Scorito vuelta 2026

1 2 ... 12 13 14 15 »
CyclingDonkey
KV
Wit zal gewoon voor Onley zijn. 

Mee eens. Even vergeten aangezien die nog niet bevestigd is

CyclingDonkey
klaas drr
WvA had gewoon bollen en punten 2 jaar geleden voordat hij viel en ik zie hem wel revanche nemen.  ...

Verwacht jij nog iets van Rodriguez dit jaar? Heb zijn vorm niet zo goed gevolgd, maar rijdt hij niet een beetje loos rond dit jaar? Wellicht een blessure of zo?

klaas drr

Oh hij stond op de shortlist na zijn 6e plek in dauphine, op basis van laatste resultaten die ik nu pas zie, istie vrij duur ja. @kv onley 100%. 

Laatst gewijzigd
Kipgekruid
Coureurs du Courage
Helemaal mee eens. Ik wil daarbij aanvullen dat het lastig inhoudelijke discussie voeren is als het...

Brennan en WvA staan er hier voorlopig ook nog allebei in. Ze zullen allebei genoeg individuele mogelijkheden hebben en ik zie ook een aantal scenario's waarin ze in een aantal ritten mogelijk kort achter elkaar kunnen eindigen. WvA heeft ook het voordeel van een mogelijke vroege rode trui, al zal dit van korte duur zijn.

Een derde Visma-man die ik overigens sterk overweeg is Tulett. Beantwoord misschien ook je vraag over wie ik hoog zie eindigen in het jongerenklassement. Nordhagen had ik hier eerst voor staan, maar die lijkt de vorm even te missen.

Reus

Wout, haal de banden met je vader een beetje aan. Zorg dat je je weer door hem gezien voelt.

Je zult zien dat het een stuk leuker discussieert wanneer je niet die drang naar erkenning constant voelt. 

Vergane Glorie
Coureurs du Courage
Helemaal mee eens. Ik wil daarbij aanvullen dat het lastig inhoudelijke discussie voeren is als het...

Top 3 gaat voor mij zijn: Onley (ga er wel vanuit dat hij gaat rijden), Richitello en Tuckwell...Tullet, widar en castrillo...zoiets.

martijncr
Kipgekruid
Brennan en WvA staan er hier voorlopig ook nog allebei in. Ze zullen allebei genoeg individuele moge...

Tulett is inderdaad interessant, en heb dezelfde twijfels over Nordhagen. 

Even iets anders. Wat betref de hooggeprijsde mannen probeer ik een beetje uit te vogelen wat ik er aan kwijt zou willen zijn met de huidige kennis van zaken. Almeida sla ik voor het gemak even over. 

5 mln voor Pedersen wil ik wel uitgeven, maar voor Vine zou ik maximaal 4 mln willen spenderen om hem te overwegen. Gall voor 4.5 mln durf ik op dit moment nog wel aan, maar Roglic zou ik voor 2.5 mln al lastig vinden om te selecteren. Skjelmose vind ik 3.5 mln waard, maar kan mss met de upside van Pedersen nog interessant worden. Benieuwd naar zijn ambities en frisheid. 

Zo had ik tijdens de tour Evenepoel zelf voor 5 mln in mijn Excel-sheet staan, toen ie plots 3 mln was, is het eigenlijk al een directe click. 

Is dit op gevoel de prijs voor jezelf bepalen een gekende manier bij anderen, of schiet je hier eigenlijk geen ene donderstraal mee op?

martijncr

Voor de early-birds: ik heb onze subleague aangemaakt! 

Coureurs du Courage
martijncr
Voor de early-birds: ik heb onze subleague aangemaakt! 

Leuk, ik doe graag mee. Teamnaam: Nostradaanus. 

Maarten Koning

Vine is zo lastig, intrinsiek is het een van de beste renners maar hij valt nog vaker dan porte deed. Wel echt een juichrenner en ik vind het een mooi verhaal hoe hij zich als amateur via zwift een contract heeft bemachtigd. Heeft iets romantisch.. hoog geprijsd maar, samen met teampunten, als hij blijft zitten is hij zijn prijs eigenlijk consistent wel waard, met vaak een zeer hoog plafond. Al is 5 mil wel echt flink, ik denk een solide prijssetting. 

Van de niet-kleppers, want die zijn toch veel leuker, vind ik widar en castrillo met name interessant, al zal er vast en zeker nog wat bij komen.

Ik had grote hoop voor Nys maar die kan denk ik ook wel uitgegumd worden 

oborobo

Riccitello rijd niet!

Koerskoorts
Coureurs du Courage

Kunnen we Brennan beschouwen als een renner die met zekerheid de 3 weken zal vervolmaken? Gezien er 2 vd 4? Kansen in de laatste week liggen is dat toch een serieuze overweging wegens gebrek aan voorgaande 3 weken koers op.zijn palmares? 

klaas drr

@martijn voor mij een gekende manier ja,  ligt een beetje aan je scores of je je gevoel moet volgen natuurlijk.    Ik heb dat ook als  je ooit goed gescoord heb met een renner je hem eerder neemt en andersom niet.  Dat is wel risky natuurlijk een val of ziekte kan altijd gebeuren. 

Gellemuun750jaarstad
Woutomaat
Rit 17 was geen massasprint! En op Kooij na was er geen enkele echte sprinter! In rit 21 was Merlier...

Terror Wout is in the house🤣. Welke Nederlandse renner zat gisteren in de 5e etappe ronde van Polen als eerste in de ontsnapping?. En waar komt die renner vandaan?. Zat net eens even die eerste etappe Veulta te bekijken. We mogen hopen dat het niet regent tijdens de rit. Veel bochten waar vaak Autos rijden met wat olie lekkage spekglad. Je moet maar durven renners als Vine, Roglic in je poultje te zetten. De kans is reëel aanwezig dat je op dag 1 scorito al niet meedoet om de knikkers. Wat zou dat een stress zijn voor sommige scorito deelnemers. Als je al ziet dat sommigen al stress krijgen van Terror Wout dan kan het nog wat worden.🤠

Laatst gewijzigd
1 2 ... 12 13 14 15 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.