Scorito vuelta 2026

1 2 ... 144 145 146 147 »
Jackie

Ik snap de tv niet he. Uitzending vanaf 1445uur terwijl het moeilijkste in het begin ligt.

Zit hier maar een beetje het racecenter in de gaten te houden alhoewel die veel minder is dan in de Tour

mirkodek
Guido Maltempi
RGP klimt idd beter, maar dat lijkt me juist een reden voor de ploeg om hem te sparen voor morgen. D...

Ik heb Romeo ook maar ik heb hem nog in geen enkele vlucht gezien deze Vuelta dus vandaar dat hij er voor mij naast staat. Had sowieso veel hogere verwachtingen van hem (dat ligt misschien aan mij).

CyclingDonkey
Jackie
Ik snap de tv niet he. Uitzending vanaf 1445uur terwijl het moeilijkste in het begin ligt. Zit hier...

Ik vind dit ook altijd heel erg jammer bij de Vuelta. De organisatie is verantwoordelijk voor de opnames en die is ouderwets nog steeds enkel gepland voor de 2e helft van de etappes (op enkele uitzonderingen na). Gelukkig delen de andere 2 rondes tegenwoordig wel integraal beelden. Fingers crossed dat ze in Spanje die stap ook een keer gaan maken 🤞 

Kluns Klunsjes

Geen enkele movi mee, mulu niet mee, coquard niet mee, gaat lekker zo. En dat in een group van 40 man

KV
mirkodek
Ik heb Romeo ook maar ik heb hem nog in geen enkele vlucht gezien deze Vuelta dus vandaar dat hij er...

Had ook wel op Romeo gehoopt vandaag, maar alle Movistars zullen zich wel moeten sparen voor morgen. Mss mag er iemand mee in rit 15 met nadien rustdag en 2 sprintritten?

Gellemuun750jaarstad
KV
Had ook wel op Romeo gehoopt vandaag, maar alle Movistars zullen zich wel moeten sparen voor morgen....

Gall die knijpt hem als een dief. Goeie knecht uit de race 

1 2 ... 144 145 146 147 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.