Scorito vuelta 2026

1 2 ... 14 15 16 17 »
Mooi weer fietser
Woutomaat
Wat betreft Roglic, hij wil enkel winnen alles behalve dat maakt hem niet veel uit denk ik toch? Ik...

Helemaal mee eens. Vind het enorm ongeïnteresseerd ogen sinds vorig jaar, ook niet meer de resultaten van weleer. Ik blijf er bij weg

KV
CyclingDonkey
Om de vine discussie wat extra voer te geven... Hij is vandaag op zijn snuffelt gegaan 😆

Als hij nu ook nog bergop begint te vallen, wordt het toch helemaal hopeloos. 

CyclingDonkey
KV
Als hij nu ook nog bergop begint te vallen, wordt het toch helemaal hopeloos. 

Vine zou nog wel eens de sleutel kunnen worden tot de Vuelta, scorito wise.. blijft die zitten, dan opent die de deur tot een gouden bekertje als je m hebt en omgedraaid. Hij moet alleen met die ene sleutel kiezen tussen 2 deuren... De juiste of niet de juiste, de juiste of niet de jusite, de juiste of niet de juiste... 🤔

CyclingDonkey
Woutomaat
Wat betreft Roglic, hij wil enkel winnen alles behalve dat maakt hem niet veel uit denk ik toch? Ik...

Scorito wise zie ik m niet als interessant deze editie. Hij is niet meer zo goed als ooit. Hij lijkt wat motivatie kwijt zoals je zegt en daardoor punched die niet meer en daar bovenop valt die ook nog relatief vaak. Als kers op de taart lijkt iedereen in het team vaak pech te hebben mbt vallen, ziekte, ongelukken .. inc hijzelf dus

Als wielerfan... Ik hoop dat die nog 1 keer eens lekker uit kan halen en pogi nog eens op scherp kan stellen. Wel zo leuk voor de sport en hij verdient het ook wel met zijn status 

T1MM0S

Hoe zal het in zijn eigen koppie zitten als je op 3 dagen 1x valt en 1x ontsnapt aan een val..

ThiasPinarello
CyclingDonkey
Om de vine discussie wat extra voer te geven... Hij is vandaag op zijn snuffelt gegaan 😆

Hou op hoor! Ik hier vandaag een punt maken met een vaste click. En dan dit. 
Wie had dat verwacht?! 😂

Bedacht me later ter overweging nog wel: voor 4,5 mio heb je nog een AK klepper. Dat kunnen wel eens meer punten gaan zijn. Dat is toch nog even een paar dagen het overwegen waard.

Coureurs du Courage

Interessant dat iedereen roept Kleppers will be Kleppers en vervolgens Roglic afserveert als een uitgerangeerde locomotief. Kijk, dat Froome aan t einde van zijn carrière niet meer dezelfde was door die horrorcrash, dat snapte iedereen. Maar Roglic is nog steeds Roglic (nr 20 All time op PCS). De grootste renner in de historie van de Vuelta.

Kijk, ik ben het met jullie eens dat zijn vorm en resultaten van vorig jaar te wensen overlaten. En dat zijn prijs niet helemaal correct is; voor 3,5M had hij ook al een lage pickrate gehad. Maar kan hij stiekem niet de DFM van deze ronde worden? Hij is intrinsiek de enige die maar een beetje kan tippen aan Pogacar als AK man, met alle respect voor Gall of Almeida. Ik vind hem derhalve juist wel interessant worden - verrekijker achter hem :-).

CyclingDonkey
Coureurs du Courage
Interessant dat iedereen roept Kleppers will be Kleppers en vervolgens Roglic afserveert als een uit...

Ik was wellicht wat streng. Met je eens hoor dat het een klepper is. Helaas alleen wel te duur naar mijn mening voor zijn hedendaagse kwaliteiten. Top renner, maar ik zie m geen podium rijden.. zeker niet nadat die net is aangereden door een auto 

Maar zoals gezegd, ik heb het in deze heel graag fout 

Laatst gewijzigd
martijncr
Coureurs du Courage
Interessant dat iedereen roept Kleppers will be Kleppers en vervolgens Roglic afserveert als een uit...

Iets teveel wishful thinking wat mij betreft. Ben benieuwd wat Ciccone gaat kosten als hij naast Skjelmose mee mag gaan strijden in de Vuelta. Is wel een renner die goed past bij dit type parcours. Tuckwell even goed in de smiezen houden, want die vind ik (en jullie vast ook) erg interessant. 

KV
martijncr
Iets teveel wishful thinking wat mij betreft. Ben benieuwd wat Ciccone gaat kosten als hij naast Skj...

Zijn we zeker dat Ciccone zal meedoen?

Bring me the horizon

Ik zit sterk er aan te twijfelen alleen pogi mee te nemen van uae en geen andere.

In de tour had je ook del toro die zelf ook hoog eindige en lang hoven aan stond wat extra team punten gaf, en pogi had in het begin meer tegenstand waardoor hij agressiever koerste. Kan zo maar zijn dat hij nu wat zakelijker gaat rijden ook omdat hij al een tour in de benen heeft, en misschien ook wel het wk wil mee pakken en daar wat energie voor over te houden.

Zullen dan andere ak mannen biet meer punten gaan pakken dan uae team genoten? En wie moet je dan selecteren? Almeida lijkt m niet te worden, is hele jaar al niet in vorm en is ook nog gevallen, Vine kan heel veel maar is nu ook weer gevallen. Welke renners zijn dan nog interessante picks?

Dan is het parcours nu ook geen tour parkoer met maar weinig echte sprint kansen. Dus weinig etappes waar sprinters ploegen gaan controleren. Veel heuvel/aanvaller etappes, veel klimmers die in de bergen zullen gaan aanvallen en team Uae is nu niet zo machtig als het team in de tour wat iedere etappe in de eerste 2 weken kon domineren en ook met die sterkte opgerookt was in de 3e week. Ik ken niet alle renners even goed maar ik dit team niet iedereen lam rijden zodat pogi een berg aan etappes kan pakken. Zeker als Almeida en Vine niet in vorm zijn of niet eens mee gaan doen.

Gellemuun750jaarstad
Woutomaat

Deze gedachte over Roglic die had ik ook. Hij had niet verwacht dat Pogacar de Veulta ging rijden. Wie wil nou voor plek 2/3 zich het Lazarus fietsen 3 weken lang. 

Mooi weer fietser
Bring me the horizon
Ik zit sterk er aan te twijfelen alleen pogi mee te nemen van uae en geen andere. In de tour had je...

Grotendeels eens over UAE, hoewel ik juist denk dat Pogacar op het begin al wil beslissen en die rode trui dus al snel definitief binnen is. Daarmee dus ook in ieder geval die zekere team punten.

Over sprints ben ik het compleet oneens. Denk dat er 6 sprints zeker komen, en mogelijk nog 1 of 2 meer. Er zijn nu wel wat weinig sprinters bevestigd, maar die kwamen vorig jaar in de laatste dagen er ook nog eens bij, dat verwacht ik nu weer. Met deze conclusie vind ik dus ook een Brennan echt flink underpriced, en wordt dat vermoedelijk de magnier van deze Vuelta 

martijncr
KV
Zijn we zeker dat Ciccone zal meedoen?

Neen, maarrrr in artikel op WF of IDL las ik dat Gall, Onley en Ciccone zich 'goed aan het klaarfietsen zijn voor Vuelta'. Verre van zekerheid dus, maar verwacht ze wel. 

En met Skjelmose als Scorito-prijs-kopman, verwacht ik Ciccone op 3 mln? Onley zal ook voor 4,5 mln op te pikken zijn gok ik? 

KV
martijncr
Neen, maarrrr in artikel op WF of IDL las ik dat Gall, Onley en Ciccone zich 'goed aan het klaarfiet...

Poeh. Met Skjel en Pedersen in het team is Ciccone voor 3m een no-go voor mij. Is dan toch "gewoon" een goede aanvaller die toch niet meer dan 2m zou mogen kosten?

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage
KV
Poeh. Met Skjel en Pedersen in het team is Ciccone voor 3m een no-go voor mij. Is dan toch "gewoon"...

Voor 2M klikt 80% hem weer aan.. laat hem lekker 3M kosten zodat mensen eens keuzes moeten maken en niet alleen laaghangend fruit hoeven te plukken.

ProScoritoManager
martijncr
Neen, maarrrr in artikel op WF of IDL las ik dat Gall, Onley en Ciccone zich 'goed aan het klaarfiet...

Nog opvallender aan die kop vond ik dat pellizzari er in eerste instantie ook bij genoemd werd, inclusief dus de link aan de Vuelta. Dat zijn naam verdween doet me van de rest juist nog meer vermoeden dat de dienstdoende journalist die namen bevestigd heeft gekregen. 

1 2 ... 14 15 16 17 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.