Scorito vuelta 2026

1 2 ... 8 9 10 11 »
martijncr

Check! (wb Vermaeke)

KV
Coureurs du Courage
Je moet 25 in het jaar worden. En hij wordt 26, dus nee, geen jongeren meer. Ben ik de enige of zie...

Een niet eens extreem dominante Jonas werd vorig jaar ook wel 2de in PK en BK (kort na Vine). 
Zal natuurlijk afhangen van Pogi's wensen, maar een bergtruitje kan er misschien wel bij. En als hij hem niet heeft, is Vine misschien wel de andere optie, dus blijft wel in de ploeg dan. 

PascalT
DesproatMichiel
Poeh ja denk bereken eens wat door, zie hieronder. Dit lijkt mij toch ook wel richting de max van Vi...

Waarom denk je dat Pogi 19 etappes in rood gaat rijden? Denk niet dat hij al zo vroeg in de leiderstrui wil rijden, en denk niet dat Vine de bergkoning wordt omdat hij nu waarschijnlijk dicht bij Pogi moet blijven. Ik snap je berekeningen maar zou daar niet blind op staren.

Ferumbras
PascalT
Waarom denk je dat Pogi 19 etappes in rood gaat rijden? Denk niet dat hij al zo vroeg in de leiderst...

Waarom moet hij dicht bij Pogi blijven? Met Almeida heeft Pogi toch al een luitenant, en gezien de Tour is dat toch zat?

martijncr

Ik klik eens met een selectie voor de gein door naar etappe 1. Man man man, voelt als een totale loterij om hier een opstelling te maken. Jongens als Marijn v.d. Berg, Tuckwell, Pedersen, Romeo, Brennan? Wie het weet mag het zeggen! 

Maarten Koning
martijncr
Ik klik eens met een selectie voor de gein door naar etappe 1. Man man man, voelt als een totale lot...

Maakt het toch wel veel leuker niet? Een grote ergernis die ik vaak heb is wanneer er 2 a 3 grote favorieten zijn en de 3 teamgenoten strategie veel waarde heeft door het grote potentieel aan punten na zo'n eerste etappe, en vervolgens de eerste week. 

Zo'n proloog maakt het dat je meer naar gemiddeld hoge punten moet kijken, in plaats van een weloverwogen gok op de grote favoriet. Haalt toch wat willekeur er uit.

Ferumbras
martijncr
Ik klik eens met een selectie voor de gein door naar etappe 1. Man man man, voelt als een totale lot...

Etappe 1, de tijdrit?

DesproatMichiel
PascalT
Waarom denk je dat Pogi 19 etappes in rood gaat rijden? Denk niet dat hij al zo vroeg in de leiderst...

De berekening daar is niet zozeer gebaseerd op wat ik ook op zeker denk dat er gaat gebeuren. Het is een voorspelling hoe het maximaal haalbare eruit zou zien. Dat is m.i. dat Pogacar na etappe 3 in rood zal rijden. Mijn realistische voorspelling is dat als Vine op zijn fiets weet te blijven zitten, hij rond de 450 punten eindigt. 

Mooi weer fietser

Andere discussie.

Wordt Almeida een beetje de Vingegaard van deze Vueltapool?

Je kan een hoop moois kopen voor de 6,5. Hij staat er bij mij nu in, maar ik mis er gevoelsmatig wel veel door

TimTornTeut

Verwachten jullie dat Pablo Torres z'n half miljoen extra waard gaat zijn ten aanzien van de pure UAE-knechten? 

oli4g
Gellemuun750jaarstad
Las net op een Spaanse wielersport dat Jonathan Narvaez de Vuelta gaat rijden ipv Novak

Ondanks zijn gebroken vinger tijdens San Sebastian?

Kipgekruid

Almeida lijkt betrokken te zijn bij een valpartij in Polen. Race geneutraliseerd, maar lijkt op het eerste gezicht (nog) niet teruggekeerd in het peloton.

Wicked Wout
Kipgekruid
Almeida lijkt betrokken te zijn bij een valpartij in Polen. Race geneutraliseerd, maar lijkt op het...

Zoals ik het lees op PCS moet hij na de herstart direct lossen uit het peloton.

Dat scheelt mogelijk alvast weer wat budget 😉

Hidde98
Wicked Wout
Zoals ik het lees op PCS moet hij na de herstart direct lossen uit het peloton. Dat scheelt mogelijk...

Binnengekomen op 16 min, zal dus last hebben van de val (Almeida).
Las ook dat Vine pech had/net niet viel in Burgos laatste berg op vandaag, vanavond even samenvatting terugkijken, is namelijk op 1 min van winnaar Gall binnengekomen, dus afhankelijk van de vertraging of dat aardig is of slecht.
Verder in Burgos, de namen waarvan je (ik) het verwacht staan er.
Alleen so far mis ik Nordhagen, Carlos Rodriguez (Ineos), Quintana, Landa.

En zo kan je heel voorzichtig beginnen met strepen welke renners je vooral thuis kan laten. Qua klimgeiten is Burgos zaterdag nog interessant met finish bergop. Qua ronde Polen mogelijk morgen en de afsluitende tijdrit, verder zie ik daar weinig bijzonderheden.
Zie Almeida er nog niet zomaar bovenop komen, but we will see.

Ragnar Lolbroek

Heeft Winitou al wat laten over Pellizari?

Nijmos
Wicked Wout
Zoals ik het lees op PCS moet hij na de herstart direct lossen uit het peloton. Dat scheelt mogelijk...

Vrees dat het vooral informatie kost

Wicked Wout
Nijmos
Vrees dat het vooral informatie kost

Tsja, zo kun je het zeker ook zien. Beetje afhankelijk van de ernst

PascalT
Ferumbras
Waarom moet hij dicht bij Pogi blijven? Met Almeida heeft Pogi toch al een luitenant, en gezien de T...

Wie zegt dat Almeida zo goed is heeft zelf een matige seizoen, daarnaast vind ik dat ze bij UAE nooit iemand zelf weg sturen in de kopgroep althans niet vaak. Zag je in de Tour toch ook..

Romain737

Mes déjà en tête quelques qui m'intéressent beaucoup : 
- Poole 
- Uijtdebroeks
- Zana 
- Champoussin 
- Blikra.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 8 9 10 11 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.