Mooi betoog, ook toepasbaar op Skjelmose met daarbij als aanvulling dat hij ook nog een voorjaar heeft gereden en dus nog vermoeider is.
Ik ga voor Gall vandaag. Langere klimmen zouden in zijn voordeel moeten zijn, dus geef hem toch de band ipv Only
Je vindt Mads kiezen raar omdat dat een vluchter is (hebben we het over dezelfde Mads) en dan kies je vervolgens voor Skjelmose die zich helemaal uit elkaar getrokken heeft voor 4,5 miljoen? Heel bijzondere opmerkingen/beredenering.
Mads leverde altijd, als Mads goed was geweest was je kansloos voor goud. Dat is bij een Skjelmose missen helemaal niet het geval omdat Skjelmose niet zo'n uniek profiel heeft als Mads. Daarnaast wil Skjelmose nog wel iets tegenkomen.
Anyway, dat Mads een keer niet levert komt dan goed uit voor jou, alleen heb jij daar met Skjelmose niet heel veel mee gedaan..
Ik denk ook dat vluchters mogen vertrekken...alleen had ik met Tejada en 2x movistar op hen gegokt voor de aanval....Echter gaan die niet mee mogen, dus is het volledig AK voor mij: Mas (C), Gall, Kuss, Onley, Carapaz, Tejada. Ormzel...dan Riccitello en RGP mee...Wout zie ik wel punten pakken, maar met twee van dergelijke klimmen, zie ik hem geen uitslag rijden...dus hij wordt waarschijnlijk derde.;)
Edit; dacht Castrillo ipv RGP te hebben opgesteld...maar was te laat (of precies op tijd....;)
Gisteren gaf hij wel een teken(tje) van leven, maar dan vandaag weer niet meezitten in een groep waar je altijd kon meezitten als je wou, is zeer vreemd.
Trouwens hier ook wel op het bankje gelaten hoor.
Hoop vooral dat cap Onley niet teveel last ervaart, maar vrees ervoor. Leek toch wel goed geschaafd. Hopelijk compenseert de adrenaline genoeg.
Die veranderingen zijn wel op basis van bet gedrag en het algoritme die dit aanpast. De kans dat gall wint is vanochtend om 11 uur natuurlijk niet opeens groter dan gisteravond. Je kan er vooral uithalen dat het waarschijnlijk dicht bij elkaar zit.
Chapeau voor de mensen met Omrzel hoor! Mooie overwinning voor hem. Hier wel overwogen maar uiteindelijk de voorkeur gegeven aan Beloki voor die 250K extra. Zuur, maar zo is het spel. Cap Mas levert maar verschil met de andere caps is nihil dus dat is jammer. Benieuwd waar Onley en Skjelmose eindigen.
Mag ik je vragen hoe je dit ziet? Je hebt Onley in je team, je denkt dat ie gaat winnen en deelt dat hier met ons. Vervolgens stel je iemand anders als kopman op en staat te juichen als er 1 uit jouw ploeg is gevallen! Sowieso niet bijzonder chic om te gaan juichen bij een valpartij, maar deze is niet te bevatten
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.