Scorito vuelta 2026

1 2 ... 112 113 114 115 »
Gellemuun750jaarstad
sprintgeit
Oei, Pedersen die al op lossen staat..  ik kan me voorstellen dat er nu wat afstandsbedieningen rich...

Vele Pedersen aanbidders hier. De bookies hadden Brennan als de pure favoriet. Toch waren hier diverse deelnemers wie Pedersen als Cap  liepen te verkondigen. Of ze dat werkelijk ook meenden dat loop ik te betwijfelen. Zou het kunnen zijn dat er vele Klaas Vaak zandstrooiers mensen proberen op het verkeerde been te proberen zetten met als doel zelf proberen meer punten te scoren. Het lijkt me toch ook sterk dat iedereen hier constant zn troeven bloot op tafel gooit. Dat maakt het spel wat spannender 🤠. Wie wint vandaag? Ik zet alles op de sprint 😇

Nijmos
CyclingDonkey
Jaarlijks terugkerende discussie... Er zijn genoeg spelletjes zonder teampunten. Ook leuk, maar scor...

Op zichzelf eens, maar dan nog kun je over de hoeveelheid teampuntem natuurlijk best discussieren. Ik vind vooral de verhogingen van de teampunten de laatste jaren onbegrijpelijk. Dat ze er zijn, geeft het spel juist diepgang. Maar je kunt je wel afvragen of af en toe wat vernieuwing het spel geen goed doet en of ze zich niet wat moeten aanpassen aan de realiteit van de pogacar-koers.

1 2 ... 112 113 114 115 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.