Scorito vuelta 2026

1 2 ... 143 144 145 146
ditisdavid

THJ op de bank laten mag in het rijtje verkeerde inschattingen die goed uitpakken voor mij. Omrzel had ik vandaag in alle scenario's willen hebben maar dat het zo lekker uitpakt... plotseling sta ik op brons.

CyclingDonkey
ditisdavid
THJ op de bank laten mag in het rijtje verkeerde inschattingen die goed uitpakken voor mij. Omrzel h...

Hij doet het erg goed he die jongen gast. Mooi om te xien.

Tot dusver stond the ook fijn sub top waardoor die zoals je zegt Scorito wise ook ideaal is om erbij te hebben. Nu met zijn 6e plek zal die minder vrijheid krijgen, maar met bollen in het team blijft die interessant als aanklamper

Ragnar Lolbroek

Na rit 1 op 19%. Vandaag de top 90% binnengeglipt. Hopelijk kunnen we het houden, want heb toch al wat misperen gehad in de dagopstelling. Morgen is weer zo typische dag voor dergelijke misperen. Worden nog spannende dagen...

Laatst gewijzigd
Maarten Koning

Vine inmiddels ook niet meer aanwezig. Mogelijk scheelt het wat punten maar ik heb zo niemand meer voor de tijdrit..

Ook met omrzel blijft de daling doorzetten helaas. 

Elmagnifica
Aanklampen
Je vindt Mads kiezen raar omdat dat een vluchter is (hebben we het over dezelfde Mads) en dan kies j...

Dat zei ik toch.. een degelijke skjemose levert gewoon 300 punten plus.. mads gaf aan etappes uit te zoeken.. dus een vluchter.. zo eenvoudig.. kan het niet anders brengen

CyclingDonkey
Elmagnifica
Dat zei ik toch.. een degelijke skjemose levert gewoon 300 punten plus.. mads gaf aan etappes uit te...

Let's agree to disagree. De argumenten van Aanklampen zijn ook simpel. Maar jullie zitten gewoon niet op dezelfde lijn ;)

Laatst gewijzigd
Elmagnifica
CyclingDonkey
Let's agree to disagree. De argumenten van Aanklampen zijn ook simpel. Maar jullie zitten gewoon nie...

Zo is het.. sta voorlopig ook maar op 94%.. tis een moeilijk te voorspellen vuelta waar je echt welmeen.beetje mazzel moet hebben..

KV

Widar elke keer klagen over de warmte. Volgend jaar dan maar best naar de Giro gaan. 

Vergane Glorie

Nou..laat elke etappe maar zo zijn..:) Ormzel gaat wel een grote worden, verliest maar een minuut op die laatste klim (12km) tov Gall etc. Dat is echt indrukwekkend.

Morgen lastige dag, maar ik vermoed dat Wout nu echt wel wil winnen en beseft dat hij dan in de aanval moet zitten.....Dus Wout (C), FFB, Kung voor de aanval, Brennan als er toch gesprint gaat worden. De rest maar voor trui/teampunten (Mas, Onley, Ormzel, RGP, Laporte).

de rest rustig op het bankje.

BigMig

Quizvraag: wat gebruikt meer koelwater, 1 middelgroot AI data centre of 1 Richard Carapaz?

Wel leuk om te zien hoe hij, na zn totaal mislukte aanval, alsnog bij de voorste paar klassementsmannen eindigt. Wat ontzettend taai is die gast toch.

Ragnar Lolbroek
Maarten Koning
Vine inmiddels ook niet meer aanwezig. Mogelijk scheelt het wat punten maar ik heb zo niemand meer v...

Vine weer gevallen?

Guido Maltempi

Tsja, het kan niet elke dag feest zijn. Als je de vluchters weg zou strepen had ik netjes 7 man bij de voorste 11, maar op deze manier levert dat weinig op.

De strijd der 750K klimtalentjes lijkt na vandaag wel glansrijk gewonnen te gaan worden door Omrzel. Ik heb in plaats daarvan Widar en Bisiaux in m'n team maar het is echt niet te doen om die twee snuiters correct op te stellen.

Appelflap64
Vergane Glorie
Nou..laat elke etappe maar zo zijn..:) Ormzel gaat wel een grote worden, verliest maar een minuut op...

Wat verwacht je precies van Kung? Ik heb hem ook. Heeft vooraf aangegeven zich in de overgangetappes te willen mengen, maar twijfel toch wat gezien zijn grijze muis status deze Vuelta. Heb zelf nagenoeg dezelfde namen als jou erin staan, alleen dan Onley en Kung eruit voor Aular en Coquard.

klaas drr
Elmagnifica
Dat zei ik toch.. een degelijke skjemose levert gewoon 300 punten plus.. mads gaf aan etappes uit te...

Mads 2x sprint en 1x tijdrit, even vluchtig gekeken, en degelijke skjel heeft al 86 puntjes, die gaat hopelijk nog de 200 plus nog halen, maar je zult waarschijnlijk met cappunten bedoelen.  Enfin Sund voor de onleycappers een val is altijd klote. Hier nu 2 uit sprint equipe naar huis helaas.  Op naar een duimpje.

Vergane Glorie
Appelflap64
Wat verwacht je precies van Kung? Ik heb hem ook. Heeft vooraf aangegeven zich in de overgangetappes...

Ik ben het met je eens en verwacht er ook niet veel van, maar dit is op voorhand een etappe waar hij wat zou kunnen.

Ik heb als sprinter enkel nog meeus en die gaat hier niets presteren. Dan wil ik wel een gokje wagen, want anders mis ik bijvoorbeeld 10 punten van Romeo....ondanks dat ik nu op zilver sta, wil ik dit kleine gokje wel wagen.

Zwaluw
Elmagnifica

Iemand die etappes uitzoekt is toch geen vluchter per definitie.

Mads is een sprinter plus, die ook vanuit de vlucht kan winnen. Vooraf gaf hij aan drie etappes te willen winnen die met het parkoers zoals dat er lag wellicht kon, afgezien van het feit dat Brennan in deze vorm wel een probleem is. Gezien de ritten die er geweest waren had hij in vijf ritten al een top 5 kunnen rijden. Zijn team is wel erg matig en hij voelde zich vanaf begin al ruk.

Anyway, discussie doet er niet meer toe. Mads kan je cappen en dat doe je bij een Skjelmose natuurlijk nooit 

Laatst gewijzigd
Ferumbras
Vergane Glorie
Ik ben het met je eens en verwacht er ook niet veel van, maar dit is op voorhand een etappe waar hij...

Meeus zit er al 5x gewoon vooraan bij. Dat had ik vooraf absoluut niet verwacht. Dikke puntenpakker. Waarom morgen niet gewoon opstellen?

eengroninger

Ik lees trouwens dat Jay Vine morgen niet meer opstapt. En wat heerlijk dat 19% er toch weer is ingetrapt..

Ja, de zwarte lijst bestaat. En Vine staat er op. 

Vergane Glorie
Ferumbras
Meeus zit er al 5x gewoon vooraan bij. Dat had ik vooraf absoluut niet verwacht. Dikke puntenpakker....

Heb even gekeken, want leek me te mooi om waar te zijn. Heeft drie keer punten opgeleverd (en zal dat dinsdag en woensdag sowieso nog doen). Echter etappe 2 en 10 waren vergelijkbaar qua profiel (eigenlijk nog wel minder zwaar) en dat redde hij niet. Vandaar dat het geen optie is om hem te nemen. Of zie ik iets over het hoofd? Bij scorito staat dat hij in etappe 3 derde werd, maar die etappe werd geneutraliseerd.

wsteen
eengroninger
Ik lees trouwens dat Jay Vine morgen niet meer opstapt. En wat heerlijk dat 19% er toch weer is inge...

Vine is vandaag ook niet gefinisht.

Ter info, wat etappe 3 betreft: in Scorito staat de uitslag op volgorde van rugnummer (net als op PCS)

Laatst gewijzigd
Ferumbras

Ach ja dat is ook zo. Dat vertekend het wel. Tja het is morgen een rare etappe, zwaartepunt bij de start. Leuk om in de aanval te gaan, maar het is nog ver daarna. Ik zie wel mogelijkheden voor de sprinters.

Nijmos
Ferumbras
Ach ja dat is ook zo. Dat vertekend het wel. Tja het is morgen een rare etappe, zwaartepunt bij de s...

Ik niet. Het wordt een uur oorlog en dan zitten die sprinters in de bus. BORA heeft ook wel wat anders aan het hoofd dan een meeus de bergen opslepen. Die hebben spijt dat ze hem bij zich hebben en Roglic niet hebben voorzien van een fatsoenlijke klimknecht

TourDeFranceUnchained
Ferumbras
Meeus zit er al 5x gewoon vooraan bij. Dat had ik vooraf absoluut niet verwacht. Dikke puntenpakker....

Morgen is een typische vluchtersdag. Zeker met die eerste klim van eerste categorie. Dat wordt inderdaad een flinke strijd voor de vlucht waardoor het tempo behoorlijk hoog ligt automatisch. Ik verwacht dat het morgen voor Fisher-Black gaat zijn en ik laat de echte sprinters, voor zover ik die (nog) heb thuis. Team voor morgen: van Aert, Brennan, Laporte, Kuss, Mas, Garcia Pierna, Romeo, Romele en Fisher-Black.

Eerlijk gezegd twijfel ik eraan om van Aert kopman te maken, gezien hij toch ook vandaag weer al veel energie verspild heeft. Enige nadeel is dat 90% van Aert morgen capt en als hij dan wel presteert, ik kelder na de 80% categorie. Nog even een nachtje over slapen, misschien dat Fisher-Black de band krijgt...

Laatst gewijzigd
Jackie

Trots opmezelf dat ik Buitrago vandaag cap had gemaakt. Kwam keurig binnen als 3e.

Baal van mezelf dat ik er voor de 24e keer in ben getrapt om Fortunato en VPP op te stellen in plaats van de zekere punten van Romeo en een Visma renner.

Al met al gestegen van 85 naar 90,5 procent.

Morgen wordt een lastige. Willen denk ik 150 renners mee in de vlucht.

Jari Litmanen

Wel of geen Kung morgen? En vier keer Team Visma? Wat kan Cort, of wordt zondag echt iets voor hem?

De keuzestress neemt toe nu in de 99% nader. 

1 2 ... 143 144 145 146

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.