Scorito vuelta 2026

1 2 ... 116 117 118 119
brakobama

Romeo hier als enige aanvaller, Nordhagen bankie. Vooral een beetje speculeren op: mocht het dan tóch een vlucht worden, hoop ik met Romeo toch nog iets te maken. 

Maar ben er bang voor..

Jackie
Berend
Ik ben de maker van VeloScore, en nee ik gebruik geen PCS :) Het is puur op basis van "sterren"-voor...

Leuk ! Ik heb je link opgeslagen.

Kaatje0606

Ik vind de keuze om Nordhagen boven Kuss te kiezen wel een hele bijzondere in dit soort etappes. Kuss oogt veel sterker dan Nordhagen momenteel.

Berend
Jackie
Leuk ! Ik heb je link opgeslagen.

Leuk :) Vooralsnog alleen op Twitter/X en Discord, maar hoop in 2027 ook een website te hebben haha.

Heb hier braaf geen last-minute wijzigingen meer gedaan, dus gewoon 7x GC + Fortunato + THJ.

Veel kijkplezier!

P.S. weet iemand hoe je je forumnaam kan wijzigen? Ik wordt naar "Wielerflits profiel" gestuurd maar daar is ook geen optie haha.

ivo001
TourDeFranceUnchained
Gall verliest tijd vandaag (daalt als een bulldozer namelijk) dus waarschijnlijk Riccitello ook hela...

Dat viel wel mee uiteindelijk.

Ecko

Zijn er hier meer mensen die zojuist ervaarden dat de laatste minuten voor de deadline wel erg snel gingen? Ik had om de een of andere reden Romele in mijn etappeselectie. Skipte hem, zat even te dubben over z'n vervanger (FBB, Riccitello, Tuckwell, Laurance) en plots was de tijd om en zat ik met een mannetje minder in mijn team😱😭

SietseVliegen

Eurosport stream op HBO start pas om 14.45, waarom kan ik niet gewoon de uitzending in een andere taal starten? Vreselijk onhandig

madeinstars
SietseVliegen
Eurosport stream op HBO start pas om 14.45, waarom kan ik niet gewoon de uitzending in een andere ta...

Beelden zijn pas vanaf die tijd beschikbaar. Heeft Eurosport niets mee te maken, maar de organisator.

ivo001
Nijmos
Iedereen klaagt dat 4x uae nodig was. Maar die uae's kosten je wel gewoon een mas of carapaz per stu...

Ik heb mijn 4e UAE (Torres) opgeofferd voor Van Aert. Had op de een of andere manier meer vertrouwen dat Vermaerke een keer in een overgangsetappe kan scoren dan Torres als 3e klimknecht.

ivo001

Ik ben vandaag gegaan voor:

Pogacar + Oliveira + Vermaerke

Onley + Gall voor het geval de AK mannen er toch voor gaan strijden

FFB + Brenner + Omrzel + Camprubi voor de aanval

Alleen wat huiverig dat Carapaz en Kuss een hoop bankpunten kunnen halen.

Kluns Klunsjes

Tarling afgestapt, t gaat van kwaad tot erger deze vuelta...

Berend
Kluns Klunsjes
Tarling afgestapt, t gaat van kwaad tot erger deze vuelta...

Dat Tarling afstapt is natuurlijk totaal geen verrassing.

KV
Berend
Dat Tarling afstapt is natuurlijk totaal geen verrassing.

Maakt wel dat we nog minder kunnen verwachten van Turner vrees ik. 

Kluns Klunsjes
KV
Maakt wel dat we nog minder kunnen verwachten van Turner vrees ik. 

Dit inderdaad, denk zelfs dat laurance nog minder vrijheid gaat krijgen zo

NOAD1912
ivo001
Ik heb mijn 4e UAE (Torres) opgeofferd voor Van Aert. Had op de een of andere manier meer vertrouwen...

Heb je goed gedaan. Baal als een stekker dat ik Wout heb gebankt vandaag gezien het koersverloop.

Nicov11

Bijzondere kopgroep, maar ik denk ook verwaarloosbaar?

Nicov11

Ook zonde dat Beloki is afgestapt. Ik had hem zelf niet, maar wel van hem genoten in de Giro. Was die gevallen? Of ziek?

martijncr

Beloki was mijn Widar, hoopte dat hij juist in week 2 en week 3 zijn neus aan het venster ging drukken. Erg jammer! Reden is nog niet gegeven overigens... 

Witte87

v Aert op het bankje gezet, net als 62% andere deelnemers. Pogi (c), Torres, Kuss, Carapaz, Mas, Skjelmose, Onley, Castrillo (was de keuze tussen hem of v Aert als 9e man) en Debruyne opgesteld. Debruyne kan met een beetje geluk goede zaken doen voor mij vandaag :-)

Jackie

Het is nog 65 km maar heb van Aert genomen enkel en alleen omdat ie bij de bookies op 6 stond.

Wilde mezelf niet voor mn hoofd slaan om hem niet te nemen.

Maar zoals ik zei, het is nog 65 km.

Verder alleen Buitrago verder niemand.

Voor de mensen met Ramses, ik hoop dat ie het haalt 

Ecco

Zou Wout niet gewoon het tussensprintje meepikken en dan laten lopen?

madeinstars
Ecco

Laten lopen weet ik niet, maar kans op de winst maakt hij sowieso niet.

Nicov11

@GLo heb je eigenlijk dit keer weer een UAE-loos team genomen?

KV

Zo zal onze vriend natuurlijk niet snel van zijn truien afraken. 

Jackie
Ecco

Dan vraag je je ook af waarom ie dan gisteren niet even doortrapte bij de finish

1 2 ... 116 117 118 119

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.