
Ragnar Lolbroek
Kunnen ze voor een renner die zo vaak stukgaat niet doen zoals Radiohead bij In Rainbows: bepaal zel...

Daar heb ik destijds een tientje voor betaald. Was het meer dan waard. 
Vine kan bij mij niet meer stuk (wink wink) sinds ie mij in de Vuelta van '22 een gouden beker opleverde. Dat hij na onder meer twee (juist gecapte) ritzeges uitviel was zelfs geen probleem. Nu vul ik hem dus toch weer met potlood in.  

Maarten Koning
lochem
Hoezo ?

Heel goedkoop voor zijn potentie. 

Gechargeerd natuurlijk, meer dan de helft van de renners moet er nog bij komen.

Mooi weer fietser
KV
Juist doordat Pogi er niet was, kon hij natuurlijk die 500 pten bij elkaar rijden. Nu zal hij regelm...

Hij liet ook vorig jaar een aantal keer lopen. Ik denk echt dat het elkaar niet veel gaat bijten.

Bovendien dekt hij eigenlijk 2 scenarios af. Ploeggenoot en dus team punten, of aanvaller. Scheelt ook weer een stoeltje en helpt bij die etappes waar het ak pas vanaf plek 12 ofzo binnenkomt.

Denk eigenlijk dat als ie uitrijdt zijn geld zeker waard gaat zijn. Maar die "als" is natuurlijk wel een hele grote

martijncr
DesproatMichiel
Poeh ja denk bereken eens wat door, zie hieronder. Dit lijkt mij toch ook wel richting de max van Vi...

Altijd fijn om op cijfertjes te baseren. Haal hier potentieel 104 punten vanaf + nog een stapeltje punten als hij ergens in, zeg, ET14 op z'n snuitje gaat. Ik denk dat ik bij de UAE trein zwaar laat wegen wie een stabiele uitrijder is om al die punten van Pogi te pakken én de eindafrekening. Wat dat betreft is Novak een goede pick... 

Ferumbras
DesproatMichiel
Poeh ja denk bereken eens wat door, zie hieronder. Dit lijkt mij toch ook wel richting de max van Vi...

En tegelijkertijd is het scenario van een spaarstand-pogi in week 2 en 3 ook een realistisch scenario, met het wk in aantocht. Dan krijg je wel een grote ronde waar de vlucht regelmatig kan winnen met 10+ renners voor het peloton. En dan ben je toch blij als je de juiste berggeiten hebt om te kunnen cappen...

Met Vine weet je in ieder geval wel wat zijn ambities en kwaliteiten zijn. En Pogi heeft echt geen helpers bergop nodig. Dat heeft ie deze tour wel bewezen. Almeida als luitenant in de del Toro rol. En Vine die de aanval mag opzoeken.

martijncr

By the way: Vermaeke is toch ook jongeren, maar staat er nu niet tussen. Die is/was 25 bij aanvang van 2026, of hanteert Vuelta en iets andere regel? 

Gellemuun750jaarstad
martijncr
Altijd fijn om op cijfertjes te baseren. Haal hier potentieel 104 punten vanaf + nog een stapeltje p...

Las net op een Spaanse wielersport dat Jonathan Narvaez de Vuelta gaat rijden ipv Novak

SanMark
Johannes96
Bij de waarde van Almeida is al wel 2.5 miljoen meegenomen als UAE tax. Dus dan blijft er 4 miljoen...

Moet die hem wel uitrijden, anders zie je ook weinig van die 2.5 miljoen terug.

Ferumbras
Gellemuun750jaarstad
Las net op een Spaanse wielersport dat Jonathan Narvaez de Vuelta gaat rijden ipv Novak

insta-click haha

Hupsende Hippie
martijncr
By the way: Vermaeke is toch ook jongeren, maar staat er nu niet tussen. Die is/was 25 bij aanvang v...

Kan het zo snel niet vinden, maar gok dat de grens ligt op 1 januari 2001

SanMark

Wie het gehele jaar nog 25 jaar is of jonger komt in aanmerking voor de witte trui.

Coureurs du Courage
martijncr
By the way: Vermaeke is toch ook jongeren, maar staat er nu niet tussen. Die is/was 25 bij aanvang v...

Je moet 25 in het jaar worden. En hij wordt 26, dus nee, geen jongeren meer.

Ben ik de enige of zie ik Vine als een aanvaller? En is 5 miljoen voor een aanvaller niet gewoon ontzettend duur? Alles leuk van de bonus van Pogi, maar welke truien en hoeveel etappes moet ie wel niet gaan winnen om voor ploeggenoten het waard te zijn om 3 miljoen minimaal te betalen? Ze missen hier sowieso al een witte trui die zie in de Tour wel hadden.

1 2 ... 8 9 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.